Super service detJeg sendte en mail til Jantzen og spurte om jeg kunne få kjøpe direkte siden kitet kom fra de. Det endte med at de sender meg nye kostnadsfritt
God service!
Er foresten veldig fornøyd med alu platene du kappet,takker så mye..
|
Super service detJeg sendte en mail til Jantzen og spurte om jeg kunne få kjøpe direkte siden kitet kom fra de. Det endte med at de sender meg nye kostnadsfritt
God service!
De koster hele 24 kroner...Det ble nå greit, men begge de der er vanlige trådviklede motstander som du bl.a. får på Elfa, Farnell etc etc... ingenting magisk der, som kvalifiserer til høyere pris..
( uten at jeg vet hva Janzen tar for de...)
Kabinettet var litt for lavt for kjøleribbene, nærmere bestemt 8mm så for å kappe de beint satte jeg de i skrustikka med akurat 8mm utstikk:
Vis vedlegget 470149
Kapping med baufil:
Vis vedlegget 470150
Filing for å få det helt hundre:
Vis vedlegget 470151
Dette er ett enkelt triks jeg tror mange ikke kan, så derfor deler jeg det her, i håp om at noen kan få noe utav dette
Voila:
Vis vedlegget 470152
Takk for detSer bra ut!
Høy spenningstolleranse på kondisene, det gjør dem store.
Nå tol jeg den; oppned bildeEn høyttaler på veggen og to i taket, er det atmos.
Jeg hadde inntrykk av at de ikke selger til privatpersoner lenger?Det er gjerne frakta på små forsendelser som blir problemet. Jeg fikk pris på kryssfiner hos pushern jeg bruker på jobben, men frakten blir nesten like dyr som plata, om jeg bestiller bare ei plate...
Nå leveres vel decoflexen rullet opp i pappeske, så den kan sendes i posten. Det må vel være mulig å sende noen til Oslo Finerfabrikk å kjøpe ei eske og slenge i posten til deg?
Johan-Kr