84% er meget bra RoDaRoDa skrev:JanR skrev:Rubyred skrev:Fikk en halv RoDa på besøk. Blid, og fornøyd var`n å. ;D
/Rubyred
/jan
84%
Destiny..
84% er meget bra RoDaRoDa skrev:JanR skrev:Rubyred skrev:Fikk en halv RoDa på besøk. Blid, og fornøyd var`n å. ;D
/Rubyred
/jan
84%
HD kameratene ??? :Rubyred skrev:Skjer det noe snart Mr. Bear?
/Rubyred
Fosøkte å overtale Destiny til et SB lån, men ikke noe interesse gett.JanR skrev:HD kameratene ??? :Rubyred skrev:Skjer det noe snart Mr. Bear?
/Rubyred
/jan
;D ;DRubyred skrev:Fosøkte å overtale Destiny til et SB lån, men ikke noe interesse gett.JanR skrev:HD kameratene ??? :Rubyred skrev:Skjer det noe snart Mr. Bear?
/Rubyred
/jan
Mr. Bear liker å ha no fysisk i handa.
/Rubyred
Ikke no hjemmekino her i gårn nei her er det stereo som gjelderlassemann skrev:Se her ja, Destiny skal over på hjemmekino 8)
mvh
lassemann
17k for Focus 160 kan jeg leve medcybervision_ skrev:Flotte saker, blir spennende om de blir verd pengene, er de ikke steget i pris endel? 260 vs dagens 220 f.eks.
Focus 110 er jo en ordenltig lekkerbiske RoDa, men nye 160 med esotar diskant.... ;D må ha tror jeg....RoDa skrev:Spennende de nye der! Jeg hater utseendet på diskantplaten og rammen rundt basselementene, ser ut som billig plastikkræl.
160 er nok en sweet høyttaler!
Har de kutta ut etterkommer til 110ene?
En liten kavalkade til ære for gammelserien.
Her de jeg har hatt på besøk og i eie hjemme
Oppgraderingsspøkelset banker hardt på døra ja ;D Blir nok enten ny forsterker eller nye høyttalere, og da er det B&W PMI eller Dynaudio Focus 160 som frister :Rubyred skrev:Bra test av Dynaudio 160 i siste HFNRR.
Syntes egentlig ikke du har noen grunn til å bytte. Pokker, det spiller jo knall...
Er det oppgraderingsspøkelset som lurer?? :
/Rubyred
110 er en meget lekker og meget kapabel høyttaler, men har en sterk følelse av at den blir byttet ut i løpet av relativt kort tid ;Dcybervision_ skrev:Er ikke bare bare når nye ting frister - Focus 110 er jo en meget kapabel høyttaler...
Nei ikke hvite RoDa! Hadde et par hvite seas argon høyttaler rundt 89, men aldri mer, var også på nippet til å få i hus et par hvite martin logan aerius på tidlig 90 tallet.RoDa skrev:En stk 160 i hvit finish på vei inn i heimen?
Hva med de gule ridderne da RoDa? PM1 er jo bare så dritlekker, men jeg mener jo på at 140 var sneppet lydmessig bedre enn 110, og 160 er jo en forbedret 140, så den er nok veldig god ja.RoDa skrev:Tror en 160 er mer safe, både utseende og klang.
Takker RoDa Du fikk meg litt på gli med ditt bytte av høyttalere, jeg tenkte sterkt på B&W PM1, men som den Dynaudio mannen jeg er ble det Focus 160.RoDa skrev:Dæven! Grattis!! 8)
Du er virkelig ihugga Dynaudio fan . Gratulerer! Spennende med nye modeller så du får rapportere eventuelle foradringer.Destiny skrev:Da er et par Dynaudio Focus 160 i rosewood bestillt
Takker så meget Lyngen Ja er nok en fan av Dynaudio ja, never change a winning team vet du.Lyngen skrev:Du er virkelig ihugga Dynaudio fan . Gratulerer! Spennende med nye modeller så du får rapportere eventuelle foradringer.Destiny skrev:Da er et par Dynaudio Focus 160 i rosewood bestillt
Takker JanR Er egentlig veldig fornøyd med 110, men dynaudiofoten rykka litt vel mye ;DJanR skrev:Gratulerer
/jan
Hei Lasse Ja nå rykka Dynaudiofoten litt for mye gett men jeg har veldig tro på nye Focus 160, og så som du sier så er det nok en veldig god høyttaler.lassemann skrev:Nei, så sannelig har ikke mannen flesket til med nye høyttalere igjen.. Gratulerer så mye! Tror nok de der er fryktelig gode Bjørn
mvh
lassemann
Hei Røde Rubin Ja du skjønte jo at noe var på gang med gamle Mr Bear ;D Håper å ha dem i hus rett over helga ;D Da er det bare å smøre seg med tålmodighet gjennom den lange innspilingstiden.Rubyred skrev:Se der ja. Her går det unna... ;D
Gratulerer så mye igjen Mr. Bear. Oppgradering med Esotar 2 burde gjøre en del.
Beste diskant dome jeg har hørt.(Merlin VSM III).
Da er det bare å glede seg til en lytt.
Når ca. er de i hus?
/Rubyred
Ja dette blir det 7. settet med Dynaudio her i huset RoDa 110 er solgt :'( men tror 160 blir en knallgod høyytaler ;D 160 står på stativene her nå, fikk dem i posten i går.RoDa skrev:Håper å ha den i Helga over i nabohuset? ;D
Har du kvittet deg med 110ene eller lagt inn angrefrist? Du hadde vel 110 før 140 og så tilbake til 110?
Best å helgardere kanskje?
God helg i bamsehuset.
Motfase, repeat og mono med høyttalerne vendt mot hverandre på litt over normalt lyttevolum hele dagen hver arbeidsdag i noen uker, da.RoDa skrev:Det "fine" er jo at de låter helt ok de første 50-70 timer.
Det ikke fullt så fine er at de låter drit de neste 2-300 :
Men vredensgnag har faktisk hatt to par 140er og rapporterte at de splitter nye låt eksakt likt som de gamle innspilte.
Kan det være hodet vårt? Jeg tror ikke det, men vedder heller ikke penger på det motsatte. Synes til og med 805sene måtte komme seg i form her hjemme. Tror det har noe å gjøre med enkle delefilter og hva de slipper gjennom.