Fungerer den bare litt er det ikke noe å ha 8)Destiny skrev:Man skulle vel som du sier tro at en cd spiller funker eller ikke funker JanR ??? Men jeg må nok si at den spillte mye bedre når du var her sist, da lød den jævli bra ;DJanR skrev:Er ikke cd spillere mere sånn fungerer - fungerer ikke dings ?
Uansett så er vinyl å foretrekke, imho.
/jan
Forstå det den som kan :
Destiny..
Det var kaldt i går. Det var nok rim på lasern. ;DJanR skrev:Fungerer den bare litt er det ikke noe å ha 8)Destiny skrev:Man skulle vel som du sier tro at en cd spiller funker eller ikke funker JanR ??? Men jeg må nok si at den spillte mye bedre når du var her sist, da lød den jævli bra ;DJanR skrev:Er ikke cd spillere mere sånn fungerer - fungerer ikke dings ?
Uansett så er vinyl å foretrekke, imho.
/jan
Forstå det den som kan :
Destiny..
/jan
Det er nok rett og slett fordi det er enklere å montere pick upen slik.Dazed skrev:Ikke for å bry meg. (nuvél) ...Men er det noen grunn til at mange monterer pickup med skruehodene under og mutterne på toppen?
Her har du helt rett i det du skriver rolfozzy, spikern på hodetrolfozzy skrev:H utgaven av DV20 tror jeg er god nok når det gjelder oppløsning jeg.
Har lest et eller annet sted at den er noe vamere i lyden enn L.
Med H så sklir du unna dette stepup styret også.
20X jeg hadde var det gjenga hus på.Destiny skrev:Det er nok rett og slett fordi det er enklere å montere pick upen slik.Dazed skrev:Ikke for å bry meg. (nuvél) ...Men er det noen grunn til at mange monterer pickup med skruehodene under og mutterne på toppen?
Det er da det er veldig greit med ferdig gjenga pick up hus, det har de siste Dynavectorene mener jeg.
I hverfall 10X5.
Destiny..
Min 20XL også.rolfozzy skrev:20X jeg hadde var det gjenga hus på.Destiny skrev:Det er nok rett og slett fordi det er enklere å montere pick upen slik.Dazed skrev:Ikke for å bry meg. (nuvél) ...Men er det noen grunn til at mange monterer pickup med skruehodene under og mutterne på toppen?
Det er da det er veldig greit med ferdig gjenga pick up hus, det har de siste Dynavectorene mener jeg.
I hverfall 10X5.
Destiny..
Hei Lasse ja det var nok ikke så hemmelig som det virka somlassemann skrev:Hmm. så det var hos deg dette hemmelige møte den 12. skulle holde sted.. Da fikk jeg klarhet i det ja..
Merkelig med den CD-spilleren da.. Kan det ha noe med innbrenningsperioden på den nye signalkabelen mon tro?
mvh
lassemann
Denne er fin ja, hadde cdpén tidligere og har hørt denne ampen og cdp i mkII (?) koblet opp på Aspara HL2, også det en fin fin kombinasjon ;D ...RoDa skrev:Denne er litt bortglemt i oppsettet, fine lillle ampen.
R
Hei musicus...musicus skrev:Denne er fin ja, hadde cdpén tidligere og har hørt denne ampen og cdp i mkII (?) koblet opp på Aspara HL2, også det en fin fin kombinasjon ;D ...RoDa skrev:Denne er litt bortglemt i oppsettet, fine lillle ampen.
R
mvh
Creek Destiny kombinasjonen er overbevisende, jeg undrer om ikke Tor nevnte om at det den var kommet i en MkII versjon, iaf, det var som nevnt koblet opp på Aspara HL2 når jeg var innom og hentet mine, og kompisen som som var med spiller selv på Nagra og Avantgarde, fant det interessant og spennende, så gjør du din Destiny cdp investering ;D ...Destiny skrev:Hei musicus...musicus skrev:Denne er fin ja, hadde cdpén tidligere og har hørt denne ampen og cdp i mkII (?) koblet opp på Aspara HL2, også det en fin fin kombinasjon ;D ...RoDa skrev:Denne er litt bortglemt i oppsettet, fine lillle ampen.
R
mvh
Creek Destiny er ikke en boks som imponerer ved første øyekast, men i mine ører så imponerte den lydmessig ;D og det er jo det viktigste...
Vurderer litt på å innvestere i cd spilleren også? hmmmm
Destiny..
Jeg synes du skal prøve jeg Destiny (fali det ) Jeg var iaf fornøyd med min, men hifijævelen tok meg, til prisen så gjorde den en meget god jobb, kanskje ikke den mest "hifi" riktige cdpén, men du verden så den spiller musikk og sprer glede, MkII versjonen er vel ytterligere forbedret så det burde være duket for en riktig gledes maskinDestiny skrev:Destiny finns i mk 2 versjoner ja
Er litt nysjerrig på cd spiller....
Destiny..
Da har du nok gjort et helt riktig funn rolfozzy ;Drolfozzy skrev:Har lagt merke til at dere har noe felles når det gjelder lyd, siden jeg har besøkt dere begge.
rolfozzy skrev:Har lagt merke til at dere har noe felles når det gjelder lyd, siden jeg har besøkt dere begge.
Bingo.Destiny skrev:Men det er som sagt mange veier til rom, og selv om du ikke har samme oppsettet som oss så må jeg jo innrømme at du har en utrolig god lyd på vinyl spesielt ;D
Destiny..
Miraklenes tid er ikke over.Rubyred skrev:Nå hører jeg endelig den gode Martin Logan lyden jeg altid har elsket. Den organiske fyldige klangen er på plass, og JanR....... Nå har jeg endelig bass!!! ;D
Prekæs!
/Trond
He he. Ikke Lassemann bass, men en stor forbedring fra tidligere.JanR skrev:Miraklenes tid er ikke over.
Lasse har så han klarer segRubyred skrev:He he. Ikke Lassemann bass, men en stor forbedring fra tidligere.JanR skrev:Miraklenes tid er ikke over.
På tide med et besøk til deg også Jan. Lenge siden nå!
/Trond
Ble ikke rare greiene sist, kan ikke holde på sånn vettu.Destiny skrev:Henger meg på turen til JanR må få en litt lengre lytt enn sist vet du....
Destiny..
Synse er vi gode på, så det skal vi nok få til JanR ;DJanR skrev:Ble ikke rare greiene sist, kan ikke holde på sånn vettu.Destiny skrev:Henger meg på turen til JanR må få en litt lengre lytt enn sist vet du....
Destiny..
I tillegg så står det litt annet "skrot" her som hadde vært greit å få litt meninger/synsinger om
/jan
Regnet med det jaDestiny skrev:Synse er vi gode på, så det skal vi nok få til JanR ;DJanR skrev:Ble ikke rare greiene sist, kan ikke holde på sånn vettu.Destiny skrev:Henger meg på turen til JanR må få en litt lengre lytt enn sist vet du....
Destiny..
I tillegg så står det litt annet "skrot" her som hadde vært greit å få litt meninger/synsinger om
/jan
Destiny..
Har snakka med Trond, søndag 19.30. ?JanR skrev:Regnet med det jaDestiny skrev:Synse er vi gode på, så det skal vi nok få til JanR ;DJanR skrev:Ble ikke rare greiene sist, kan ikke holde på sånn vettu.Destiny skrev:Henger meg på turen til JanR må få en litt lengre lytt enn sist vet du....
Destiny..
/jan
Destiny..
Du får avtale med Trond.
Passer iofs søndag kveld og neste uke.
/jan