Har prøvd det også Jan ;D syns faen døtte jeg hører forskjell på hvilken vei nettstikket står også jeg 8) Gal mann ;DJanR skrev:Er det forskjell på nettkabler også nå da. Bedre å snu stikket, hvem vet kanskje det funker.
/jan
Destiny..
Har prøvd det også Jan ;D syns faen døtte jeg hører forskjell på hvilken vei nettstikket står også jeg 8) Gal mann ;DJanR skrev:Er det forskjell på nettkabler også nå da. Bedre å snu stikket, hvem vet kanskje det funker.
/jan
Funker hver gangDestiny skrev:Har prøvd det også Jan ;D syns faen døtte jeg hører forskjell på hvilken vei nettstikket står også jeg 8) Gal mann ;DJanR skrev:Er det forskjell på nettkabler også nå da. Bedre å snu stikket, hvem vet kanskje det funker.
/jan
Destiny..
Vi kan vel si at det er hifi'n som er rar, ikke sant :Destiny skrev:Ja det er vel stort sett på cd spillere keg har tatt nettstikk stuntet, mener å huske at vi har hørt forskjell på effekttrinn også!
HI FI er rare greier, eller så er det vi hi fi entusiaster som er rare typer
Destiny..
Gjør ikke annet jegDestiny skrev:Nå er vi som jeg sa i går ferdig med analyseringen av annlegget og lyden frem til i tilfelle neste innvestering i annlegget, neste gang spiller vi bare div musikk og kosær oss ;D
Destiny..
Likte den ene veldig godt, Flowermouth hvis jeg ikke husker feil.Destiny skrev:Har du fått spellt igjennom alle a Jan? Likte du i tilfelle No Man platene, og hørte du noe norskt der?
Destiny..
PRR får man tak i, iaf i utlandet. Ikke sjekket her hjemme.Destiny skrev:PRR kan nok bli vanskelig å få tak i kanskje? Kjøpte den på en konsert på Rockefeller hvor Porcupine Tree spillte, Pure Reason Revolution var forband.
Også lille Grete a gett ;D
Destiny..
Destiny skrev:
Rubyred skrev:Hvordan de måler sier ellers ikke en dritt om hvordan de spiller..... er nå min erfaring!!!
/Trond
Ser i etterkant at det kan missforstås! ;DJanR skrev:Rubyred skrev:Hvordan de måler sier ellers ikke en dritt om hvordan de spiller..... er nå min erfaring!!!
/Trond
;D
/jan
Rubyred skrev:Ser i etterkant at det kan missforstås! ;DJanR skrev:Rubyred skrev:Hvordan de måler sier ellers ikke en dritt om hvordan de spiller..... er nå min erfaring!!!
/Trond
;D
/jan
Burde kanskje skrevet Hvordan "TING" måler.
/Trond
Takker TrondRubyred skrev:Grattis med nye hodetelefoner Mr. Bear. Skulle gjerne hatt et par også. Mine Sennheiser er dypt savnet.
Hvordan de måler sier ellers ikke en dritt om hvordan de spiller..... er nå min erfaring!!!
/Trond
Det var den vi spillte ja rolfozzy ;D det er en absolutt knallplate, og Springsteen på sitt beste vil nok mange mene!rolfozzy skrev:Kosekveld.
Denne du spilte Destiny?
Har den kommet på vinyl? Er den bra? Bør jeg kjøpe den? Blir vel til det.
Så fort du slår på jungeltrommene ang vinylkveld er jeg klar Trond ;DRubyred skrev:Hyggelig med en vinylkveld Mr. Bear. Lenge siden sist vi har hatt en musikkveld med bare vinyl. Må definitivt gjentas!
Lite utstyrs, og HiFi prat, men desto mer nyting av musikk. Julemarsipan, og Twist er heller aldri fei! ;D
Gjentar kanskje meg selv Mr. Bear, men nå er det bare å roe ned HiFi kjøpingen, og investere i mer musikk!
Nå som du er i mål, håper jeg utbyttings spøkelset holder seg langt unna. Nå er du på et nivå, hvor fallhøyden er stor, og evt. oppgraderinger blir kostbare
Takker ellers for lån av musikk. Mange spennende plater. Spesielt Chet Baker/Gerry Muligan falt i smak.
Nå er det vel snart min tur å holde en vinyl aften! ;D
/Trond
Hei rolfozzy ja du kom vel ut i null med cola LIGHT og marsipanpølser ;Drolfozzy skrev:Hyggelig kveld ja.
Det løsna etter julemusikken hadde blitt avspilt. Det var en stund der jeg følte meg hensatt tilbake til barndommens tvangsoppmøte på søndagsskolens julefester. Er det rart jeg har blitt hedning?
Men det er nå så.
Du har ellers mye bra musikk på vinyl, Destiny. Må vel etterhvert få The Promise- Springsteen i hus her. Hørtes lovende ut.
Og takk for servering av cola light, som ble nulla ut med marsipanpølser og sjokolade.
Bra pick up du har. Jeg fikk lyst på en Dynavector igjen.
Man skulle vel som du sier tro at en cd spiller funker eller ikke funker JanR ??? Men jeg må nok si at den spillte mye bedre når du var her sist, da lød den jævli bra ;DJanR skrev:Er ikke cd spillere mere sånn fungerer - fungerer ikke dings ?
Uansett så er vinyl å foretrekke, imho.
/jan
Takker ;Dbjornh skrev:;D -gode saker!