Var det Totta? Ja, det var Totta!
Var Totta i stua? Ja, det var han!
Låter dette bedre enn sist gang? Ja, det gjør det! Kan det diskuteres? Tja, sikkert, det kan jo det meste...
Så små høyttalere skal ikke kunne spille bass på den måten. Så små høyttalere skal ikke kunne låte så fyldig. Så små høyttalere
skal kunne forsvinne i lydbildet, og det gjør de virkelig.
Til å begynne med var det Shiit Asgard (Shit Assguard, skulle den kanskje hatt som navn...) og Sennheiser HD650 som imponerte i sofakroken.
Destiny laget kaffe imens.
Elektrostatisk oppløsning og rå dynamikk.
Passe teit å vise frem dette i forkant av stueanlegget...? Neitta, neitta.
EC-DACn gjør sikkert sitt, det samme er jeg viss på at SAM G2 gjør, så er det disse smått utrolige Focus 110 som formidler det hele.
Sist var det vel en Hegel og et MI-sett som hadde elektronikkjobben.
Jeg kan ikke huske sist jeg hørte en så realistisk presentasjon av artistene i en stue. Her går greiene opp i en høyere enhet av uviss grunn, men dette er ikke lett å gjøre etter Destinyanlegget. Uansett pris.
Plassering i lydbildet i høyde, dybde og bredde er sjukt bra, og varierer stort med hva som presenteres av innspillinger.
Store hoder, små hoder, artistene tett på, artistene langt unna.
Jeg klarer (faen!!!) ikke å komme på noe jeg ville hatt mer eller mindre av mens jeg sitter og lytter. Det er bare fryd.
Det mangler ikke noe.
Skulle det vært gjort noe med dette anlegget så måtte det vært rattet et knepp opp på alle parametre. Balansen er utsøkt.
Kjenner igjen mye av det jeg selv skrev om min SAM G2 for halvannet år siden.
http://www.hifisentralen.no/forumet...-rodas-anleggstra-d-mkii-125.html#post1612016
Det er alltid digg å høre musikk hos Destiny, og det har ikke blitt mindre digg etter de siste oppgraderinger.
Jeg liker måten Destiny jobber med samme komponenter over tid og gjør justeringer med en og en komponent.
Det gir resultater, det er lett å høre!
Noen ville sikkert hatt mer råskap, og mulighet til å spille så veggene faller. Men disse noen er ikke Destiny, så da er han happy tror jeg.
Du kan gjerne
prøve Elac, men ikke selg 110ene først er du snill. Det kan du komme til å angre på.
Takk for kaffe, og takk til sønnen for grønn juice. 8)
snakkes
R