;D ;DGago skrev:der har det jo gått i hybelkaniner, boksmat, siggsneiper, nabokoner og satanmusikk på mp3 etter at frøkna flagget ut for noen måneder siden.
På mp3 faktisk...Gago skrev:aaaah endelig litt sjel og varme i det verminske hjem igjen.
der har det jo gått i hybelkaniner, boksmat, siggsneiper, nabokoner og satanmusikk på mp3 etter at frøkna flagget ut for noen måneder siden.
Hehe, det klør alltid i hifi-fingrene, vi får se om det blir vinyl igjen da ;DJanR skrev:Hey hey
Morro, du kjenner kløen kommer krypende nå ?
Nei ikke den kløen, tenkte mere på vinylkløen 8)
/jan
Gago skrev:aaaah endelig litt sjel og varme i det verminske hjem igjen.
der har det jo gått i hybelkaniner, boksmat, siggsneiper, nabokoner og satanmusikk på mp3 etter at frøkna flagget ut for noen måneder siden.
Har alltid visst at vinyl er best, men jeg har holdt, og holder stadig igjen pga andre prioriteringer. Samt at det er jo dritmye enklere med Squeezebox og Spotify ;DSkink_123 skrev:På mp3 faktisk...Gago skrev:aaaah endelig litt sjel og varme i det verminske hjem igjen.
Jaja, det blir kansje ikke værre, eller bedrehaha
Vinyl er tingen ja!
Dere må bare passe på å ikke stemme FRP på mandag. Da går landbruksoverføringene fløyten. Hva skal han kjøpe vinyl for da? ;D ;Dgut_man skrev:Loool, og jeg er ikke der og kan passe på guttungen heller... Huff, dere får ta dere av ham Gago og JanR så han ikke roter seg borti trøbbelMed vond rygg og greier. Nei kjenner jeg ham rett, drar han med seg damer på nachspiel hos Gago
Og Dual for vermin i en sånn setting skal vi ikke gå nærmere inn på her ;D ;D Nei, pakk ham inn i dyne på vorspielet og ta med et par jekkestropper som dere sikrer dyna med. Så er han kanskje hypp på en vinylrigg søndags formiddag, og har penger til å kjøpe med til og med. Børst og damer koster fort et lite vinylbudsjett!
Hehe, så sant så sant. Reis heller på storvillt-jakt i Kongo om du vurderer og gi Siv din stemmeGeir_O skrev:Dere må bare passe på å ikke stemme FRP på mandag. Da går landbruksoverføringene fløyten. Hva skal han kjøpe vinyl for da? ;D ;Dgut_man skrev:Loool, og jeg er ikke der og kan passe på guttungen heller... Huff, dere får ta dere av ham Gago og JanR så han ikke roter seg borti trøbbelMed vond rygg og greier. Nei kjenner jeg ham rett, drar han med seg damer på nachspiel hos Gago
Og Dual for vermin i en sånn setting skal vi ikke gå nærmere inn på her ;D ;D Nei, pakk ham inn i dyne på vorspielet og ta med et par jekkestropper som dere sikrer dyna med. Så er han kanskje hypp på en vinylrigg søndags formiddag, og har penger til å kjøpe med til og med. Børst og damer koster fort et lite vinylbudsjett!
Mvh
Geir
Will do ;Dgut_man skrev:Nei, pakk ham inn i dyne på vorspielet og ta med et par jekkestropper som dere sikrer dyna med. Så er han kanskje hypp på en vinylrigg søndags formiddag, og har penger til å kjøpe med til og med. Børst og damer koster fort et lite vinylbudsjett!
Man hører vel ikke forskjell allikevel!bjornh skrev:MP3? -åfysj!
fysj uansett.FallenA skrev:Mn hører vel ikke forskjell allikevel!bjornh skrev:MP3? -åfysj!
Snakk for deg sjøl :bjornh skrev:Underlig til kroppsfixering det var her da, siden vi egentlig er mer opptatt av Hi-Fi ting?
Det er dype, avanserte analogier bjørnbjornh skrev:Underlig til kroppsfixering det var her da, siden vi egentlig er mer opptatt av Hi-Fi ting?
Altså, alle vet jo at instrumentets kropp er viktig å få frambjornh skrev:Underlig til kroppsfixering det var her da, siden vi egentlig er mer opptatt av Hi-Fi ting?
Forskjellen mellom Spotify/Squeeze og Vinyl er lik forskjellen mellom å se på et Gourmetmåltid og å spise det samme måltidet. Det blir noe organisk med vinyl ..... som om du ser på DD-brød kontra det å ta på dem ;DVermin skrev:Har alltid visst at vinyl er best, men jeg har holdt, og holder stadig igjen pga andre prioriteringer. Samt at det er jo dritmye enklere med Squeezebox og Spotify ;D
hehehe, en nydelig analogi der Jack ;DJackX skrev:Forskjellen mellom Spotify/Squeeze og Vinyl er lik forskjellen mellom å se på et Gourmetmåltid og å spise det samme måltidet. Det blir noe organisk med vinyl ..... som om du ser på DD-brød kontra det å ta på dem ;DVermin skrev:Har alltid visst at vinyl er best, men jeg har holdt, og holder stadig igjen pga andre prioriteringer. Samt at det er jo dritmye enklere med Squeezebox og Spotify ;D
Cheers!
Den finnes som en bonuslåt på en eller annen utgave av Ghost Reveries. Men jeg har ikke klart og å fatt i den selv, så viss du kommer over den, gi gjerne beskjed om hvorRoDa skrev:Det der LIKTE (!!!) jeg, Vermin!
Album å kjøpe for å få med den låten?
R
Her gikk det unnaErosLoveking skrev: