Vermin
Hi-Fi freak
JanR skrev:Mini morris felg ?
/jan
Vedlegg
-
1.9 KB Visninger: 483
JanR skrev:Mini morris felg ?
/jan
;DJanR skrev:Jeg tror du har blitt -->
/jan
..av Thor ?Vermin skrev:;DJanR skrev:Jeg tror du har blitt -->
/jan
JanR skrev:Jeg tror du har blitt -->
/jan
;D ;D ;DBHO skrev:Kanskje Gago er lei thor.
eller var det bakstikkstuen han het, eller kanskje det er etternavnet til thor...hva faen vet jeg ;D ;D
+1gut_man skrev:Hmm, må oppom på en inspeksjonsrunde... Er spent på hvordan dette låter ja
FallenA skrev:+1gut_man skrev:Hmm, må oppom på en inspeksjonsrunde... Er spent på hvordan dette låter ja
Håper på et besøk av Thor her hjemme en kveld også
Hadde ikke De Lillos en sang om Thor ? :Gago skrev:FallenA skrev:+1gut_man skrev:Hmm, må oppom på en inspeksjonsrunde... Er spent på hvordan dette låter ja
jupp, blir artig å høre hva egersundklanen synes om thor.
dere har litt av hvert å sammenligne med, skulle jeg tro.
JanR skrev:Hadde ikke De Lillos en sang om Thor ? :Gago skrev:FallenA skrev:+1gut_man skrev:Hmm, må oppom på en inspeksjonsrunde... Er spent på hvordan dette låter ja
jupp, blir artig å høre hva egersundklanen synes om thor.
dere har litt av hvert å sammenligne med, skulle jeg tro.
/jan
JanR skrev:Kjekke med fasongen på'n...bare å trille rundt ;D
/jan
;D ;DGago skrev:JanR skrev:Kjekke med fasongen på'n...bare å trille rundt ;D
/jan
dette er jo en skikkelig flerbrukssak.
preamp, reservehjul og askebeger i ett.
rene kinderegget, vettu.
gut_man skrev:Er den balansert Gago/Vermin?
Takk for det heheBHO skrev:Jasså....det er sånn det henger sammen. ;D
Så da har Thor flytta til Egersund : og en gratulasjon er muligens på sin plass.
Funker`n bra i det Verminske hjem?
Takk 65finger65finger skrev:Grattis Vermin!! har Gagofar virkelig solgt Thor
Fikk spillt noen timer i går kveld, og til nå en time i dag.Gago skrev:fått spilt noe særlig på preampen, verminski?
inntrykk?
Den spiller en sjuuuuuuk mellombass ;Dgut_man skrev:Hmm, må oppom på en inspeksjonsrunde... Er spent på hvordan dette låter ja
Sjuuuuuk som i "fyttehelvettejegtrorjegmåinstalleresikkerhetsbelteisofaen" ;DTAS skrev:Sjuuuuk som i bløt og dårlig? ;D Hehe...kjør på, hvordan er mellomtonen og diskanten i forhold til det gamle pre oppsettet?
Tøft, lydn som ''mørk'' oppleves det også mer oppløst i de høyere frekvenser..altså mer finkornet med mørkere klang?...folkehavet ønsker litt flere bilder i mellomtidenVermin skrev:Sjuuuuuk som i "fyttehelvettejegtrorjegmåinstalleresikkerhetsbelteisofaen" ;DTAS skrev:Sjuuuuk som i bløt og dårlig? ;D Hehe...kjør på, hvordan er mellomtonen og diskanten i forhold til det gamle pre oppsettet?
Skal ikke skrive for mye enda, det er for tidlig, men alt er på plass. Det er mørkere enn både Eklipse og dCS, homogent og musikalsk som fan. Trøkker noe hinsides 8)
Ja vil si det slik, mere klang er det ogsåTAS skrev:Tøft, lydn som ''mørk'' oppleves det også mer oppløst i de høyere frekvenser..altså mer finkornet med mørkere klang?...folkehavet ønsker litt flere bilder i mellomtidenVermin skrev:Sjuuuuuk som i "fyttehelvettejegtrorjegmåinstalleresikkerhetsbelteisofaen" ;DTAS skrev:Sjuuuuk som i bløt og dårlig? ;D Hehe...kjør på, hvordan er mellomtonen og diskanten i forhold til det gamle pre oppsettet?
Skal ikke skrive for mye enda, det er for tidlig, men alt er på plass. Det er mørkere enn både Eklipse og dCS, homogent og musikalsk som fan. Trøkker noe hinsides 8)
65finger skrev:Hmm noe sier meg at Gago ender opp med en Thor 2000!
Sitat fra gago "kjipt at røra tok kvelden, kanskje like greit du sender tilbake hele ampen?"Gago skrev:65finger skrev:Hmm noe sier meg at Gago ender opp med en Thor 2000!
angrer som fan allerede, så det blir nok audiogontråling etter fullfunksjonsversjonen ta-2000 original mk2 - dersom vermin bestemmer seg for å konfiskere denne ta-1000.
trøsten er at jeg da får integrert riaa, og det var vel poenget med hele den runddansen jeg nå har satt igang. ;D
det kjipe er at original mk2 er dritvanskelig å få tak i, stort sett selger folk oppgraderte eksemplarer, som presterer 20% dårligere ifølge konstruktøren.
Du kan få røra, resten beholder jeg til en eventuell død 8)Gago skrev:;D ;D ;D
det er lov å prøve seg.
nei fan, send den tilbake vermin, dette lukter lureri når røret tar kvelden så kjapt!
;D ;DVermin skrev:Du kan få røra, resten beholder jeg til en eventuell død 8)Gago skrev:;D ;D ;D
det er lov å prøve seg.
nei fan, send den tilbake vermin, dette lukter lureri når røret tar kvelden så kjapt!
Vermin skrev:Du kan få røra, resten beholder jeg til en eventuell død 8)Gago skrev:;D ;D ;D
det er lov å prøve seg.
Hjertelig takkGago skrev:Vermin skrev:Du kan få røra, resten beholder jeg til en eventuell død 8)Gago skrev:;D ;D ;D
det er lov å prøve seg.
hehe jævla slask.
skal sende deg to sett med 5751, siemens og rca, så har du litt å leke med.
ecc83 funker ikke så godt i den preampen når du holder på med hornhøyttalere.
men jeg spilte med ecc83 da jeg hadde living voice her, det var tøft det.l