I det selskapet hadde jeg latt kvinnene vente ---Hagto skrev:......... en dose Harbeth og Living Voice i dag, som opplading, før jeg slipper ham ut på kvinnedate.
..................................................
I det selskapet hadde jeg latt kvinnene vente ---Hagto skrev:......... en dose Harbeth og Living Voice i dag, som opplading, før jeg slipper ham ut på kvinnedate.
..................................................
Hadde dem knapt ett år før jeg byttet dem inn i Dali 850. De var mye bedre. Spesielt i mellomtonen.Valentino skrev:Sad to say, men Dali 104 har jeg kun mudderminner om. Zilch mellomtonedefinisjon.
Hei og takk for sist Trond.impulse skrev:Takk for sist og lykke til med salg, nyinnkjøp, uteliv, kvinner og hva det måtte være, Vermin. Da forholdet gikk åt helvete her i gården , søkte jeg tilflukt i musikken og oppgraderte. Det funka for meg. ;D
Blir savnet etter godlyd stort, og du skulle slumpe til å befinne deg på min kant av verden, er du velkommen innom!
Det var en god dose Harbeth og Living Voice i dag Hagto. Takk for laget, nå er jeg nydusja og klar til forføring ;DHagto skrev:Det går nok bra med Vermin.
Nå skal jeg servere ham en dose Harbeth og Living Voice i dag, som opplading, før jeg slipper ham ut på kvinnedate.
Han er framdeles med, både når det gjelder hifi og som forfører ;D
Vermin skrev:Hei og takk for sist Trond.impulse skrev:Takk for sist og lykke til med salg, nyinnkjøp, uteliv, kvinner og hva det måtte være, Vermin. Da forholdet gikk åt helvete her i gården , søkte jeg tilflukt i musikken og oppgraderte. Det funka for meg. ;D
Blir savnet etter godlyd stort, og du skulle slumpe til å befinne deg på min kant av verden, er du velkommen innom!
Takk for lykkeønskningene
Gudene vet hvor jeg ender opp, bare det involverer damer, byliv og god-lyd er jeg fornøyd ;D
Stikker nok innom ja![]()
øyy, Egersund er da byGago skrev:Vermin skrev:Hei og takk for sist Trond.impulse skrev:Takk for sist og lykke til med salg, nyinnkjøp, uteliv, kvinner og hva det måtte være, Vermin. Da forholdet gikk åt helvete her i gården , søkte jeg tilflukt i musikken og oppgraderte. Det funka for meg. ;D
Takk for lykkeønskningene
Gudene vet hvor jeg ender opp, bare det involverer damer, byliv og god-lyd er jeg fornøyd ;D
Stikker nok innom ja![]()
når det gjelder byliv, er vel den sikreste måten å flytte til byen...
Meget hyggelig besøk vermin, nok en gang!Vermin skrev:Det var en god dose Harbeth og Living Voice i dag Hagto. Takk for laget, nå er jeg nydusja og klar til forføring ;DHagto skrev:Det går nok bra med Vermin.
Nå skal jeg servere ham en dose Harbeth og Living Voice i dag, som opplading, før jeg slipper ham ut på kvinnedate.
Han er framdeles med, både når det gjelder hifi og som forfører ;D
Husker 450 (og 400) som stramme og fine høyttalere.bjornh skrev:-kan hende du ville like Dali 450, de var en hot runner up da jeg gikk fra Dali 104.
Ja men byliv? Vel, det koster jo et solid high-end-anlegg å flytte til en større by.Vermin skrev:øyy, Egersund er da byGago skrev:........................
.............
når det gjelder byliv, er vel den sikreste måten å flytte til byen...
http://no.wikipedia.org/wiki/Egersund
Man må jo se det fra det den var den gang da. Om jeg skal få ta steget videre fra Dali 400, og 450, så vil jeg i forbifarten nevne Dali Grand Diva...RoDa skrev:Husker 450 (og 400) som stramme og fine høyttalere.bjornh skrev:-kan hende du ville like Dali 450, de var en hot runner up da jeg gikk fra Dali 104.
104 har jeg gode minner med, men da jeg kjøpte et par for å mimre ble jeg trist.....Enig med Val her, mudder....
R
Ikke barerolfozzy skrev:Godt at du er med igjen, Vermin.
Var bekymra for at det bare ble fyll, fitte og fjøs med deg.
;DGago skrev:ikke tvil om at livet til vermin for tiden består av f'er.
jeg og lf håper å kunne introdusere to til: fjell og fiske.
dermed: fjell, fiske, fyll, fjøs og fitte.
ELEL6200 skrev:Skulle Vermin savne noen av f`ene så er det sikkert plass i dobbeltsenga. Sett opp tid og dato, så er jeg klar![]()
Ja du snakker..! ;Dmteinum skrev:ELEL6200 skrev:Skulle Vermin savne noen av f`ene så er det sikkert plass i dobbeltsenga. Sett opp tid og dato, så er jeg klar![]()
Du snakker om gjestfrihet ;D
Hvem av de ? 8)bambadoo skrev:I den dobbeltsenga har jeg tilbrakt et par netter![]()
;D ;DGago skrev:jasså, driver nabokona og smiler lurt til deg for tiden? ;D
;DJanR skrev:;D ;DGago skrev:jasså, driver nabokona og smiler lurt til deg for tiden? ;D
/jan
Skjer ikke stort for øyeblikket, hifi tørke på sommeren. Prioritert en god del reising og festivaler istedet.Gago skrev:skjer det noe nytt og spennende i okka by, da?
driver nabokona og plager deg fremdeles?
Vermin skrev:Nabokona er for det meste snill og grei når jeg møter på henne for tiden 8)Gago skrev:skjer det noe nytt og spennende i okka by, da?
;DGago skrev:Vermin skrev:Nabokona er for det meste snill og grei når jeg møter på henne for tiden 8)Gago skrev:skjer det noe nytt og spennende i okka by, da?
jasså, du.