Er vel for opptatt med å lytte på musikk.? :FallenA skrev:Hmmm.... Her var det usedvanlig stille gitt
Er vel for opptatt med å lytte på musikk.? :FallenA skrev:Hmmm.... Her var det usedvanlig stille gitt
Stille før stormen.FallenA skrev:Hmmm.... Her var det usedvanlig stille gitt
http://akvaforum.no/plante.cfm?id=1043Vermin skrev:planter og trær med medfølgende grønne fingre er ikke audiofilt
Hei Geir.....long time no see???Geir_O skrev:Kjempe Aleksander. Jeg tippa jo at du snart ville få lyst å oppgradere vinylen. Så flott du har bygd opp til kremanlegg allerede, er jeg sikker på at du får tak i en grom spiller/riaa snart
Mvh
Geir
i alle dager, har du overtatt som sentralens "finn"? ???Vermin skrev:Skjer ikke stort i det Verminske hjem, det meste skjer i den Verminske hage, men det blir fort uinteresant og dokumentere....planter og trær med medfølgende grønne fingre er ikke audiofilt
han er ikke online.gut_man skrev:Finn Vermin ;D ;D :-*
Vemmelige saker.joaquin skrev:sikkert ute i hagen og steller blomstene sine.
nei, gutten har vel bare kommmet i kontakt med de mykere sidene sine... ;DJanR skrev:Vemmelige saker.joaquin skrev:sikkert ute i hagen og steller blomstene sine.
Harru smittet han med mere enn trompet syken kanskje joaq/blomster finn ;D
Ajaj :-Xjoaquin skrev:nei, gutten har vel bare kommmet i kontakt med de mykere sidene sine... ;DJanR skrev:Vemmelige saker.joaquin skrev:sikkert ute i hagen og steller blomstene sine.
Harru smittet han med mere enn trompet syken kanskje joaq/blomster finn ;D
Ikke ???Rotekroken skrev:HEY.!
Ikke la meg være midt mellom :-* mellom dere.!
Stemmer det.. ;D Mye snekring, sommer og PC crash osv. Hos meg er det forøvrig intet nytt. Hos deg derimot.... Hadde vært mye mer interessant. Men min dør er selvfølgelig alltid åpen (når jeg er hjemme vel og merke)Vermin skrev:Hei Geir.....long time no see???Geir_O skrev:Kjempe Aleksander. Jeg tippa jo at du snart ville få lyst å oppgradere vinylen. Så flott du har bygd opp til kremanlegg allerede, er jeg sikker på at du får tak i en grom spiller/riaa snart
Mvh
Geir
Platespiller/arm er allerede bestilt, RIAA og ny PU får komme etterhvert som ting spiller seg til. Ingen hastverk for meg.
Når inviterer du til lytt igjen Geir? det er så lenge siden nå
ja, hagen deres setter sikkert kew gardens i forlegenhet nå. ;DVermin skrev:mye annet som har vært prioritert i det siste.
jøss, har gartner'n bursdag idag?Shadow skrev:GRATULERER MED DAGEN VERMIN :-* ;D
Selvsagt, den må bare komme først ;Djoaquin skrev:få vi se noen bilder av bursdagsgaven fra vermin til vermin?
jammen har ikke du bursdag idag, da???Vermin skrev:Selvsagt, den må bare komme først ;Djoaquin skrev:få vi se noen bilder av bursdagsgaven fra vermin til vermin?
Takk for det ValentinoValentino skrev:Hei Vermin! Gratulerer med vel overstått!
Hei Vermin?! Gratulerer med vel overstått til deg også!
Takk for i går ja, og takk for riktig oppsett av verket. Det er greit og få besøk av en erfaren til slikt med det første. Lærer vel etterhvertFallenA skrev:Måtte bare takke for i går, og rapporterer om at det nye "analoge" lyder helt fantastisk!
Men nå må du søren meg få ut fingern, og legge ut noen fine bilder av nyervervelsen!