Dette var en maktdemonstrasjon IMOShadow skrev:Enig der Vermin.
Leben er en Solid kandidat.Litt rør-ruling så hadde nok dette ordnet seg tenker jeg.
300B røra hørtes utrolig bra ut på tubaene.
mvh
Kanskje starte en klubb, med fast møte hver "siste helg i September" ;Drolfozzy skrev:
Min Ancien (uten t) mens den fremdeles var integrert.
Med likeretter rør og derfor uten PSU.
Kan starte Ancien(uten t) klubb snart nå ?
Var helt klart en stoooor oppgradering hos deg med BP psurolfozzy skrev:Jeg lånte noen likeretterrør av JanR, rett etter saken var kommet i hus. Ingen av de var brukbare i ampen. Ble støy med de. RCA bl.a.
Kjøpte et Jan Philips fra Demostenes, det fungerte bra. Men lydmessig er det nok ikke så mye og hente på bytte av likeretter. Få heller kobla på en BP PSU. Da snakker vi oppgradering.
;D ;D ;D ;DJanR skrev:slengte inn
Jeg bare måtte ;DStorebror skrev:;D ;D ;D ;DJanR skrev:slengte inn
Takk for det draapen, jeg skal ikke klage. Det finnes nok mye som er bedre og ikke minst annerledes men jeg koser meg hver gang jeg setter meg ned med en plate.draapen skrev:Veldig pent vermin,nydelig rett og slett...kan tenke meg at dette låter flott...
Mvh
Shadow skrev:Skal du prøve de nye 300 røra som gir mere effekt???
Skål.
Er det ikke KR Audio sine 300B XLS som skal kunne yte mer?joaquin skrev:Shadow skrev:Skal du prøve de nye 300 røra som gir mere effekt???
Skål.
hvilke rør snakker du om, shadow?
Vermin skrev:Er det ikke KR Audio sine 300B XLS som skal kunne yte mer?joaquin skrev:Shadow skrev:Skal du prøve de nye 300 røra som gir mere effekt???
Skål.
hvilke rør snakker du om, shadow?
Takk for det LydKarl, du har en god del av skylden for at bildene blir bra. Du skriver enkle og greie tips i tråden din.LydKarl skrev:Ah, lekkert dette, Vermin, både ancient og bildene dine (du har virkelig fått sving på kameraferdighetene!)
Smart å satse på få, men solide, produkter!
Digger fargen på traktene, dvs, heile oppsettet er berre rrrålekkert.....
JanR skrev:
Hihi.joaquin skrev:eventuelt teleportation tweak eller noe annet genialt fra machina dynamica.
http://www.machinadynamica.com/machina5.htm
Takk for hyggelig besøk med mye vettug drøs, Xindak var en god kanditat. At en forsterker i den prisklassen er tyst på Duoene er en sensasjon i seg selv, og når den låter godt også så vitner det om god kvalitet.lakki_luke skrev:Takk for en hyggelig kveld med meget god lyd.Kjekt at du kunne ta imot besøk litt på sparket(det er bare å komme her også).Du har fått deg et anlegg du kan være stolt av.Kjekt å få prøve Xindak V30 i dette flotte oppsettet.Jeg synes den klarte seg veldig bra,men det er vel tvilsomt at den havner i et anlegg i denne prisklassen. ;D
Etter ny plassering har jeg ikke hatt tid til og knipse noen bilder, det meste av tiden går med til og spille gjennom platesamlinga på ny. Xindak ble det også ikke knipset av, men her er ihvertfall ett dårlig bilde tatt for ca 2min sidenixos_76 skrev:Og vi vil gjerne ha flere Bilder Vermin , sånn som du oppgraderer , ser jeg ingen fare for solskille på racket etter komponentene , Har du tatt bilde av det meste som har vært innom ? tente på zindax en bla a....Espen