Takk HoJHoJ skrev:Flott spiller Vermin..
Hvor har det blitt av den gamle?
Det er veldig annerledes enn cd, såpass er sikkert. Metall på vinyl knuser cd 8)joaquin skrev:ser ut til å groove bra, det der.
mye fetere enn cd, eller?
Takk for det GrumpyGrumpy skrev:Gratulerer både med det ene og det andre.
Cellino'en er vakker og helt uimotståelig når den blir kledd opp med platevekt i alu.
Det går rykter om at burdsdagsfeiringen foregikk på den måten
at du festet like mange lys på platevekta lik antall burdagsår du er,
satte spilleren på 45 rpm og KLARTE utrolig nok å blåse ut alle i ett og
samme utpust - Fantastisk! ;D
Gratulerer nok en gang og "vel blåst".
coolt!Vermin skrev:Det er veldig annerledes enn cd, såpass er sikkert. Metall på vinyl knuser cd 8)joaquin skrev:ser ut til å groove bra, det der.
mye fetere enn cd, eller?
Ikke minst, jeg venter til din blir til salgs. Den er ferdig innspillt ;Djoaquin skrev:lekkert.
men du skulle vel helst heller hatt en gammel sony bilderørs-tv på toppen av racket der? ;D
bare ta med vinylriggen din når du skal på messa, så kan du stikke innom her og gjøre tidenes byttedeal. :-*Vermin skrev:Ikke minst, jeg venter til din blir til salgs. Den er ferdig innspillt ;Djoaquin skrev:lekkert.
men du skulle vel helst heller hatt en gammel sony bilderørs-tv på toppen av racket der? ;D
God ide Må nesten følge med en Oblivion scart kabel også da?joaquin skrev:bare ta med vinylriggen din når du skal på messa, så kan du stikke innom her og gjøre tidenes byttedeal. :-*Vermin skrev:Ikke minst, jeg venter til din blir til salgs. Den er ferdig innspillt ;Djoaquin skrev:lekkert.
no no, oblivion blir for hi-end for meg.Vermin skrev:God ide Må nesten følge med en Oblivion scart kabel også da?joaquin skrev:bare ta med vinylriggen din når du skal på messa, så kan du stikke innom her og gjøre tidenes byttedeal. :-*Vermin skrev:Ikke minst, jeg venter til din blir til salgs. Den er ferdig innspillt ;Djoaquin skrev:lekkert.
Hehe, Jeg er selvlært og blir godt behjulpet med godt kamera med Auto funksjon. Godt lys da så er jobben gjort. Støvtørking er jeg ikke like flink med som du skulle tro, det er stort sett annenhver fredagrolfozzy skrev:Jeg liker ikke dette, Vermin. Liker det ikke i det hele tatt. Det er sånn at når jeg ser på bildene dine, så er det en liten jævel i hue mitt, som går rundt og sier: " Rolf, du må ta et fotokurs, og med det samme du er i gang, ta et kurs i støvtørking også."
.JanR skrev:Du er blitt dyktig med cam
Ellers da, noe nytt i heimen ?
/jan
Altfor kort prat men vi tar det igjenVermin skrev:Ja jeg fikk med meg en forsterker fra Horten, en Ancient Audio Silver Integra:JanR skrev:Du er blitt dyktig med cam
/jan
Takk for praten i Horten JanR, det ble kort men neste år spanderer jeg pils på lørda'n
OHH, Western rør!! Jeg kommer og stjeler!! 8)Vermin skrev:.JanR skrev:Du er blitt dyktig med cam
/jan
Ja jeg fikk med meg en forsterker fra Horten, en Ancient Audio Silver Integra:
Takk for praten i Horten JanR, det ble kort men neste år spanderer jeg pils på lørda'n
GRATULERERVermin skrev:Ja jeg fikk med meg en forsterker fra Horten, en Ancient Audio Silver Integra:
;D ;DLydKarl skrev:Ai ai, utruleg lekker sak, Vermin.
Inn med ancient - ut med vtl?
Mvh. Karl (tjueti)
Ikke stort og si om førsteinntrykk enda, vært opptatt med og tilbringen tiden med frøkna etter en helg på tur i Horten. Men de få tonene som har blitt spillt virker veldig bra. Veldig gylden og flott oppover men spiller jammen bass rimelig bra ogsåbia skrev:Grattis med ny forsterker. Hva er førsteinntrykket?
Mvh
bia
Ja, det var artig å møtast - du får ta med deg gjengen hitover for ein helaftens musikkseanse ein dag det måtte passe. Trivelig med selskap, og veldig nyttig med ærlege kritikk/tips frå andre.Vermin skrev:Takk for hyggelig prat på lørdag, sto forventningene ved oppkobling?
Godt å høre. Imo er det ingenting som slår mellomtone/topp til en god SE forsterker.Vermin skrev:Ikke stort og si om førsteinntrykk enda, vært opptatt med og tilbringen tiden med frøkna etter en helg på tur i Horten. Men de få tonene som har blitt spillt virker veldig bra. Veldig gylden og flott oppover men spiller jammen bass rimelig bra ogsåbia skrev:Grattis med ny forsterker. Hva er førsteinntrykket?
Mvh
bia
Takk i lige måte, det var kult og treffe deg. Ser gjerne en bildetråd av stashet ditt ogsåTimba skrev:Takk for hyggjeleg prat på lørdag Vermin, for eit flott sytem du har ;D
Spørs om det er så populærtemotikon skrev:Takk for filmsnutter FallenA
Tar du med kamera til messa i Trondheim? ;D