Nja, da må jeg til med en kjip pre inntil videre. Og jeg har opplevd at jeg heller vil legge masse spenn i en pre framfor en kilde.ansepe74 skrev:Audio Note Dac??
Passiv er for bøgs!ansepe74 skrev:Trenger du det da?
Kjøp en passiv pre du!
Du får vel kanskje ikke djevelbass, men det er rimelig trygt oppover frekvensområdet
BP er bra greior det ja, men det er ikke noe for meg nei.prnesse skrev:Er ikke du blitt sterkt påvirket av BP menigheten da? ;D
Eller er ikke det noe for deg?
Jaha, vil du snakke om det ???Vermin skrev:Men jeg kjøpte en cd spiller i dag i det minste, så får vi se hvordan det blir uti neste uke
Har jo brukt USB en stund nå på MF spilleren, men så kom jeg over denne artikkelen:JanR skrev:Jaha, vil du snakke om det ???Vermin skrev:Men jeg kjøpte en cd spiller i dag i det minste, så får vi se hvordan det blir uti neste uke
/jan
Du mildeVermin skrev:Har jo brukt USB en stund nå på MF spilleren, men så kom jeg over denne artikkelen:JanR skrev:Jaha, vil du snakke om det ???Vermin skrev:Men jeg kjøpte en cd spiller i dag i det minste, så får vi se hvordan det blir uti neste uke
/jan
http://www.guardian.co.uk/science/the-lay-scientist/2010/nov/15/3
Så nå har jeg i det minste gått for ren cd spiller ;D
Trodde du bodde nordafor alle sektene?Vermin skrev:Har jo brukt USB en stund nå på MF spilleren, men så kom jeg over denne artikkelen:
http://www.guardian.co.uk/science/the-lay-scientist/2010/nov/15/3
Så nå har jeg i det minste gått for ren cd spiller ;D
Et merke jeg lenge har hatt lyst og ha hjemme over tid.Canales skrev:jassågitt, it's alive.
hva har du kjøpt deg nå da, verminski?
kult at ag-ampen spilte så bra, btw.
;D ;DCanales skrev:skal jeg gjette utifra alt jeg har kalt bøgete, så blir det ikke så lett.
ut med språket!
Sjefsbøgete !Vermin skrev:;D ;DCanales skrev:skal jeg gjette utifra alt jeg har kalt bøgete, så blir det ikke så lett.
ut med språket!
Accuphase DP-67
Vermin skrev:;D ;DCanales skrev:skal jeg gjette utifra alt jeg har kalt bøgete, så blir det ikke så lett.
ut med språket!
Accuphase DP-67
Vermin skrev:Hehe
Takk for det
Vi får se, DP-85(?) som vi testa hos gut_man vant overlegent blant kandidatene.
Og denne skal være bra den, bøgete eller ei ;D
Brom Brom!Canales skrev:Vermin skrev:Hehe
Takk for det
Vi får se, DP-85(?) som vi testa hos gut_man vant overlegent blant kandidatene.
Og denne skal være bra den, bøgete eller ei ;D
hehe, de store accu-spillerne er bra, ja.
siste jeg hørte var 65v, og 67 er vel modellen som kom noen år etter.
forresten, jeg var innom bromkamerat og hørte anlegget hans i sommer, lurer på om ikke en av de nyeste toppmodellene sto der. ???
anyhow, rock on!
Da er du nok sent ute. Det var vel knallbra tidligere? Men så solgte han sjela si for en tur til Thailand, eller var det ny driftsbygning? Han skifter jo ut utstyr raskere enn jeg skifter truser. ;DAlabamaRodeoStar skrev:Knallbra oppsett. Inviterer du på nyåret?
Utpå nyåret bør det komme seg kraftig ja, så du er hjertelig velkommen OlavAlabamaRodeoStar skrev:Knallbra oppsett. Inviterer du på nyåret?
Låter helt greit nå, og når jeg får Accuphase spilleren så håper jeg på ett løftprnesse skrev:Da er du nok sent ute. Det var vel knallbra tidligere? Men så solgte han sjela si for en tur til Thailand, eller var det ny driftsbygning? Han skifter jo ut utstyr raskere enn jeg skifter truser. ;DAlabamaRodeoStar skrev:Knallbra oppsett. Inviterer du på nyåret?
Men det er vel bra lyd nå også tenker jeg.
Vermin skrev:Utpå nyåret bør det komme seg kraftig ja, så du er hjertelig velkommen OlavAlabamaRodeoStar skrev:Knallbra oppsett. Inviterer du på nyåret?
Låter helt greit nå, og når jeg får Accuphase spilleren så håper jeg på ett løftprnesse skrev:Da er du nok sent ute. Det var vel knallbra tidligere? Men så solgte han sjela si for en tur til Thailand, eller var det ny driftsbygning? Han skifter jo ut utstyr raskere enn jeg skifter truser. ;DAlabamaRodeoStar skrev:Knallbra oppsett. Inviterer du på nyåret?
Så trengs bare en duganes rørpre som feks Thor ;D
Tror jeg signerer denJanR skrev:Sjefsbøgete !Vermin skrev:;D ;DCanales skrev:skal jeg gjette utifra alt jeg har kalt bøgete, så blir det ikke så lett.
ut med språket!
Accuphase DP-67
/jan
Vermin skrev:Utpå nyåret bør det komme seg kraftig ja, så du er hjertelig velkommen OlavAlabamaRodeoStar skrev:Knallbra oppsett. Inviterer du på nyåret?
Så trengs bare en duganes rørpre som feks Thor ;D
Jammen det har jeg da gjort lenge :OJanR skrev:Du milde
Men idag skal du vel "feite" deg opp litt ?
/jan
Glemte meg bort der :Vermin skrev:Jammen det har jeg da gjort lenge :OJanR skrev:Du milde
Men idag skal du vel "feite" deg opp litt ?
/jan
Hvor mange kilo pinnekjøtt er det mulig og spise? ;D
Ingenting er som en god selvforherligelse ;DVermin skrev:God Jul
Med julefarge på vektskivene og etterhvert også i trynet