Digger kona!Å ja, du har Duoene fortsatt ja?! Da blir det jo stas i nyrommet. Helt enig angående Trio...kona mente jeg bare skulle kjøpe dem
Jeg ogsåDigger kona!
Hølvant som bare detHer går det unna - begynner virkelig å ta form nå!
Hullene i platene havner på riktig plass også?
Er hjemme i dag også hanI know! Hadde jeg kommet på at H.R hadde party hadde jeg hengt meg på
Fyfaen Aleksander dette kommer til å bli ett kanonbra trivselsrom/poddebod heheKveldens dyd, panel på to av veggene. Siste i morgen og så kle utsiden med enda ett lag gips, puh!
Torsdagkveld kommer guttaboys og skal hjelpe til med og trekke taket sort.
Så blir det diverse listverk i helgen og forhåpentligvis kommer svigerfar og får lagt ned gulvarmen så jeg kan få lagt gulvet og blitt ferdig
I
Ta med platespillerKlar som et egg på Torsdag......skal jeg ta med musikk
Anyway så blir det lyd før jeg forsvinner til jul ser det ut som
Ikke mange som har reist lydrom så fort som du har.
Bra jobba, og ikke glem Dagros innimellom øktene
Tar meg en tur innom for inspeksjon i løpet av kvelden tenker jeg. Dette lydrommet er bygget skremmende fort ja. Har du vært på kurs hos Jehovas vitner Vermin?
Ikke så mye og se, bare litt panel. Skal se om det er lyst nok og fotografere i kveld når jeg tar kveldHva !?
Ingen bilder fra går(d)sdagens "seanse" ?
/jan
Gjør detTar meg en tur innom for inspeksjon i løpet av kvelden tenker jeg. Dette lydrommet er bygget skremmende fort ja. Har du vært på kurs hos Jehovas vitner Vermin?
+1
Så når jeg kom hjem hvorfor vi klarte å få opp greiene i taket her med bare to personer. Du har jo ffs dobbelt så stort rom Lengden på rommet mitt er vel kanskje omtrent som bredden på ditt.. Et lite kott i sammenligning Gleder meg som bare det til vi kan teste lyden i rommet. Kan du ikke fortelle litt om hvilke prinsipper du har basert det på? Vet at du har gjort mye research før du gikk i gang. Det kan sikkert være av interesse for flere..