ja jeg leste den posten og jeg har merket meg avsenderen. Husk du er aldri trygg på jordet ,eller på enga og i fjøset LENGEREhh... leste du # 1558 Pluto?
gut_man kommer den 8.des. Så da er det plass, alt er nok ikke på plass og helt optimalt til da. Men det blir jo mulig og høre potensialetNår blir det laugtreff da Vermin ?
Klarer nesten ikke vente !!!!
Det var en dårlig dato for min del . Skal på Julebord den dagen. Men det kommer vel andre sjangser senere hehegut_man kommer den 8.des. Så da er det plass, alt er nok ikke på plass og helt optimalt til da. Men det blir jo mulig og høre potensialetNår blir det laugtreff da Vermin ?
Klarer nesten ikke vente !!!!
To sjeler, en tanke......Du ser Slukster i blå/hvite striper der fremme....
Hornalliansen er på vei!!
Vis vedlegget 168397
Vær klar over at på vårparten en gang er jeg på deres kanter... og det kan fort gjøres uanmeldt!To sjeler, en tanke......Du ser Slukster i blå/hvite striper der fremme....
mvh
ehhem... Jeg håper da virkelig at du har tenkt å ta turen før det. Venter i lengsel på besøk av Slukfar med bilen full av harde pakker til megLengselen er ikke mindre etter at Vermin stakk avgårde med den ene bondebassen (som jeg er takknemlig over å ha fått låne i lang tid av ham).Vær klar over at på vårparten en gang er jeg på deres kanter... og det kan fort gjøres uanmeldt!To sjeler, en tanke......Du ser Slukster i blå/hvite striper der fremme....
mvh
Gølvet er massiv ubehandlet furu ja, Solide saker og skaper både god akustikk og er fantastisk og gå på. Parkett, gå og legg degDette ser jo virkelig bra ut! Hvordan går det med høyere takhøyde over den ene høyttaleren forresten? Jo, og hvilken type guøv er det? Massiv, ubehandlet furu? Fint i hvert fall, og realt!
- Hva med april/mai en gang?
Gratulerer en masse med nytt lytterom, ser virkelig flott ut!
Må være en deilig følelse å være igang igjen. Blir nok mange fine timer der
Lykke til, og god helg fra sørlandet!