Jeg venter i spenning på melding fra Devialet. Jeg fikk min 220pro i januar. Noen som vet hvor lenge den blir borte?
Da jeg benytter en ekstern streamer og cd spiller u/dac har jeg kanskje ikke så mye glede av denne oppgraderingen. Bruker heller ikke platespiller så devialet'en min kan mer enn jeg har behov for. Men som integrert forsterker med dac så er det nesten utrolig innsyn i musikken. Nesten så jeg føler at jeg er i opptaksrommet noen ganger. Detaljert og åpen med en nyansering i bassen jeg ikke tidligere har hørt i min stue. Det jeg kanskje savner litt er en smule varme. Det kan være andre ting i kjeden som kan hjelpe her, men jeg lurer på om noen vet hva forskjellen mellom D220 pro og D440 pro er. Hva vil jeg få om jeg kjøper en companion?.
mvh jbm
Jeg har drevet med hifi i over 25 år,når det gjelder innsyn så er Devialet i ekstrem klassen ja
Jeg synes imidlertid aldri det låter kaldt eller klinisk.
Ønsker man litt varmere gjengivelse så kan man gjøre mye med litt små tweaking med kabler og underlag.
220 vs 440?
Selv har jeg Devialet 1000pro master,når jeg skrur opp volumet ganske heftig så opplever jeg att det ikke er så lenge til att forsterkeren går tom for krefter.
Dette vil jeg tro er lite trolig på 440 og 1000pro på samme lyttevolum.
Enn annen ting man kan oppleve er enda mere ro og separasjon i lydbildet,samt enda bedre overall Kontroll.
Jeg har allerede begynt og spare til companion,så tiden får vise
Vedr streamer har du prøvd og kjøre ruteren rett i Devialet?
På de fleste parametre vil jeg tro denne løsningen er best,om du da ikke har en ekstrem streamer i super High END klassen.
Vedr det nye streamer kortet så fikk jeg denne mailen når jeg purret på Devialet.
Dear Henning,
Hope everything going well ?
I'm reaching back to you regarding your request. we didn't didnt contact you yet it's just beacause you haven't been selected yet. We cannot upgrade everybody's expert all at the same time.
But Reasure yourself you'll receive an email pretty soon to confirm you that you can upgrade the CORE INFINITY. However i definitelly agree that's its better for you doing this beginning of next year if you want to enjoy your amplifier during your christmas holidays. Because the time you'll receive our email to let you know that you'r among the CORE INFINITY pioneers.
And the time to shipping us back your product and the upgrade process take around 20 days. Then only after that we will send it to you back and all those process time might take for now untill' there maybe one month a little bit less. But keep us upgrade as soon ass you'll receive our CORE INFINITY email, Then we'll see at that moment what is the best thing to do.
Hope you appreciate my explanation ? Keep us posted
Warmest Regards
Bryan HURFET
Bryan | Customer service & support Devialet