Hei
Jeg har en Devialet Expert 220 Pro som jeg er meget fornøyd med. Det er dog et lite irritasjonsmoment. Av og til forsvinner lyden et lite sekund eller så, og feilmeldingen "A 4098 Over Voltage" dukker opp. Det skjer ikke altfor ofte, det har skjedd to ganger på samme dag, men det kan også gå 2 - 3 uker mellom hver gang det skjer. Jeg har målt spenningen i huset, og den ser ut til å være stabil og normal. Jeg bruker også et strømfilter fra Isotek, som evt burde (i alle fall i teorien) beskytte mot uventede spenningstopper. Et google søk viser at jeg ikke er den eneste som opplever dette, noe som bla fremkommer her:
https://devialetchat.com/Thread-Last-Fault-A-4098-OVER-VOLTAGE
Er det noen andre her som har opplevd dette? Forsterkeren skal jo så vidt jeg har forstått ha en beskyttelse som skal slå inn ved uventede spenningstopper, men for meg kan det se ut som den er en smule overfølsom...? I følge forhandler (NAT), skal Devialet være klar over dette, og har planer om å rette det opp i en fremtidig oppdatering, men det kunne vært interessant å høre om andre her også har opplevd dette.
Det skjer som sagt ikke så ofte, så det tar ikke bort gleden ved forsterkeren, men litt små irriterende akkurat når det skjer