Pr. nå er det definitivt ikke å anbefale. Devialet har ingen god løsning for hjemmekino ennå. Forhåpentligvis kommer det en softwareoppdatering i løpet av året som fikser det, men jeg ville ikke holdt pusten.Jeg leker litt med tanken på et hjemmekinooppsett basert på den nye Reactor-serien, da den har analog inngang. noen som vet om det er gjort med bra resultat?
Hvorfor skal det ikke fungere? Jeg hadde håpet å kunne kombinere en reciever med Reactorene koblet til pre out. Det betyr selvfølgelig at de må kunne settes på fixed volume.Pr. nå er det definitivt ikke å anbefale. Devialet har ingen god løsning for hjemmekino ennå. Forhåpentligvis kommer det en softwareoppdatering i løpet av året som fikser det, men jeg ville ikke holdt pusten.Jeg leker litt med tanken på et hjemmekinooppsett basert på den nye Reactor-serien, da den har analog inngang. noen som vet om det er gjort med bra resultat?
Mer info finnes her:
https://devialetchat.com/Thread-Optical-Direct-for-Reactors?page=2
Muligens noe bastant påstand fra min side. Hvis du aktiverer custom mode og kan kompensere for 190 ms forsinkelse vil det nok fungere. Finnes pr nå ikke veggfester til høyttalerne men burde være greit å få laget noe som fungerer.Hvorfor skal det ikke fungere? Jeg hadde håpet å kunne kombinere en reciever med Reactorene koblet til pre out. Det betyr selvfølgelig at de må kunne settes på fixed volume.Pr. nå er det definitivt ikke å anbefale. Devialet har ingen god løsning for hjemmekino ennå. Forhåpentligvis kommer det en softwareoppdatering i løpet av året som fikser det, men jeg ville ikke holdt pusten.Jeg leker litt med tanken på et hjemmekinooppsett basert på den nye Reactor-serien, da den har analog inngang. noen som vet om det er gjort med bra resultat?
Mer info finnes her:
https://devialetchat.com/Thread-Optical-Direct-for-Reactors?page=2
Takk for svar.Devialet expert 200. Nyere model heter Devialet expert 220 pro (infinity core).
mvh jbm
Der er samme forsterker.Takk for svar.Devialet expert 200. Nyere model heter Devialet expert 220 pro (infinity core).
mvh jbm
Neste spørsmål: Er D200 og expert 200 samme forsterker, eller to forskjellige?
mvh
Proffen
Ja mente SD kort ja Var det par slike du kjøpte? https://www.clasohlson.com/no/Kingston-SDHC--SDXC-UHS-I-minnekort-/p/38-7675Kort? Tenker du på SD kort? Jeg kjøpte de minste jeg fant hos Class Olsen (Scandisk 16 GB).
Gir tilbakemelding når jeg har fått spilt litt på d200. Har nemlig også hatt en slik Gato på hjemlån - men ble heller ikke helt "venn" med den...Heisann,
Har en Hegel H160 som driver mine flotte Martin Logan Quest elektrostater. Er veldig fornøyd med dette, men forsterkeren har ved noen tilfeller blitt for varm og slått seg av. (jepp, når jeg spiller høyt ). Vurderer derfor oppgradering til H360. Men etter å ha lest litt om Devialet, ble det veldig interessant. Prismessig er det D200 som er aktuell. Noen som har erfaring med denne på gamle elektrostater som krever litt av forsterkeren? Har hatt Gato Audo dia-250s på lån. En ren klasse D forsterker. Fikk absolutte mer muskler. Ikke ble den varm heller, men ble ikke helt venn med lyden.
Skal gå bra (men ikke alle utgangen kan brukes til pre ut om jeg husker rett).Devialet 200 på plass i man cave'n.
Relativt enkelt å konfigurere kilder inn. Cd på line 2, sacd på line 1. Så gjenstår det å se om jeg får til å konfigurere de 2 siste digitale inngangene til "pre-out", slik at jeg kan koble til min aktive sub.
Noen formeninger om dette er doable eller ei, og i så fall: hvorfor ikke?
Mvh
Proffen
Har valgt oppsettet du linker til, ja.
Hva var det med lyden som gjorde at du ikke ble helt venn med Gatoen da?Heisann,
Har en Hegel H160 som driver mine flotte Martin Logan Quest elektrostater. Er veldig fornøyd med dette, men forsterkeren har ved noen tilfeller blitt for varm og slått seg av. (jepp, når jeg spiller høyt ). Vurderer derfor oppgradering til H360. Men etter å ha lest litt om Devialet, ble det veldig interessant. Prismessig er det D200 som er aktuell. Noen som har erfaring med denne på gamle elektrostater som krever litt av forsterkeren? Har hatt Gato Audo dia-250s på lån. En ren klasse D forsterker. Fikk absolutte mer muskler. Ikke ble den varm heller, men ble ikke helt venn med lyden.
Ja dessverre. Bruk heller app til mobilen eller IpadenMelder meg inn her, som nyblitt eier av en D200.
Tror også jeg, i grove trekk, har fått gjort de konfigurasjoner/innstillinger jeg ønsker og trenger for øyeblikket.
Et lite spørsmål dog: Hvordan skal det være med fjernkontrollen ifht info/lys?
Hos meg er den svart som natten, hvilket betyr at jeg må bort til forsterkeren for å se hvilken kilde/input som er "på".
Likeledes med volumnivået.
Skal det værra slik?
mvh
Proffen
Mangel på display i fjernkontrollen er et minus, har vel vært et rykte noen år om at det kommer en bedre remote app. Men det kan fort ta noen år...Melder meg inn her, som nyblitt eier av en D200.
Tror også jeg, i grove trekk, har fått gjort de konfigurasjoner/innstillinger jeg ønsker og trenger for øyeblikket.
Et lite spørsmål dog: Hvordan skal det være med fjernkontrollen ifht info/lys?
Hos meg er den svart som natten, hvilket betyr at jeg må bort til forsterkeren for å se hvilken kilde/input som er "på".
Likeledes med volumnivået.
Skal det værra slik?
mvh
Proffen
Noen tips til hvordan få installert denne?
Jupp, får bare prøve igjen, går vel før eller siden....Testet nettopp og installerte appen på en ny mobil, den fant spilleren med en gang. Sjekket at du ikke er på på 4G mobilen?