Ja hvis dette stemmer er det en så gjennomgripende oppdagelse at saken hadde fortjent en helt egen tråd og ikke "forvisning" til Dilldalltråden! Det er intet mindre enn en revolusjon, og jeg har ærlig talt vondt for å tro det er sant!
The only way this is going to get replicated by third parties is after the party has been going on for a long, long time and aqueous dilutions of certain organic solvents have been extensively studied by all involved.The paper is in Arxiv, and has not been peer-reviewed. They refer to Craig Venter as "G. Vinter." I won't hold my breath until these results are replicated by third parties.
A lot of people laughed at Tesla too. Only took 100 years to prove the man right, for the most part.
So... basically you're saying that anyone who gets laughed at because of their theories must be right, because Tesla got laughed at and he ended up being right?
I think you'll get laughed at if you try to present that correlation as being meaningful. But, on the bright side - they laughed at Tesla, so you must be right!
"But the fact that some geniuses were laughed at does not imply that all who are laughed at are geniuses. They laughed at Columbus, they laughed at Fulton, they laughed at the Wright Brothers. But they also laughed at Bozo the Clown." -- Carl Sagan
Dilldalltråden ser ut til å være riktig adresse."Honest! My DNA teleported into her. I never touched her. I swear it."
Noen er virkelig mer nedsnødde enn andre.Explaining his theory, Robertson said, "Because of the bad road conditions the Almighty has made, any gay activities that people were planning on doing will have to be postponed by a day or two." Additionally, he argued, God shut down major airports in the New York area "so that people who were hoping to fly to do something of a gay nature would have to take a train or a bus, so it might be days before the gay thing they were going to do could occur."
As for the millions of straight people in New York City who were also grounded by the bad weather, the televangelist said, "I think God probably wonders: If these people are really straight, then what are they doing in New York?"
Poe's Law points out that it is hard to tell parodies of fundamentalism (or, more generally, any crackpot theory) from the real thing, since they both seem equally insane. Conversely, real fundamentalism can easily be mistaken for a parody of fundamentalism.
Slubbert skrev:The real deal (utrolig nok): http://www.conservapedia.com/Causes_of_atheism
Ser ikke ut som om de tar sjansen på å la meg lese tråden. De konservative religiøse vannhodene der regner meg sikkert som en 'lost cause'.Spiralis skrev:Slubbert skrev:The real deal (utrolig nok): http://www.conservapedia.com/Causes_of_atheism
Deph!! Denne må du lese, så ser du hvorfor du tar så sørgelig feil !!! ;D ;D ;D ;D ;D
Forbidden
You don't have permission to access /Causes_of_atheism on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Hurra, jeg fikk tilgang og kan lese så mye jeg lyster..Spiralis skrev:Dæven ! Nå ble jeg imponert!! De svartsynte/ultrareaksjonære/transgsynte kristenkonservative ( ikke et milligram femifacister her ;D ) er faktisk i stand til å blokkere de som ubetinget er å anse som "ufrelsbare"! DET hadde jeg ikke trodd!
Det minner meg om en ekskollega som pleide å beskrive seg selv som "helbredelig optimist".Delle skrev:Det må vel bety at det fortsatt finnes håp? Om ikke annet, så ihvertfall et ørlite.
Knusebra! Har de den på Platekompaniet?Gjestemedlem skrev:Sarah Palin Battle Hymn
[video]UhMepzqJvIw[/video]
Du hadde pult henne du også hvis det ikke fantes en Lovequeen allerede, hvis du hadde møtt henne på bygdefest i barteland med nok karsk innabords. Ikke forsøk å gjøre deg bedre enn de andre guttene på forumet. I fylla er et permanent retusjert ansikt sikkert et vakkert syn.ErosLoveking skrev:Har aldri skjønt MILF-statusen på HFS for denne skreppa, eller hølet som vi sier i trøndelagen.
Spyvondt, angst og nær døden for min del.
du altså.baluba skrev:Du hadde pult henne du også hvis det ikke fantes en Lovequeen allerede, hvis du hadde møtt henne på bygdefest i barteland med nok karsk innabords. Ikke forsøk å gjøre deg bedre enn de andre guttene på forumet. I fylla er et permanent retusjert ansikt sikkert et vakkert syn.ErosLoveking skrev:Har aldri skjønt MILF-statusen på HFS for denne skreppa, eller hølet som vi sier i trøndelagen.
Det er etterhvert en kjent sak at de mest aktive på sentralen sjelden er skikkelig edru. ;D
In this society, being car-less is a significant empediment being a full citizen. Such situations make you dependent on the collective, and to the schedules of mass transit. Car-less is no way for an american to live.
KONGE!!!!baluba skrev:Du hadde pult henne du også hvis det ikke fantes en Lovequeen allerede, hvis du hadde møtt henne på bygdefest i barteland med nok karsk innabords. Ikke forsøk å gjøre deg bedre enn de andre guttene på forumet. I fylla er et permanent retusjert ansikt sikkert et vakkert syn.ErosLoveking skrev:Har aldri skjønt MILF-statusen på HFS for denne skreppa, eller hølet som vi sier i trøndelagen.
Det er etterhvert en kjent sak at de mest aktive på sentralen sjelden er skikkelig edru. ;D
En kollega er gift med en amerikansk dame. Denne damen har en tante som bor i New York og hun uttalte at hun var glad hun ikke levde under McCarty tiden fordi hun da ville blitt arrestert for "u-amerikansk" oppførsel, hun har nemlig ikke bil! ;Dvredensgnag skrev:På freerepublic diskuterer man den nye generasjonens uvilje mot å shoppe seg opp, og konsekvensene av å ikke eie en bil er skremmende.
http://www.freerepublic.com/focus/f-news/2658355/posts
In this society, being car-less is a significant empediment being a full citizen. Such situations make you dependent on the collective, and to the schedules of mass transit. Car-less is no way for an american to live.
A cat has been summoned to do jury service, even after his owners told the court he was "unable to speak and understand English".
Anna Esposito, wrote to Suffolk Superior Crown Court in Boston, US, to explain that a mistake had been made, but a jury commissioner replied saying the cat, named Tabby Sal, "must attend" on March 23.
Mrs Esposito had included a letter from her vet confirming that the cat was "a domestic short-haired neutered feline".
Tabby Sal had been entered by Mrs Esposito under the 'pets' section of the last census. "When they ask him guilty or not guilty? What's he supposed to say - miaow?" She said.
"Sal is a member of the family so I listed him on the last Census form under pets but there has clearly been a mix-up."
A website for the US judicial system states that jurors are "not expected to speak perfect English".
Fantastisk! ;D ;Dcoolbiz skrev:
Jeg var på en slik sammenkomst i Danmark nylig, der vil lyttet oss gjennom Tales from Topographic Oceans før pausen, med innlagt mat og drikke, og deretter samlet oss for gjennomlytt av Tommy.Gjestemedlem skrev:Music lovers gather for uninterrupted album appreciation at Colleen Murphy's club
http://www.bbc.co.uk/news/magazine-12209143
A growing number of music-lovers unhappy about the way album tracks are enjoyed in a pick-and-mix fashion have decided to take action.
The rules are strict. No talking. No texting. You must listen to every song on the album.
Classic Album Sundays treat our best-loved records like great symphonies and are being set up in London, Scotland and Wales.
Groups of music fans sit in front of a vinyl turntable, with the best speakers they can afford, dim the lights and listen to a classic album all the way through.