Diverse Dilldalltråden 1.5

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.137
    Torget vurderinger
    0
    Ja hvis dette stemmer er det en så gjennomgripende oppdagelse at saken hadde fortjent en helt egen tråd og ikke "forvisning" til Dilldalltråden! Det er intet mindre enn en revolusjon, og jeg har ærlig talt vondt for å tro det er sant!

Asbjørn

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Antall liker
    40.847
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Kommentarene på Slashdot er enda morsommere enn det de påstår å ha funnet. Sample:
    The paper is in Arxiv, and has not been peer-reviewed. They refer to Craig Venter as "G. Vinter." I won't hold my breath until these results are replicated by third parties.
    The only way this is going to get replicated by third parties is after the party has been going on for a long, long time and aqueous dilutions of certain organic solvents have been extensively studied by all involved.
    A lot of people laughed at Tesla too. Only took 100 years to prove the man right, for the most part.
    So... basically you're saying that anyone who gets laughed at because of their theories must be right, because Tesla got laughed at and he ended up being right?

I think you'll get laughed at if you try to present that correlation as being meaningful. But, on the bright side - they laughed at Tesla, so you must be right!

"But the fact that some geniuses were laughed at does not imply that all who are laughed at are geniuses. They laughed at Columbus, they laughed at Fulton, they laughed at the Wright Brothers. But they also laughed at Bozo the Clown." -- Carl Sagan
    "Honest! My DNA teleported into her. I never touched her. I swear it."
    Dilldalltråden ser ut til å være riktig adresse. :)

Boffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.04.2002
    Antall liker
    333
    Sted
    Oslo Vest
    The Stranglers had been attacked by many feminists at that time....
    This fabulous song in this concerts with all naked women was their answer!

coolbiz

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.03.2006
    Antall liker
    5.128
    Sted
    Sydvestlandet
    Torget vurderinger
    2
    Pat Robertson: Snow Is God's Way of Punishing Americans Planning To Drive To Do Something Gay

Explaining his theory, Robertson said, "Because of the bad road conditions the Almighty has made, any gay activities that people were planning on doing will have to be postponed by a day or two." Additionally, he argued, God shut down major airports in the New York area "so that people who were hoping to fly to do something of a gay nature would have to take a train or a bus, so it might be days before the gay thing they were going to do could occur."

As for the millions of straight people in New York City who were also grounded by the bad weather, the televangelist said, "I think God probably wonders: If these people are really straight, then what are they doing in New York?"
    Noen er virkelig mer nedsnødde enn andre.

S

Slubbert

Gjest
    http://news.yahoo.com/entertainment/humor/andy-borowitz

De fire siste sakene:

Julian Assange to Launch Social Network for Diplomats: Twofacebook
    Goldman's Massive Bonuses 'Totally Deserved,' Says Satan
    Pat Robertson: Snow Is God's Way of Punishing Americans Planning To Drive To Do Something Gay
    Apple Cancels Press Conference on iPhone Alarm Glitch after Steve Jobs Oversleeps

coolbiz

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.03.2006
    Antall liker
    5.128
    Sted
    Sydvestlandet
    Torget vurderinger
    2
    Ouch. :-[
    Her var det visst jeg som var nedsnødd. Fikk ikke med meg at dette var satire. Det er fort gjort å glemme Poe's lov.

Poe's Law points out that it is hard to tell parodies of fundamentalism (or, more generally, any crackpot theory) from the real thing, since they both seem equally insane. Conversely, real fundamentalism can easily be mistaken for a parody of fundamentalism.

Siste fra Borowitz: Apple Cancels Press Conference on iPhone Alarm Glitch after Steve Jobs Oversleeps

Noe for den eplekjekke tråden? ;D

G

Gjestemedlem

Gjest
    Spiralis skrev:
    Slubbert skrev:

Deph!! Denne må du lese, så ser du hvorfor du tar så sørgelig feil !!! ;D ;D ;D ;D ;D
    Ser ikke ut som om de tar sjansen på å la meg lese tråden. De konservative religiøse vannhodene der regner meg sikkert som en 'lost cause'. :)

Forbidden
    You don't have permission to access /Causes_of_atheism on this server.
    Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.137
    Torget vurderinger
    0
    Dæven ! Nå ble jeg imponert!! :eek: De svartsynte/ultrareaksjonære/transgsynte kristenkonservative ( ikke et milligram femifacister her ;D ) er faktisk i stand til å blokkere de som ubetinget er å anse som "ufrelsbare"! DET hadde jeg ikke trodd!

Trist egntlig Deph, for du ville ledd ganske mye mens du leste det, og en god latter forlenger livet som de sier!

Delle

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.03.2007
    Antall liker
    275
    Spiralis skrev:
    Dæven ! Nå ble jeg imponert!! :eek: De svartsynte/ultrareaksjonære/transgsynte kristenkonservative ( ikke et milligram femifacister her ;D ) er faktisk i stand til å blokkere de som ubetinget er å anse som "ufrelsbare"! DET hadde jeg ikke trodd!
    Hurra, jeg fikk tilgang og kan lese så mye jeg lyster..
    Det må vel bety at det fortsatt finnes håp? Om ikke annet, så ihvertfall et ørlite. ;D

Mvh

coolbiz

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.03.2006
    Antall liker
    5.128
    Sted
    Sydvestlandet
    Torget vurderinger
    2
    Delle skrev:
    Det må vel bety at det fortsatt finnes håp? Om ikke annet, så ihvertfall et ørlite.
    Det minner meg om en ekskollega som pleide å beskrive seg selv som "helbredelig optimist". ;)

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.919
    Sted
    Oslo
    Har aldri skjønt MILF-statusen på HFS for denne skreppa, eller hølet som vi sier i trøndelagen.
    Spyvondt, angst og nær døden for min del.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    ErosLoveking skrev:
    Har aldri skjønt MILF-statusen på HFS for denne skreppa, eller hølet som vi sier i trøndelagen.
    Du hadde pult henne du også hvis det ikke fantes en Lovequeen allerede, hvis du hadde møtt henne på bygdefest i barteland med nok karsk innabords. Ikke forsøk å gjøre deg bedre enn de andre guttene på forumet. I fylla er et permanent retusjert ansikt sikkert et vakkert syn.

Det er etterhvert en kjent sak at de mest aktive på sentralen sjelden er skikkelig edru. ;D

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.919
    Sted
    Oslo
    baluba skrev:
    ErosLoveking skrev:
    Du hadde pult henne du også hvis det ikke fantes en Lovequeen allerede, hvis du hadde møtt henne på bygdefest i barteland med nok karsk innabords. Ikke forsøk å gjøre deg bedre enn de andre guttene på forumet. I fylla er et permanent retusjert ansikt sikkert et vakkert syn.

Det er etterhvert en kjent sak at de mest aktive på sentralen sjelden er skikkelig edru. ;D
    du altså.
    Glad jeg ikke er så aktiv for tida.

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.137
    Torget vurderinger
    0
    baluba skrev:
    ErosLoveking skrev:

KONGE!!!!
    ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.137
    Torget vurderinger
    0
    vredensgnag skrev:
    På freerepublic diskuterer man den nye generasjonens uvilje mot å shoppe seg opp, og konsekvensene av å ikke eie en bil er skremmende.
    http://www.freerepublic.com/focus/f-news/2658355/posts

In this society, being car-less is a significant empediment being a full citizen. Such situations make you dependent on the collective, and to the schedules of mass transit. Car-less is no way for an american to live.
    En kollega er gift med en amerikansk dame. Denne damen har en tante som bor i New York og hun uttalte at hun var glad hun ikke levde under McCarty tiden fordi hun da ville blitt arrestert for "u-amerikansk" oppførsel, hun har nemlig ikke bil! ;D

G

Gjestemedlem

Gjest
    British space scientists are leading plans to send a probe to explore giant ice planet Uranus. They have put forward a detailed proposal to the European Space Agency to launch a joint mission with NASA to the distant world, 1.8 billion miles from the sun. It would give scientists their first close-up views of Uranus since NASA's Voyager 2 flew past and captured fleeting pictures 25 years ago. More than 160 scientists are backing the Uranus Pathfinder project which is led by Dr Chris Arridge, of University College London's Mullard Space Science Laboratory in Surrey. He told Skymania in an exclusive interview: "We've only really scratched the surface of Uranus. It is very difficult to observe from Earth because any detail is smeared out.

http://www.csmonitor.com/Science/Cool-Astronomy/2011/0107/Scientists-plan-Uranus-probe

Never gets old... :)

coolbiz

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.03.2006
    Antall liker
    5.128
    Sted
    Sydvestlandet
    Torget vurderinger
    2
    Nå som en rekke lyspæretyper er blitt forbudt å selge i EU, har noen smarte tyskere kommet på genistreken å markedsføre noe de kaller "heatballs". Disse små ovnene kan monteres i de samme E27-soklene som de gamle glødelampene og har en virkningsgrad på hele 95%, hvilket plasserer dem i energieffektivitetsgruppe A. De resterende 5% av energiforbruket avgis som lys...

http://www.heatball.de

S

Slubbert

Gjest
    ^ De beskriver seg selv som et "resistance art project". Jeg liker det!

S

Slubbert

Gjest
    Cat ordered to do jury service.

A cat has been summoned to do jury service, even after his owners told the court he was "unable to speak and understand English".

Anna Esposito, wrote to Suffolk Superior Crown Court in Boston, US, to explain that a mistake had been made, but a jury commissioner replied saying the cat, named Tabby Sal, "must attend" on March 23.

Mrs Esposito had included a letter from her vet confirming that the cat was "a domestic short-haired neutered feline".

Tabby Sal had been entered by Mrs Esposito under the 'pets' section of the last census. "When they ask him guilty or not guilty? What's he supposed to say - miaow?" She said.

"Sal is a member of the family so I listed him on the last Census form under pets but there has clearly been a mix-up."

A website for the US judicial system states that jurors are "not expected to speak perfect English".

G

Gjestemedlem

Gjest
    Music lovers gather for uninterrupted album appreciation at Colleen Murphy's club

http://www.bbc.co.uk/news/magazine-12209143

A growing number of music-lovers unhappy about the way album tracks are enjoyed in a pick-and-mix fashion have decided to take action.

The rules are strict. No talking. No texting. You must listen to every song on the album.

Classic Album Sundays treat our best-loved records like great symphonies and are being set up in London, Scotland and Wales.

Groups of music fans sit in front of a vinyl turntable, with the best speakers they can afford, dim the lights and listen to a classic album all the way through.

:eek:

V

vredensgnag

Gjest
    Gjestemedlem skrev:
    Music lovers gather for uninterrupted album appreciation at Colleen Murphy's club

http://www.bbc.co.uk/news/magazine-12209143

A growing number of music-lovers unhappy about the way album tracks are enjoyed in a pick-and-mix fashion have decided to take action.

The rules are strict. No talking. No texting. You must listen to every song on the album.

Classic Album Sundays treat our best-loved records like great symphonies and are being set up in London, Scotland and Wales.

Groups of music fans sit in front of a vinyl turntable, with the best speakers they can afford, dim the lights and listen to a classic album all the way through.

:eek:
    Jeg var på en slik sammenkomst i Danmark nylig, der vil lyttet oss gjennom Tales from Topographic Oceans før pausen, med innlagt mat og drikke, og deretter samlet oss for gjennomlytt av Tommy.
    En herlig lørdagsettermiddag. Og vi snakket mye om hvordan teknologien har gjort oss til musikkhoppere, der man i mange tilfeller også hopper videre etter et minutt i et spor.

Samme regler som over. Det var vanskelig for enkelte. P2 hadde et innslag med en fyr som skulle prøve å la være å gå på nett i en hel time, han klarte det ikke.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn