V
vredensgnag
Gjest
Det er lov å prøve seg, men både rein- og saue-eiere burde kanskje vise litt måtehold.
Vedlegg
-
467.7 KB Visninger: 357
Moro!vredensgnag skrev:Jeg var på en slik sammenkomst i Danmark nylig, der vil lyttet oss gjennom Tales from Topographic Oceans før pausen, med innlagt mat og drikke, og deretter samlet oss for gjennomlytt av Tommy.Gjestemedlem skrev:Music lovers gather for uninterrupted album appreciation at Colleen Murphy's club
http://www.bbc.co.uk/news/magazine-12209143
A growing number of music-lovers unhappy about the way album tracks are enjoyed in a pick-and-mix fashion have decided to take action.
The rules are strict. No talking. No texting. You must listen to every song on the album.
Classic Album Sundays treat our best-loved records like great symphonies and are being set up in London, Scotland and Wales.
Groups of music fans sit in front of a vinyl turntable, with the best speakers they can afford, dim the lights and listen to a classic album all the way through.
En herlig lørdagsettermiddag. Og vi snakket mye om hvordan teknologien har gjort oss til musikkhoppere, der man i mange tilfeller også hopper videre etter et minutt i et spor.
Samme regler som over. Det var vanskelig for enkelte. P2 hadde et innslag med en fyr som skulle prøve å la være å gå på nett i en hel time, han klarte det ikke.
Her får noen godt betalt for alle timene med bilspill på Playstation.vredensgnag skrev:
Jeg finner det veldig humoristisk at Lang Lang kommer i skammekroken over et musikkvalg, gjør ikke du?Slubbert skrev:Dilldalltråden begynner å bli i overkant politisert.
;DSlubbert skrev:Du får ikke bli indignert nå, det var bare en slengbemerkning. Så det ikke tar helt av. Telefonspøken var ikke verst.
Joda coolbiz; bare hyggelig ;D Men det er nok ikke jeg som har oversatt den. Jeg fikk historien i kveld fra en venn, og kjente ikke til den fra førcoolbiz skrev: