Som 14 åring fikk jeg kjøpt øl på butikken uten leg, og var samtidig sammen med en lekker dame på 17...Som 17åring hadde jeg 3 leg.
En for barnebillett på bussen, en riktig, og en på at jeg var over 18
Tenker du på bidèet midt i stua?Noen som legger merke til noe helt unikt med denne boligen/annonsen!?
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=221717708
Som Louis Buñuel skrev i sin selvbiografi (da han var han 82 år):Som 14 åring fikk jeg kjøpt øl på butikken uten leg, og var samtidig sammen med en lekker dame på 17...
Nå er jeg skallet og grått skjegg og ser bare gammal ut og får tilbud om pemsjonistpris hos frisøren . . Det er ikke bare bare å være tidlig utviklet....
Shave his belly with a rusty razor.. er vel en grei start.
Hvis du er skallet så betaler du kanskje bare for å sitte i stolen hos frisøren og se gammel ut?Som 14 åring fikk jeg kjøpt øl på butikken uten leg, og var samtidig sammen med en lekker dame på 17...
Nå er jeg skallet og grått skjegg og ser bare gammal ut og får tilbud om pemsjonistpris hos frisøren . . Det er ikke bare bare å være tidlig utviklet....
For ikke å snakke om hårene i nesa, hvorfor i hælvete skal de gro så mye i framskreden alderØrene og øyebrynene må tas vet du, og så hårene i nakken under kraven ..