He-he, det gjelder ikke dagligbilen.Hei Pinky,
Det er egentlig kun en eneste godtagbar farge på en bil og det er "BRG"!
Og just for the record bør selvsagt automobilen være produsert på en øy vest for oss..............
Og alle kom fra VAG konsernet!
Nesten. Ser en 2CV, Renault 4, Alfasud, 17M og en Taunus der.Og alle kom fra VAG konsernet!
Ser ikke 2CVn men synes å skimte en Fiat i bakgrunnen.Nesten. Ser en 2CV, Renault 4, Alfasud, 17M og en Taunus der.
WOB står vel for Wolfsburg.ikke så rart når alle har tysk skilt
Du er vel ikke jevnaldrende da….Hvem er denne Dolly Duck kopien?
Fra tiden det var farge på bilene…
British racing green finnes i mange forskjellige nyanser og kan være enten veldig pen eller en kjedelig farge.Hei Pinky,
Det er egentlig kun en eneste godtagbar farge på en bil og det er "BRG"!
Og just for the record bør selvsagt automobilen være produsert på en øy vest for oss..............
Det der er vel nærmere BPG...BritishPukeGreen!British racing green finnes i mange forskjellige nyanser og kan være enten veldig pen eller en kjedelig farge.
Hadde en I fargen vedlagt, ikke særlig fin farge
Nesten bare Wolfsburg-skilt!
Ikke motorene faktisk ! Men det er på vei .Dersom alt går etter planen til USAF vil skroget til B-52 ha vært i drift i over 100 år når de siste går av med pensjon. Det er ganske lenge for en flyvemaskin. Mye av innmaten, motorer osv er rimelig nok oppgradert underveis.
Da jeg kjørte hjem igår var nordgående felt av Omkjøringsveien blokkert av trailere som sto fast i den bratteste stigningen.Nå har snøen kommet til Trondheim og avisene er fulle av "krigsoverskrifter" over hvor glatt det er og viser bilde på bilde av biler på kryss og tvers og i grøfta. Og man sier - "La bilen stå - ta bussen".
Jeg var ute en tur og merket ikke noe til det. Jeg kjørte for så vidt ikke på noen avsidesliggende veier, men kjørte opp og ned Fiolsvingen (den har visst en gjennomsnittlig stinging på 13% med mange svinger) uten å merke noe til at det skulle være glatt, med et unntak - der hvor kommunen hadde saltet og det la seg snøslaps - der var det skikkelig glatt, men det var heldigvis bare nederst i bakken.
Det var ingen problemer - kjører ikke folk etter forholdene lenger? Kjører der som om det er tørr vei?
Tenk f.eks. å kjøre fra Brinken og ut i brobakken oppover med en stor tilhenger på slep og regne med at det skal gå bra. 90° sving ut midt i bakken med fart på kanskje 5 km/t og ut i en bakke med en stigning på mellom 10 og 15° og meldinger om glatte veier.