Nei, Linn sier ikke hvor mye bedre. Her dreier det seg ikke om wow og flutter første rekke. De har vel stort sett de samme verdiene om det er en Lingo eller Radikal. Det dreier seg om støy overført fra motor til tallerken og som du ikke vil at PU'en skal plukke opp. Jeg er enig i at det høres utrolig ut at dette skal gjøre så store utslag, men det gjør det. Jeg hadde ikke betalt borti 30K for en Radikal hvis den ikke var betydelig bedre enn det jeg allerede har.Audiomix skrev:Jeg har manøvrert meg gjennom det som det linkes til. Det blir sikkert veldig mye bedre ;D
Men sier LINN noe om hvor mye bedre? Wow, flutter og annen rumling er relativt enkelt å måle. Det har med hva som er mulig å oppnå mht signal - støy forholdet å gjøre. Er vinyl så dårlig på dette punktet at ingen vil snakke om det? Det er fort gjort å komme med data som viser forbedringen. Ikke sant?
Uansett, det som skjer er at ved hvert step oppover i PSU spiller LP12 med større autoritet, mere ro, flere detaljer osv. osv.
Det er vel ikke alltid fort gjort å komme med data som viser forbedring i hifi sammenheng. Ikke uvanlig at en forsterker som måler dårligere allikevel låter bedre enn den som har bedre data.........det har vel de fleste av oss som har vært med en stund opplevd. Ikke sant?