Følger tråden din jevnt og trutt Minutten, med stor glede. Men eg er en novise innen jazzen, så har beklageligvis relativt lite å tilføye.
Det er og en utfordring med plater som den flotte Charles Mingus - Live At Carnegie Hall som ORG snart gir ut på 2 x 45, denne har bare 2 spor som skal fordeles på 4 sider.
Vis vedlegget 161565
Har registrert at denne utgivelsen har ligget som preorder i over ett år, snodig måte butikkene selger denne platen på.Det er og en utfordring med plater som den flotte Charles Mingus - Live At Carnegie Hall som ORG snart gir ut på 2 x 45, denne har bare 2 spor som skal fordeles på 4 sider.
Vis vedlegget 161565
Har ikke kjøpt noen av disse enda, de eneste som frister er Miles plata og den Monk`en du har her, må kanskje prøve neste gang.@rico: Har du noen av de nye ORG - Original Recordings Group (Black Lion)? Disse kommer vel i både 45 og 33rpm.
Denne frister litt: Thelonious Monk - The London Collection Vol.1
Vis vedlegget 161602
Har veldig god erfaring med disse SC Philips utgivelsene, Decca utgivelsene fra samme har alltid vært en bankers, blant det aller beste men det har vi diskutert førHar kjøpt endel av de nye Speakers Corner Phillips og Decca utgivelsene. Ikke fått hørt på Decca enda men her er litt info:
Classical Music :: The Classical Source :: Feature Review: Speakers Corner LPs [Mozart & Bruckner/Eugen Jochum � Ravel & Berlioz/Crespin & Ansermet] :: Classical Music
The Audio Beat - Get Your Deccas Here; Speakers Corner Deccas LP reissues
Har en mistanke om at det er ikke alltid de norske har dem på lager selv om de er på lista, de legger dem kanskje ut der og bestiller dem inn etterhvert når noen skal ha dem? Jeg vet ikke. Men er enig; man legger inn en bestilling fra f.eks. AS på en Mandag og så har man dem somregel neste Tirsdag, og de har dem på lager når det står in stock. Aldri noe bugs. Slik har det alltid vært siden jeg begynte å kjøpe derfra tidlig 90 tallet. Liker også å kjøpe lokalt, spesielt i butikk men har de det ikke der ja så er AS og ED der og da er det lett å ta med seg noen ekstra..Ja jeg har sett disse.men det tar litt tid å skaffe disse nye platene. Jeg la inn bestilling på den siste Monk platen når den kom ut, men jeg har enda ikke fått den fra min norske forhandler,samme med Art Blakey fra Pure Pleasure som jeg la inn bestilling på i mars. Rart det skal være enklere å kjøpe europiske (tysk/engelsk) i USA en her?
Ville redusere størrelsen på cover. Orchestre National de Jazz har gått løs på Piazzola, og tolker temmelig fritt. Eminente musikere.Hallo vreden? Hvor ble den av?
Jeg har den. Plata spilt inn mens nesten hele gjengen var på rehab. Hver gang jeg spiller den griper jeg meg i å tenke at jeg godt kunne spilt den oftere, men når alt kommer til alt så gjør jeg ikke det..Denne her har jeg ikke sett eller hørt før, tok den med på magefølelsen. (på Pure Pleasure)
Vis vedlegget 161899