Mingus Dynasty var blant de først Mingus platene jeg kjøpte, og denne doble vinylutgivelsen fra Pure Pleasure har jeg vurdert å kjøpe i flere år men har ikke kjøpt den før nå. Detter er en virkelig bra utgivelse og anbefales selv om den koster litt.
Så du mener vi andre bedriver tukling med tråden?Følger tråden religiøst, Minutten, men ønsker ikke å klusse til innleggene. Dette er som abonnement på et stjerneblad om noe som ligger mitt hjerte nært, skrevet av en sann entusiast. Tracker som regel det du skriver om vha Qobuz, og oppdager mye nytt og fint.
Overhodet ikke, men flere i tråden er langt mer innsiktsfulle i Jazz enn hva jeg er, og jeg noterer flittig, snarere enn å støve til.Så du mener vi andre bedriver tukling med tråden?Følger tråden religiøst, Minutten, men ønsker ikke å klusse til innleggene. Dette er som abonnement på et stjerneblad om noe som ligger mitt hjerte nært, skrevet av en sann entusiast. Tracker som regel det du skriver om vha Qobuz, og oppdager mye nytt og fint.
Indeed.Var det utgivelsen fra Pure Pleasure?
Stemmer.Har lite av Rypdal, men du mer den som bare heter Terje Rypdal, plata etter SART med nr. 1016?
Har du lyst på tips, eller vil du tipse?Lyst på tips om andre Godard plater?
Godard er en musiker jeg har fulgt i mange år, mest igjennom hans deltagelse på andre sine plater men jeg har også noen soloplater med han så jeg bare lurte...Har du lyst på tips, eller vil du tipse?Lyst på tips om andre Godard plater?
Den jeg la inn cover fra er ørenfryd for meg.
Kjenner til ham fra Orchestre National de Jazz - fantastisk tubaspiller og komponist, syns jeg.