El-retur
Hi-Fi freak
Planen er et 300b prosjekt om soklene kommer fra kina snartHva skal du bygge?
Kondensatorene er 7,6cm i diameter.
Mvh
Morten Jansen
Takk,skal se om de kondisene passer til prosjektet,sender pm om jeg kan bruke de.
Planen er et 300b prosjekt om soklene kommer fra kina snartHva skal du bygge?
Kondensatorene er 7,6cm i diameter.
Mvh
Morten Jansen
Ja fikk linkene,ser flott ut
Litt overrasket over at du mener det da teflon er en plasttype . Det viktigste her er vel kontaktene i sokkelen som virker vesentlig mer forseggjorte i teflonsoklene etter bildene å dømme.Går også ud fra at Teflon giver bedre lyd end keramik ??????
Har 6.3v trafo,lurte på kanskje å bruke lt1084/lt1083 eller droppe spenning med motstand etter likeretting.Har du 5V ut fra trafo blir vel det i minste laget for regulert?
Ja trekker noen amp (3.7a)Tror jeg absolut er nødvendigt. Trækker mye strøm sådan en glød.
Havnet på ca 4000kr,hadde det meste uten om utgangstrafoene og 300b.Stilig! Hva kom bygget på i kroner og ører da?
TakkHøres spennende ut! Gratulerer.
Ja kunne sikkert blitt bedre med litt snadderdeler,men hvilke deler er de mest kritiske med tanke på lyd.Tipper du drar mer ut av den med snadderkomponenter på kritiske plasser, men det som er det viktigste er at det fungerer tilfredstillende.
Dansk udtryk som bare er positivt ment.La oss holde en god tone hva mener du med piss?
Dansk udtryk som bare er positivt ment.La oss holde en god tone hva mener du med piss?
TakTok ikke den med en gang ha en trivelig vår nede i Danmark på Dronningens dag.
Jeg har en del BG.Alt i signalveien er jo viktig Tube cap kondensatorer, Elna silmic kondensatorer ikke minst så dyre AN motstande du har råd til. Dette er mine erfaringer fra AN bygg. Satte også inn noe Black Gate men disse er jo umulig og oppdrive og det meste som fins er fake.