På rett plassJeg var på butikken 3 mil unna der jeg er, der hadde de kun Tuborg hvor er jeg ? Vis vedlegget 893923
Som med det meste så er overdrivelse en uting. Men hvorfor den aversjonen mot edb.... Fornuftig bruk kan løfte gleden av musikk til nøye høyderNå må du ikke bli så opphengt i den edb greia at du glemmer å spille musikk?! Husk: en extra tuborg løser mye!
Helt klart! Å skulle ønske jeg forstod noge av det Selv er jeg avhengig av hjelp til sånt Bare litt misunnelig på folk som kan å tør å prøve på egenhåndSom med det meste så er overdrivelse en uting. Men hvorfor den aversjonen mot edb.... Fornuftig bruk kan løfte gleden av musikk til nøye høyder
Tuborg er jo dameøl,og det drikker jeg ikke.Samma hva som spilles vel, så lenge man har Tuborg, hvergang!
Nei jeg tror ikke det er noen fare, men det ble mye "trykking" forrige helg og på mandag. Har ikke gjort annet enn å sjekke de siste innstillingene fra mandag. Det blir (forhåpentligvis…) bare spilling i kveld…Nå må du ikke bli så opphengt i den edb greia at du glemmer å spille musikk?! Husk: en extra tuborg løser mye!
Hmmm…Jeg var på butikken 3 mil unna der jeg er, der hadde de kun Tuborg hvor er jeg ?
Jeg må nok hanke inn litt hjelp jeg ogsåHelt klart! Å skulle ønske jeg forstod noge av det Selv er jeg avhengig av hjelp til sånt Bare litt misunnelig på folk som kan å tør å prøve på egenhånd
Alle steder har sine bygdetullinger og idioter. HFS er intet unntakTuborg er jo dameøl,og det drikker jeg ikke.
Det var litt kjedelig å demontere racket igjen siden det var i fra hverandre sist lørdag, men jeg hoppet like godt i det. Det var ikke så mye som var "feil", men nok til å irritere meg litt. Jeg skjønner ikke hva jeg tenkte, men sist så endte jeg opp med Wiim Pro oppå Minidsp i samme hylle når jeg hadde muligheten til å ha dem på separate hyller. Dette minner nok mer om tvangstanker, men nå er det i alle fall som om jeg skulle gjort det selv…Jeg gjorde for øvrig en liten "brøler" med tanke på omjustering av racket i går og det er jo litt irriterende. Det ender nok med demontering og tilhørende endring i løpet av de neste dagene…
Jeg er vant med at "kjennere" kaller Tuborg for billig skvip o.l, men dameøl var ny…Tuborg er jo dameøl,og det drikker jeg ikke.
Vi har alle forskjellige smak.Alle steder har sine bygdetullinger og idioter. HFS er intet unntak
Det er gutten sin det aldri for sent å støvsugeStøvsuge kl 01.30.. Det må jeg si... Tidlig el seint igang?
Det var i tilfelle at jeg ble dårlig i dag, men tror det gikk av segStøvsuge kl 01.30.. Det må jeg si... Tidlig el seint igang?
Nei det gjelder å "smi mens jernet er varmt"…Det er gutten sin det aldri for sent å støvsuge
mvh
Nå snakker vi, Bob Seger er en stor favoritt her. Kan også anbefale de siste albumene til Willie Nelson, bra musikk.
Nei klokka ble 2 før jeg fikk lagt meg. Det ble et par sanger til…Såså... Ikke tidlig kveld?
Jeg har ikke fått somlet meg til å høre noe på de siste fra Willie, men det må jeg få gjort en eller annen gangNå snakker vi, Bob Seger er en stor favoritt her. Kan også anbefale de siste albumene til Willie Nelson, bra musikk.
Hvis det er skareføre rundt St. Hans så skal jeg seriøst vurdere å flytte for første gangStress ned og ta en Tuborg! Du kan bekymre deg om det er skareføre rundt st.Hans
Grolsch er bra saker.Helga har kommet og det er som vanlig herlig! Jeg sluttet litt før i dag, luftet hunden og har nå skeiet ut med en Grolsch av alle ting. Jeg har hatt noen få øl av div. merker stående en stund og så fant jeg plutselig ut at de hadde gått ut på dato i 2021. Jeg vet ikke hvor lenge øl kan stå, men jeg følte at det begynte å haste litt nå…. Det er kanskje en "uvane", men det er utrolig deilig å starte helgen med noen kalde øl og fin musikk! God helg til de som måtte kikke innom
Vis vedlegget 896059
Vis vedlegget 896060
Ja det er ganske bra! Har prøvd det før, så jeg startet på trygg grunn der…Grolsch er bra saker.
Flotte monoblokker i bakgrunnen Tor.Etter to STORE utskeielser så er det tilbake på Tuborg! I mellomtiden så ble det også litt reker
Vis vedlegget 896101 Vis vedlegget 896102