![Ansikt som liker mat :yum: 😋](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f60b.png)
![Ansikt med gledestårer :joy: 😂](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f602.png)
Hm det er vel like godt å få installert en mat heis til kjelleren.
|
Helst ikke gi meg flere "lure" ideer enn de jeg allerede har…Hm det er vel like godt å få installert en mat heis til kjelleren.
![]()
![]()
![]()
Hvordan låter en småbrisen spiller?Lp og Rock n Roll det er sjangeren som for meg, som fikk meg innpå det herre bomull greiene. Og sjøl om eg har prøvd å kome meg ut av det, så klare eg ikkje å gjere det. For meg er det monge sjangre som er litt sånn hipp som happ på kva måte eg spelar frå. Strømming, cd, rippa fila eller vinyl. Akkurat nå rock og metal så er det heilt klart vinyl eg lika best.
Det du kan vurdere.... Er en spelar nr 2 med en rimelig PU. Gjerne en MM sidan du bruke Hana ML på Mcintosh, slik at du kan spele vinyl etter nokre tuborg også. Blir nok slik i den nye leligheita mi også. En edru spelar og en litt småbrisen spelar.
Hva da? Kassettspiller?Det mangler noe vesentlig![]()
Den er ikke åpnet enda, men det kommer! Skal holde dere underrettetHar du en oppdatering på RSP-en fra 1973,var det snadder?![]()
Det står for øvrig en kassettspiller i racket ferdig oppkoblet, så det så…Hva da? Kassettspiller?![]()
Men det var ikke det som var greia lizzom, få i deg RSP 1973 og ta deg en Lite! Da snakker viDet står for øvrig en kassettspiller i racket ferdig oppkoblet, så det så…![]()
Sånn går det når man er tett i pappen, jeg var ikke helt med herMen det var ikke det som var greia lizzom, få i deg RSP 1973 og ta deg en Lite! Da snakker vi![]()
Ja ideen var god, men jeg ender nok ikke opp med to spillere. For ikke så lenge siden så hadde jeg tre spillere, men jeg solgte alle dem og kjøpte den jeg har nåSynes ideen med en bilig PU å spille på når promillen øker, var god. Sikt deg inn på en MM. De har alle utskiftbar nålefane. Dessuten kan de låte skikkelig bra.
Mvh
Du var inne på et riktig spor uansett. Spent på fortsettelsenSånn går det når man er tett i pappen, jeg var ikke helt med her![]()
![]()
Ser den, men et er ikke så mye jobb å skifte PU. Og som jeg skrev, det finnes mange vellydende (relativt) billige PUer. Sett på en sånn en, og du slipper å gå over til digitalis etter noen øl.Ja ideen var god, men jeg ender nok ikke opp med to spillere. For ikke så lenge siden så hadde jeg tre spillere, men jeg solgte alle dem og kjøpte den jeg har nå![]()
Rørpost heter det. Vi hadde et slikt anlegg på jobben og det var stort sett bare problemer. Var et firma i Oslo som hadde service på dette og de kunne nesten ingen ting. Vi hadde over 25 stasjoner på vårt anlegg,Hva med vacumrør som sender Tuborg ned til kjelleren, slik de sendte post og prøver på sykehus og kontorer.![]()
![]()
![]()
2 armer hadde vært bedre enn 2 spillere, men jeg har ikke den muligheten på MT5. Ting kan forandre seg fort her i gården, men som jeg ser det nå så er det ikke aktuelt med to spillere. Som jeg skrev litt over her så har jeg også en del dyre 1. pressinger og det er også et moment å unngå hakk i disse hvis man skulle være uheldig/uforsiktig. Jeg får heller holde meg til digitalis som tkr kalte det når det har blitt noen TuborgIkkje 2 platespelarar.. Kva med 2 armar på den du har? Veit ikkje om du kan ha det... Men det er jo ofte pickupen og sjølve cantiliver som får trøkket om man hive innpå en del... Snakker om erfaring her.
Evnt en spelar på vegg kan no kanskje være mogelig ser eg å bilete. Uansett så er det gøy å sjå at vinyl har tatt litt tak i deg. Du hører nok akkurat det same som eg hører. 1mnd igjen her no til eg flytta, så då blir det raskt oppsett av anlegget og vinyl. Må berre skaffe meg en platespelar igjen...
Det er akkurat som jeg tenkerSpiller aldri vinyl hvis jeg har drukket meg bedugget. Heldigvis ordner det seg selv, jo mere jeg drikker, jo latere blir jeg. Da blir streaming.
Omvendt her. Er såpass lat at det alltid streames……..frem til jeg har tatt meg et par øl og blir såpass lett og leken at jeg mosjonerer både meg selv og platespillerenSpiller aldri vinyl hvis jeg har drukket meg bedugget. Heldigvis ordner det seg selv, jo mere jeg drikker, jo latere blir jeg. Da blir streaming.
Og blir man i det hele tatt bedugget av 4.3 TuborgOmvendt her. Er såpass lat at det alltid streames……..frem til jeg har tatt meg et par øl og blir såpass lett og leken at jeg mosjonerer både meg selv og platespilleren![]()
Har ingen problemer med det, men da nytter det ikke å bruke 1 time pr. boks…Og blir man i det hele tatt bedugget av 4.3 Tuborg![]()
Det skulle virkelig tatt seg ut!Har ingen problemer med det, men da nytter det ikke å bruke 1 time pr. boks…![]()
![]()
Må stoppe når en blir så spretten at en stopper å bruke tonearmløfterenOmvendt her. Er såpass lat at det alltid streames……..frem til jeg har tatt meg et par øl og blir såpass lett og leken at jeg mosjonerer både meg selv og platespilleren![]()
Pyse!Må stoppe når en blir så spretten at en stopper å bruke tonearmløfteren![]()
Yess endelig litt action igjenSiden jeg har fått klager på at byttetakten har gått ned og muligens kun skal inneholde skitne mannetruser fremover, så har jeg bestemt meg for å gjøre noe med akkurat det. Noe skal ut og noe skal inn, men ingen ting er skrevet i stein enda. Jeg har revet alt ifra hverandre og driver å setter ting sammen igjen. Nå sitter jeg svett og fæl å funderer på saker og ting med en Tuborg i handa. Mange musikere/rockestjerner har vel laget sine beste verk/sanger mens de har vært ruset. Nå er ikke jeg hverken rockestjerne eller ruset, vel litt småberuset kanskje, men jeg skjønner godt at man trenger litt stimuli for å være mest mulig kreativ. Jeg har alltid de beste og lureste ideene når jeg har fått noen Tuborg innabords…![]()
![]()
Vis vedlegget 938521 Vis vedlegget 938522 Vis vedlegget 938523