Hadde selv 16" på lik din sykkel. Det anbefales! Kunne kjøre mye lenger uten å bli sliten. Men så har jo jeg armer som en apekatt også....Nesten, men såkalte "ape hangers" har jeg heldigvis ikke
Hadde selv 16" på lik din sykkel. Det anbefales! Kunne kjøre mye lenger uten å bli sliten. Men så har jo jeg armer som en apekatt også....Nesten, men såkalte "ape hangers" har jeg heldigvis ikke
Nei, men det er ikke så veldig ulikt hvis jeg husker riktig. Kald SnurringEr det "død mann i boks" du har på skiva?
Det hadde blitt alt for høyt for meg, men så er jeg stuttjukk og lange armer har jeg heller ikke…Hadde selv 16" på lik din sykkel. Det anbefales! Kunne kjøre mye lenger uten å bli sliten. Men så har jo jeg armer som en apekatt også.... Vis vedlegget 933207 Vis vedlegget 933208
Vet ikke om det eksisterer lenger, men «erter, kjøtt og flesk» minner meg om RSP veldig godt!
Jeg er i utgangspunktet enig i det, men sjåføren var sliten og dro tilbake til bilen 10 min før meg. Jeg hadde tenkt å få med meg alt, men jeg fikk litt dårlig samvittighet for at han måtte sitte å vente på meg. Med tanke på at vi dro før "hopen" så tipper jeg at vi sparte minst 1 time og det er nå litt med 25 mil hjem.kanke droppe encoren, dolbytor!
tjue minutter fra eller til.
Ja det er der Crocs stammer ifra…Er det Gene Simmons som har ekte Crocs?
Det ante meg. Kult at du/dere poster fra konserten.Ja det er der Crocs stammer ifra…
God morgen til deg også misterGod morgen mister Ja heller 8-10 grader en 30
Hente noe igjen? spennende å se hva du drar i hus.
Ha en fin dag
mvh
Nei nå har byttetakten gått kraftig ned her gitt! Det er som sagt ikke så veldig spennende ref. innlegget over herJa når er det vært stille på handlefronten synes jeg. Bytte en ting i uka er et minimum
Nei du skuffer nå, tenk på alle du svikter her nåNei nå har byttetakten gått kraftig ned her gitt! Det er som sagt ikke så veldig spennende ref. innlegget over her
"Hi-Fi kassa" er tom, vel nesten i alle fall...Nei du skuffer nå, tenk på alle du svikter her nå
Han bytter undertøy en gang i uken, så noe bytting blir det jo .Bytte en ting i uka er et minimum
Nja, det var vel litt ofte…Han bytter undertøy en gang i uken, så noe bytting blir det jo .
Nå blir det bare bytting av undertøy en gang inn i mellom, men ikke forvent bilder…Tenk på oss. Vi bli underholdt Bytt noe som monner
Du har en god kone : )Fruen hadde som sagt fått beskjed om jeg under (nesten) ingen omstendigheter måtte kontaktes. For en stund siden så sendte hun en sms til meg her i kjelleren, men det kunne ikke være så viktig tenkte jeg. Når hun ringte 5 minutter etterpå så tenkte jeg at det kunne jo være litt viktig… "Skal du ha mat" spurte hun og som det stuttjukke matvraket jeg er så svarte jeg "JA!", slapp alt jeg hadde i hendene og småløp opp trappa for å spise. Nå er Tøffeltor tilbake i kjelleren både mett og antageligvis enda litt tykkere…
Takk for det! Jeg koser meg mye her nede i hulen minTror gjerne at du nå har god vinyllyd.
Må særlig være optimalt til Rock'n Roll det oppsettet ditt.
Var litt nysgjerrig på den platespilleren din, og leser at den lages i Tyskland av Clearaudio. De har laget kvalitetspillere i årevis, så det er nok lagt en del knowhow i den kreasjonen.
For et skikkelig gjennomført og deilig anlegg! Det oser av lytteglede.
Jeg skjønner at du koser deg.
Det har jeg. Hun er veldig snill og jeg har ingen ting å klage påDu har en god kone : )