Dolbytor's anlegg og (mange) planer

DiskusjonstrÄd Se trÄd i gallerivisning

  • Focal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Innlegg
    2.120
    Antall liker
    4.505
    Torget vurderinger
    1
    HĂ„per du og din kjĂŠre kosser dere pĂ„ tur, men du det er jo ferie sĂ„ da er det veldig lov med riktig Tuborg :cool: đŸ»đŸ»đŸ»đŸ»
     

    HAREPUSEN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.11.2009
    Innlegg
    3.390
    Antall liker
    3.001
    Sted
    telemark
    Torget vurderinger
    2
    Tor ,, ja her er det bare fred og harmoni . )
    Tlmed hundene ser ut til Ă„ kose seg
    :)
    Er det koko i passasjer setet ? Og tÞft at madammen tar rattet ,,, pÄ en litt stÞrre en vanlig doning : ) Like that :cool:

    Ha en fin tur og sommer hele gjengen ,, take care
    og ta pauser i kjĂžringa . )
    mvh
     

    Dolbytor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Innlegg
    7.633
    Antall liker
    25.795
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Tor ,, ja her er det bare fred og harmoni . )
    Tlmed hundene ser ut til Ă„ kose seg
    :)
    Er det koko i passasjer setet ? Og tÞft at madammen tar rattet ,,, pÄ en litt stÞrre en vanlig doning : ) Like that :cool:

    Ha en fin tur og sommer hele gjengen ,, take care
    og ta pauser i kjĂžringa . )
    mvh
    Takk for det :giggle:

    Grunnen til at jeg og KoKo-hunden sitter i baksetet er fordi at KoKo-hunden blir KoKo (stresset) og bjeffer pĂ„ for alt mulig under kjĂžring. Hvis jeg sitter der sĂ„ bjeffer hun nesten aldri, men jeg mĂ„ fĂžlge med og jobber med hunden underveis. Fruen vil heller kjĂžre enn Ă„ sitte bak med KoKo-hunden, sĂ„ da har det blitt sĂ„nn! PĂ„ sist tur sĂ„ prĂžvde vi Ă„ bytte, men da KoKo-hunden bjeffet for 3. gang pĂ„ 3 minutter sĂ„ byttet vi tilbake igjen
😬 😅
     

    HAREPUSEN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.11.2009
    Innlegg
    3.390
    Antall liker
    3.001
    Sted
    telemark
    Torget vurderinger
    2
    Takk for det :giggle:

    Grunnen til at jeg og KoKo-hunden sitter i baksetet er fordi at KoKo-hunden blir KoKo (stresset) og bjeffer pĂ„ for alt mulig under kjĂžring. Hvis jeg sitter der sĂ„ bjeffer hun nesten aldri, men jeg mĂ„ fĂžlge med og jobber med hunden underveis. Fruen vil heller kjĂžre enn Ă„ sitte bak med KoKo-hunden, sĂ„ da har det blitt sĂ„nn! PĂ„ sist tur sĂ„ prĂžvde vi Ă„ bytte, men da KoKo-hunden bjeffet for 3. gang pĂ„ 3 minutter sĂ„ byttet vi tilbake igjen
😬 😅
    Ja den koko hunden :love:
    Noen kan bare ha ,,,,1 sjef

    Akkurat som meg ,,, for jeg er min egen
     

    Dolbytor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Innlegg
    7.633
    Antall liker
    25.795
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Med tanke pĂ„ navnet sĂ„ fĂ„r jeg noen tanker om noe annet enn mat, men Pillarguri er et koselig sted og vi var der i fjor sommer ogsĂ„. Etter Ă„ ha luftet hundene sĂ„ er det snart kvelden her. SĂ„ fĂ„r vi se om det dukker opp noen Moskusokser over Dovrefjell i morgen 👍

    IMG_6157.jpeg
    IMG_6156.jpeg
    IMG_6151.jpeg
    IMG_6160.jpeg
     

    Vedlegg

    HAREPUSEN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.11.2009
    Innlegg
    3.390
    Antall liker
    3.001
    Sted
    telemark
    Torget vurderinger
    2

    MakkinTosken

    En kjekkas med vakre fĂžtter
    Ble medlem
    21.02.2020
    Innlegg
    14.429
    Antall liker
    37.477
    Sted
    og til
    Torget vurderinger
    6

    Dolbytor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Innlegg
    7.633
    Antall liker
    25.795
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Idyllisk plass :love: , hvor er du hen nÄ ?
    Bildene er fra Otta der vi lÄ i natt, men nÄ sitter vi pÄ Dovrefjell og har ankurat inntatt en sen frokost/brunch alt etter hva man kaller det. Vi valgte Ä kjÞre litt fÞrst sÄnn at vi kunne ha frokost ute i fint vÊr (y) :giggle:

    IMG_6175.jpeg
     

    Dolbytor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Innlegg
    7.633
    Antall liker
    25.795
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Etter Ă„ ha surret rundt pĂ„ Dovrefjellet i 3 timer og kikket etter Moskus, sĂ„ var det rett og slett herlig Ă„ Ă„pne seg en iskald Tuborg nĂ„r vi kom ned igjen til bilen. For Ă„ si det sĂ„nn sĂ„ Ă„pnet jeg akkurat nr. 2
 (y) 😅

    IMG_6183.jpeg
    IMG_6207.jpeg
    IMG_6210.jpeg
    IMG_6220.jpeg
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇮
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    41.724
    Antall liker
    90.065
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99

    Dolbytor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Innlegg
    7.633
    Antall liker
    25.795
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Da fikk vi med oss Elden sammen med sĂžsteren til fruen og en venninne. Det var ikke lov Ă„ ta bilder under selve forestillingen, sĂ„ bildene er tatt rett etter at det var slutt. Det var forestilling fra kl. 21.30 til 22.30, sĂ„ en halvtimes pause og sĂ„ en ny runde fra kl. 23.00 til 24.00. Etter showet/spelet sĂ„ dro vi ned til sĂžsteren pĂ„ DrevsjĂž. Vi var ikke der fĂžr kl. 02.30 i natt, sĂ„ det var jo fint at man slapp Ă„ kjĂžre.. đŸ» :LOL:

    Jeg fikk til og med drukket noe annet enn Tuborg og den var riktig god. Fyren i "baren" skulle fĂžrst lure pĂ„ meg en eller annen lokal IPA som skulle vĂŠre helt fantastisk. "Har du ikke vanlig lyst Ăžl" kom det fra Bonden IfrĂ„ HamlagrĂž (eller var det ifrĂ„ Bykle
) og jommen hadde han ikke en lokal Ăžl helt etter min smak. Tenke seg til Ă„ mĂ„tte smĂ„nippe til en vond IPA nĂ„r man kan drikke godt Ăžl
:eek: 😅

    Fruens sĂžster har ogsĂ„ hund, sĂ„ da ble det en tur pĂ„ hele gjengen midt pĂ„ dagen. BĂ„de fruen og sĂžsteren er glade i turer i skog og mark og de fant ut at de ville komme seg ut pĂ„ ett eller annet "spennende eventyr". BĂ„de jeg og KoKo-hunden er litt utslitte etter to stressende dager i bil sĂ„ vi to ble kjapt enige om Ă„ heller slappe av hjemme. Rett fĂžr de dro sĂ„ fikk jeg plutselig en ekstra kanelbolle av fruen. Hmmm, dette var nesten mistenkelig syntes jeg og i det hun gikk ut dĂžra sĂ„ ropte hun "Du tar vel oppvasken til vi kommer hjem"
😬 đŸ€Ą 😬

    IMG_6238.jpeg
    IMG_6239.jpeg
    IMG_6241.jpeg
    IMG_6242.jpeg
    IMG_6248.jpeg
    IMG_6249.jpeg
    IMG_6252.jpeg
    IMG_6256.jpeg
    IMG_6260.jpeg
    IMG_6266.jpeg
    IMG_6265.jpeg
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    25.062
    Antall liker
    66.964
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Det der sÄ ut som en mektig forestilling!

    Flink gutt med oppvasken! Fortsatt god ferie 😊
     

    Dolbytor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Innlegg
    7.633
    Antall liker
    25.795
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Hvorfor det stÄr "Pils out" pÄ boksen mÄ gudene vite, det burde selvsagt heller stÄtt "PILS INN" :love: :LOL:

    I gĂ„r kveld kom min svoger og samboer, sĂ„ da er alle tre sĂžsknene samlet her + to samboere. I dag skulle resten pĂ„ en eller annen Botanisk fjelltur, men jeg og KoKo-hunden stod over. Vi har nemlig vĂ„rt eget opplegg og sĂ„nn liker vi Ă„ ha det. Det var meldt tilnĂŠrmet oppholdsvĂŠr mellom kl. 10-12 og da var vi to ute pĂ„ tur. Ca. kl. 12 sĂ„ Ăžste det kraftig ned her, men da hadde vi heldigvis akkurat kommet oss i bilen. Hvordan de andre har hatt det fĂ„r jeg nok vite etterhvert, men jeg ble klissvĂ„t av Ă„ bare hente noe i bobilen rett pĂ„ utsiden av huset her! NĂ„ slapper jeg og KoKo-hunden av og lader opp til Femundfestivalen pĂ„ ElgĂ„ i kveldâ€ŠđŸ» 💃đŸ•ș đŸ€Ș đŸ€  😅

    IMG_6278.jpeg
    IMG_6288.jpeg
    IMG_6291.jpeg
     

    Dolbytor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Innlegg
    7.633
    Antall liker
    25.795
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Min vurdering av vĂŠret i gĂ„r var helt riktig. Jeg og KoKo-hunden gikk som sagt tur mens det var oppholdsvĂŠr og de andre kom hjem klissvĂ„te. Jeg var meeeeget tilfreds med meg selv der jeg satt med en kald Tuborg i sofaen og hĂžrte pĂ„ hvor forferdelig et vĂŠr de andre hadde hatt. Jeg hadde jo samme vĂŠret jeg ogsĂ„, men hadde vett til Ă„ holde meg innendĂžrs
 (y) 😅

    SĂ„ var det omsider tid for bygdefest pĂ„ ElgĂ„. SĂžsteren til fruen bor jo her oppe sĂ„ hun skulle vĂŠre vakt og da hadde vi sjĂ„fĂžr begge veier. Eneste "bakdelen" var at vi mĂ„tte vĂŠre der kl. 20, men de solgte jo Tuborg sĂ„ det gjorde jo ingen ting :love:. Jeg husker ikke sist jeg var en hel kveld pĂ„ bygdefest, men dette var gĂžy. Det var som Ă„ hoppe 30-40 Ă„r tilbake i tid. Folk sang og danset og hadde det tilsynelatende veldig gĂžy. Det var aldersgrense pĂ„ 15 Ă„r og det var sĂ„nn det var hjemme ogsĂ„, eller rettere sagt sĂ„ mĂ„tte man vĂŠre konfirmert fĂžr man hadde lov til Ă„ dra pĂ„ fest. Eneste forskjellen var at her solgte de alkohol og det gjorde de ikke pĂ„ bygdefestene hjemme. Der mĂ„tte man nyte medbrakt som ofte var Ă„ finne pĂ„ innerlomma som alle hadde den tid. Da var helgens musikalske innslag over for denne gangâ€ŠđŸ» đŸ•ș 💃 đŸ€Ș

    IMG_6301.jpeg
    IMG_6306.jpeg
    IMG_6317.jpeg
    IMG_6318.jpeg
    IMG_6325.jpeg
    IMG_6327.jpeg
    IMG_6339.jpeg
    IMG_6340.jpeg
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇮
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    41.724
    Antall liker
    90.065
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Min vurdering av vĂŠret i gĂ„r var helt riktig. Jeg og KoKo-hunden gikk som sagt tur mens det var oppholdsvĂŠr og de andre kom hjem klissvĂ„te. Jeg var meeeeget tilfreds med meg selv der jeg satt med en kald Tuborg i sofaen og hĂžrte pĂ„ hvor forferdelig et vĂŠr de andre hadde hatt. Jeg hadde jo samme vĂŠret jeg ogsĂ„, men hadde vett til Ă„ holde meg innendĂžrs
 (y) 😅

    SĂ„ var det omsider tid for bygdefest pĂ„ ElgĂ„. SĂžsteren til fruen bor jo her oppe sĂ„ hun skulle vĂŠre vakt og da hadde vi sjĂ„fĂžr begge veier. Eneste "bakdelen" var at vi mĂ„tte vĂŠre der kl. 20, men de solgte jo Tuborg sĂ„ det gjorde jo ingen ting :love:. Jeg husker ikke sist jeg var en hel kveld pĂ„ bygdefest, men dette var gĂžy. Det var som Ă„ hoppe 30-40 Ă„r tilbake i tid. Folk sang og danset og hadde det tilsynelatende veldig gĂžy. Det var aldersgrense pĂ„ 15 Ă„r og det var sĂ„nn det var hjemme ogsĂ„, eller rettere sagt sĂ„ mĂ„tte man vĂŠre konfirmert fĂžr man hadde lov til Ă„ dra pĂ„ fest. Eneste forskjellen var at her solgte de alkohol og det gjorde de ikke pĂ„ bygdefestene hjemme. Der mĂ„tte man nyte medbrakt som ofte var Ă„ finne pĂ„ innerlomma som alle hadde den tid. Da var helgens musikalske innslag over for denne gangâ€ŠđŸ» đŸ•ș 💃 đŸ€Ș

    Vis vedlegget 1043174 Vis vedlegget 1043175 Vis vedlegget 1043180 Vis vedlegget 1043181 Vis vedlegget 1043176 Vis vedlegget 1043177 Vis vedlegget 1043178 Vis vedlegget 1043179
    SĂ„ nĂ„ er du innehaver av signert Anne NĂžrdsti genser? 😁👍
     
    Sist redigert:

    MakkinTosken

    En kjekkas med vakre fĂžtter
    Ble medlem
    21.02.2020
    Innlegg
    14.429
    Antall liker
    37.477
    Sted
    og til
    Torget vurderinger
    6
    Min vurdering av vĂŠret i gĂ„r var helt riktig. Jeg og KoKo-hunden gikk som sagt tur mens det var oppholdsvĂŠr og de andre kom hjem klissvĂ„te. Jeg var meeeeget tilfreds med meg selv der jeg satt med en kald Tuborg i sofaen og hĂžrte pĂ„ hvor forferdelig et vĂŠr de andre hadde hatt. Jeg hadde jo samme vĂŠret jeg ogsĂ„, men hadde vett til Ă„ holde meg innendĂžrs
 (y) 😅

    SĂ„ var det omsider tid for bygdefest pĂ„ ElgĂ„. SĂžsteren til fruen bor jo her oppe sĂ„ hun skulle vĂŠre vakt og da hadde vi sjĂ„fĂžr begge veier. Eneste "bakdelen" var at vi mĂ„tte vĂŠre der kl. 20, men de solgte jo Tuborg sĂ„ det gjorde jo ingen ting :love:. Jeg husker ikke sist jeg var en hel kveld pĂ„ bygdefest, men dette var gĂžy. Det var som Ă„ hoppe 30-40 Ă„r tilbake i tid. Folk sang og danset og hadde det tilsynelatende veldig gĂžy. Det var aldersgrense pĂ„ 15 Ă„r og det var sĂ„nn det var hjemme ogsĂ„, eller rettere sagt sĂ„ mĂ„tte man vĂŠre konfirmert fĂžr man hadde lov til Ă„ dra pĂ„ fest. Eneste forskjellen var at her solgte de alkohol og det gjorde de ikke pĂ„ bygdefestene hjemme. Der mĂ„tte man nyte medbrakt som ofte var Ă„ finne pĂ„ innerlomma som alle hadde den tid. Da var helgens musikalske innslag over for denne gangâ€ŠđŸ» đŸ•ș 💃 đŸ€Ș

    Vis vedlegget 1043174 Vis vedlegget 1043175 Vis vedlegget 1043180 Vis vedlegget 1043181 Vis vedlegget 1043176 Vis vedlegget 1043177 Vis vedlegget 1043178 Vis vedlegget 1043179
    Dette var nĂ„ ta meg faen det beste reisebrevet pĂ„ hfs i sommer!đŸ€ đŸ„ł

    Drit i syden og hÞye drinker pÄ eksklusive resorter i en eller annen fjern breddegrad, pÄ den festen hadde Tosken kost seg glÞgg i hjÊl!
     

    Dolbytor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Innlegg
    7.633
    Antall liker
    25.795
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Dette var nĂ„ ta meg faen det beste reisebrevet pĂ„ hfs i sommer!đŸ€ đŸ„ł

    Drit i syden og hÞye drinker pÄ eksklusive resorter i en eller annen fjern breddegrad, pÄ den festen hadde Tosken kost seg glÞgg i hjÊl!
    Jeg koste meg i alle fall og jeg passer mye bedre inn pĂ„ en bygdefest enn pĂ„ en eksklusiv resort! Fikk bĂ„de pĂžlser og Ăžl der og jeg hadde selvfĂžlgelig sikret meg plass rett ved luka (y) 😅

    IMG_6338.jpeg
     

    Dolbytor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Innlegg
    7.633
    Antall liker
    25.795
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    SĂ„ har vi kommet oss over til SĂžta Bror og det er meningen Ă„ ligge i Mora. Proviant mĂ„ man jo ha og fĂžrste stopp ble ikke overaskende Systembolaget. Her finnes t.o.m. Bever sprit og folk lĂžper bokstavelig talt skoene av seg
 😬 😅

    IMG_6357.jpeg
    IMG_6352.jpeg
    IMG_6354.jpeg
    IMG_6356.jpeg
     
  • Laster inn


DiskusjonstrÄd Se trÄd i gallerivisning

  • Laster inn

Topp Bunn