Du har to fantastiske anlegg som jeg bare kan drømme om, men øl blir vi aldri enige om. Tuborg er ikke på min meny, koser meg med en Stout på 14%Godt øl er VELDIG viktig! Fuck IPA o.l.…![]()
![]()
![]()
![Ølglass :beer: 🍺](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f37a.png)
Du har to fantastiske anlegg som jeg bare kan drømme om, men øl blir vi aldri enige om. Tuborg er ikke på min meny, koser meg med en Stout på 14%Godt øl er VELDIG viktig! Fuck IPA o.l.…![]()
![]()
![]()
Jeg hadde vel vært like glad i din Stout som du hadde vært i min Tuborg, men vi kan da skåle for detDu har to fantastiske anlegg som jeg bare kan drømme om, men øl blir vi aldri enige om. Tuborg er ikke på min meny, koser meg med en Stout på 14%, varmer godt på en våt og kjølig Vestlands kveld.
![]()
AccaDacca?Fruen er på kveldsvakt! Etter kl 22.30 blir det stille her, men nå er det full rulle![]()
![]()
![]()
Tror det hadde vært lettere for meg enn for deg.Jeg hadde vel vært like glad i din Stout som du hadde vært i min Tuborg, men vi kan da skåle for det![]()
![]()
Det oppsettet likte jeg! Ryddig og stramt. Mye finere uten noe på gulvet.Nå får det være nok syting over strømprisene (for nå i alle fall…) og så over til mer relaterte ting. Som hi-fi sjauer så er man aldri arbeidsledig og i dag er intet unntak. Full ommøblering av racket for n’te gang og som jeg sier hver gang, det eneste som er sikkert er at dette ikke blir siste gang. Det blir forøvrig noen endringer her ila de neste dagene…
![]()
![]()
Vis vedlegget 831486 Vis vedlegget 831487 Vis vedlegget 831489 Vis vedlegget 831490 Vis vedlegget 831491 Vis vedlegget 831492
Ja de er foreløpig pakket bort. Jeg venter noe nytt ila dagen...Pakket bort mc2310 blokkene?
God morgenJa de er foreløpig pakket bort. Jeg venter noe nytt ila dagen...![]()
God morgenGod morgenstadig noe som skjer hos deg
mvh
Jeg venter i spenningGod morgen
Ja det skjer stadig noe, men jeg har hele tiden et håp om at "nå er det snart slutt"...
Det kommer nok noen updates ut over dagen. Det er ikke umulig at jeg slutt litt tidlig på jobb heller...![]()
Det er jo McIntosh, men hva det er får vi se...Kommer det noe spennende Mcintosh kraftverk på vei inn ?
Men NÅ er det snart sluttLykke til med nye komponenter.
Du tar vel en rimelig klar førsteplass her inne mht. bytting av utstyr.
Og vi klager ikke, det gjør tråden din veldig morsom å følge!
Jeg er veldig innstilt på en grei uke før jeg starter på ferien, så en tur til Narvik passer dessverre dårlig inn derdu får komme opp hit å trekke ny kabel til meg i taket på badet.. det har gått litt hett for seg der mens vi var på ferie.. enten lyn eller en heftig peak etter strømbrudd..![]()
Det er heeeelt feil. Nå er det jo LB200 som gjelder...
Ut fra det jeg har klart å forske meg fram til så er det bare der problemet er.. har demontert alt av lamper, stikker og brytere der oppe og alt ser bra ut utenom kabelen i taket og selve lampen som hang i taket der.Jeg er veldig innstilt på en grei uke før jeg starter på ferien, så en tur til Narvik passer dessverre dårlig inn der
Er det kun badet som har fått seg en "smell"? Skummelt med overspenning enten det skyldes tordenvær eller spenningstopper![]()
Ja, jeg ringte å sa du var på ferieDet ble visst ikke noen pakke på meg i dag. Den ligger fremdeles trygt forankret i Kristiansand i følge sporingsappen…![]()
Nei, hvorfor kaste penger bort på en ubrukelig tom boks... Da er man temmeligDet er heeeelt feil. Nå er det jo LB200 som gjelder...![]()
Ja da skal man være "bra dum"! LB200 kan i alle fall brukes til noeNei, hvorfor kaste penger bort på en ubrukelig tom boks... Da er man temmelig
Særlig med tanke på at det finnes flere fylte bokser å prøve! Er det 3500 som er på vei?
Gi faen i å gjøre deg kostbar, spytt ut! Din pung!Nei det er ikke 3500 som kommer...![]()
Gratulerer så mye. Jeg hadde en gang en 7000 og synes den gangen at den var enorm og diger, men denne er vel gigantisk. Følger gaffeltruck med?Etter en "liten" runddans så har jeg gått for "down-sizing" for en gangs skyld. Som alt annet jeg kjøper så har jeg ikke hørt denne heller og satser på magefølelsen. MA12000 har fristet meg siden den kom, men jeg har vært fast bestemt på separate komponenter frem til nå. Det blir veldig spennende å få hørt denne, men jeg prøver så godt jeg kan å ha lave skuldre. Racket ble hovedsakelig klargjort på lørdag, så det er bare noen små tilpasninger igjen.
Vis vedlegget 832528 Vis vedlegget 832532 Vis vedlegget 832535 Vis vedlegget 832536 Vis vedlegget 832537
Takk for detGRATU-FAENMEG-LERER!![]()
Takk for detGratulerer så mye. Jeg hadde en gang en 7000 og synes den gangen at den var enorm og diger, men denne er vel gigantisk. Følger gaffeltruck med?![]()
Takk for detGratulerer så mye med en flott sak
mvh