Fikk den i gang dagen etter. Min feil.Puscifer skrev:Ikke snakk om å få fyra DP 2000H på B16 sikkring her i huset. :'( :'( :'( :'( :'( :'(
På den måten kan jeg sende mail/PM tilbake med bet info.Bestilling sendes på PM eller epost (kapaudio@gmail.com)
med;
Fullt navn og adresse. (Tror ikke Posten norge har full medlemsliste for HFS... )
Ant og størrelse.
Dette er et kjempeartig tiltak, Kai!kaap skrev:PS; Ang størrelse;
Jeg er 186 høy, normalt bygd, og XL ble romslig... Skal som sagt legge ut bilde senere idag.
mvh Kai
DET er de PERFEKTE til!pedal skrev:PS: Det er flere fine anledninger å bære dette ærverdige plagget til. Feks. for å ærte GT når jeg er innom highend lytterommet til Oslo Hi-Fi Center. Eller hva med neste messedemo til Electrocompaniet?
Ombestemte meg, det blir 4 stk siden jeg kom på at jeg har en 6.12 og et 502 delefilter som står å samler støv ;D (er muligens solgt)8x12_TOM skrev:Da blir det en til hvert effektrinn på meg, altså 3 stk. i XL
Helt enig. Det er Kaap som står bak dp guiden også: http://www.dpguiden.no/oldguide/index.htmlRJEL skrev:Jeg er imponert over iniativet.
Det er tross alt litt arbeid.
Men er glad for at jeg får skjorte 8)
Det var som f..., her er man bortreist en liten stund, og så får jeg ikke med meg dette.kaap skrev:Da er "fakturering" pr mail & PM unnagjort, og påmelding avsluttet forøvring...
Skjortene blir trykket i kommende uke og er forventet levering hos meg førstkommende fredag (10/6).
Utsending vil forhåpentligvis skje lørdagen deretter, forutsatt betaling. Merk derfor innbet med fult navn.
mvh Kai
Skjønner ikke helt hva du mener om størrelsen?? Jeg er 190 høy og mine t-skjorter er i størrelse L 8)Guit skrev:Pakke er mottatt veldig bra kvalitet ;D Jeg trenger i hvertfall XL. Ikke noe stor etter størrelse som man skulle tro. Bestillte L også. Blir nok i minste laget : Får se om noen kan være mere passende for denne størrelsen mvh. Guit
Er sikkert noe bredere over ryggen enn deg ;D Har ikkr prøvet L størelsen ennå.........2m skrev:Skjønner ikke helt hva du mener om størrelsen?? Jeg er 190 høy og mine t-skjorter er i størrelse L 8)Guit skrev:Pakke er mottatt veldig bra kvalitet ;D Jeg trenger i hvertfall XL. Ikke noe stor etter størrelse som man skulle tro. Bestillte L også. Blir nok i minste laget : Får se om noen kan være mere passende for denne størrelsen mvh. Guit
Helt normale størrelser etter mitt syn også.Guit skrev:Pakke er mottatt veldig bra kvalitet ;D Jeg trenger i hvertfall XL. Ikke noe stor etter størrelse som man skulle tro. mvh. Guit
Det må da være noen som har en normal kropp i menigheten ;D 8) mvh Guit8x12_TOM skrev:Helt normale størrelser etter mitt syn også.Guit skrev:Pakke er mottatt veldig bra kvalitet ;D Jeg trenger i hvertfall XL. Ikke noe stor etter størrelse som man skulle tro. mvh. Guit
Forskjellen på C1S og C1b er vel først og fremst frontplata, hvor C1s matcher A1, mens C1b mather A1btunhovd skrev:Heisann . Lurer på om noen av dere kan svare meg på hva som er forskjell på C1b, C1 og C1s? Vurdere å skaffe meg en av disse, har nå DP 7,3 som jeg er meget fornøyd med.
Mvh Bjørn
Tror det er Noratel som har produsert disse (beskyttelses) trafoene. Skal gå an og skaffe noen derfra. Men om disse er laget på bestilling fra LE, vet jeg ikke. De som er i sortimentet til Noratel, ser ganske identisk ut. På det elektroniske delefilteret jeg har, så er det også en slik trafo mvh.GuitPowerpoint skrev:Andervik Audio selger "powersupply" til DP C1b og C1s så langt lageret rekker.
Jeg kontaktet AA i fjor. På det tidspunktet var de utsolgt, men så laget Leif Ernstsen opp 5-10 stykker til.
Den oppgraderte stømforsyningen kostet meg 2650 kr mener je å huse.
Som Morty er jeg litt usikker på forskjellen mellom de forskjellige preampene til DP.
Minnes vagt noe om at LE har lagt kruttet i det første inntaket på C1b, og at dette er stelt penere med i C1s.
Dette må verifiseres av LE selv, da jeg er på meget gyngende grunn.