Gratulerer med DP, Lieng!
Og kjekt å se flere med A1B.
Ser fram til lytterapport, gjerne med beskrivelse av resten av anlegget du spiller på, og forskjell fra hva du spilte med før.
Kan jo begynne med noe jeg har hatt før av det jeg kommer på i farta, forsterkere: Denon PMA S1, Mark Levinson 331, Electrokompaniet AW 180, Bryston 7B, Adyton 3B Signatur, Cayin (single ended rør), Zap Pulse (DIY klasse D med med ekstrem strømforsyning)
Dette har vært i forskjellige bosteder og rom på div høyttalere, så har ikke sammenligningsgrunnlag på eksisterende oppsett.
Høyttalere, div: B&W, Sonus Faber, Eben Acoustics (Adyton X3), Avantgarde Uno, Magnepan 3.6 + DIY
Det siste oppsettet jeg hadde med godlyd før det ble lang pause pga småbarn og flytting var bl.a. DIY Zap Puls monotrinn og blodtrimma MG 3.6 (Petter Dale sine gamle) hadde eget lytterom til dette anlegget og det spilte meget bra.
Nå spiller jeg på Magnepan 3.7 i ei stor stue. Ikke like optimalt da det er store begrensninger vedr plassering, men veldig god 3D slik det står nå. Hadde nylig NAD M22 (med Hypex Ncore moduler) ei ukes tid for test. Var spent på hvordan DP var i forhold og angrer ikke på at jeg sendte avgårde Hypex. Mer lytteinntrykk kommer.