janghell
Overivrig entusiast
Er dette noe du har designet/produsert? Eller er det original vare i en av de siste 402'ene?PA402 finnes i SMD versjon. Da snakker vi extremelus sjeldent vare.....
Vis vedlegget 765121 Vis vedlegget 765121
Er dette noe du har designet/produsert? Eller er det original vare i en av de siste 402'ene?PA402 finnes i SMD versjon. Da snakker vi extremelus sjeldent vare.....
Vis vedlegget 765121 Vis vedlegget 765121
Vakkert og rått! Og den heter?
6.5 nr.001 av 20Vakkert og rått! Og den heter?
Noen som vet om det er flere versjoner av rack håndtakene DP bruker, eller er det samme type alle bruker?
Tror vel kanskje det finnes flere versjoner. De så veldig store/brede de som er på bildet.
Noen som har tegning av dem?
Original vare i noen av de siste.Er dette noe du har designet/produsert? Eller er det original vare i en av de siste 402'ene?
Kanskje min kommer med smd og switch mode strømforsyning....Original vare i noen av de siste.
Kan ikke ha vært mange, tipper 3-4 stykker.
Det er så mange varianter av dp at jeg oppdager noe nytt nesten hver eneste uke.
Tekniske smådetaljer......
Var bare en spøk. Har den switch mode strømforsyning så går den i retur. Skal ha digre trafoer.Tviler jeg på. Leif var ikke akkurat fan av switch mode.
Gromt! Er det dine egne du bygger om?
6stk!Har vært snill i år så håper det er julegaver til meg.men 6stk var mye .har ikke vært så snill
Så meldingen nå, men tror ikke jeg skal ha@Jakey hiv deg på hvis det blir felles bestilling!?
*hvis flex-fit, kjør dobbelt så kjøper jeg den ene av deg?
Det stemmer at det er 5.52 som bygges om.fortrinnsvis HP versjonen.Ingen A5 er laget fra grunnen av som du sier .Hvis du bare er tålmodig vil jeg nok tro det er noen som sender deg en eller flere 5.52 som du kan passe på .bare husk å være forsiktig med ryggenDet er 5.52 som bygges om? Ingen nye A5 er laget fra grunnen av? Noen gamle må jo bevares, jeg kan gjerne være museumsvokter. Bare send meg en 5.5 så gjør jeg jobben gratis!
Den fulgte med gratis, så lett å si ja da. Men nei, den skal ikke brukes sammen med 402. Havner vel i garasjen og der kan den drive en pa forsterker.NAD??? Hallo i luken. Du kan jo ikke ha en skrot pre til en dp !
Hva opplever du som største forskjellen?Tar gjerne imot bilder og tanker vedr. ditt PA402-kjøp.
Jeg har hatt en del av de nå, og sitter igjen med to som kjører Bi-Amp. Jeg synes det fungerer helt konge. Ikke minst at de faktisk tar hånd om oppvarming i stua her vinterstid
Skal sies at det er en vesentlig forskjell på PA6000H og PA402 i PA6000H sin favør.
Først og fremst så klipper den tidligere. Det fine med biamp er at man sparer diskantene. Det er bassen som er ekstrem impedansmessig når man begynner å tyne. Der PA6000H virker utømmelig, så er ikke PA402 dette.Hva opplever du som største forskjellen?
Ferdig pakket og med hjul. Få på en adresselapp og trill dem til nærmeste postkontor....Måtte opp med kamera da jeg passerte denne stabelen på en strandbar i Tyrkia i dag
Vis vedlegget 767227 Vis vedlegget 767228 Vis vedlegget 767229
Sikkert bedre enn full av sand^den tanken slo meg også, men jeg slo den raskt fra meg igjen Begynte i stedet å tenke på drivhuseffekten med den glapacken surret rundt racket -må bli varmt inni der.
SMD kort er?Siden det var så mye snakk om 402 her... Dette er en av de med SMD kort.. Vis vedlegget 767221
Surface Monted Device. Overflate Monterte Deler.SMD kort er?