DP menigheten

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    13.902
    Småseriøse tanker om Coda til 200 frognertiere!?

Da burde den A5 mk 2'en som er og har vore til salgs på Finn i lengre tid, for "kun" 140 frognertiere kanskje vore førstevalget... :cool:

Mvh Arild :)
    Codaen kostet bare 180 frognertiere når jeg snuste rundt, og så er det jo i sannhet noe lettere og manøvrere 2 stk. A1s EBW i og rundt alteret, enn ett stykk A5 mk.II. Til info nappet jeg litt i en A5 mk.II på Fetsund en liten stund, men der skulle eier ha det samme som hva Coda A40.0 kostet.
    Han hadde 2 stk. A5 mk.II, og la ut den ene for salg i periode.
    Har ikke sjekket finn.no, men det kanskje denne som har dukket opp igjen? Ja, det var det. Nå til kun 140 frognertiere.
    Så tror jeg nok at jeg skulle klart å komme litt under villedende pris på Codaen om jeg knakket på døra til PM Audio.
    Summam summarium så ble kjøp av 2 stk A1s EBW rimeligere enn begge de 2 påtenkte alternativene.
    Så jeg lider ingen nød, selv om A5 mk.II (eller siste versjon som RJEL brygger på) er en våt drøm.

Sist redigert:

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    13.902
    @Powerpoint - så hyggelig at du fikk kjøpt deg A1S EBW’ er. Ser veldig fine ut. Husk - gullplata kan ikke pusses!

Har selv hatt to stk i brokoblet versjon foran Respons og det svinger det av.
    Gratulerer.
    🍾
    Hei Final
    Jeg skal huske på at "gullplata" ikke kan pusses.
    Jeg har for øvrig ikke gnukket noe ut over å tørke støv av min gode gamle DP 6.4, og latt tidens tand sette sitt preg på den.
    Det er jo en bruksgjenstand, og ikke et utstillingsobjekt.
    Synes den ser raff ut med litt patina, og når innmaten er såpass nyoverhalt spiller det ingen rolle så lenge den ikke er mishandlet utvendig.

s911dg

Medlem
    Ble medlem
    11.11.2009
    Antall liker
    37
    Torget vurderinger
    1
    Hei, etter ønske fra nærmeste familie er det med stor sorg å meddele at Jon Halvard Arntsen , på sentralen kjent som "northpole" har gått bort. Jon sovnet stille inn i sitt hjem , søndag 17.11. Dødsfallet var helt uventet. Jon etterlater seg kone ,to døtre og et barnebarn. Et stort tap for alle oss som kjente han , og et enda større tap for familien. Vi blir alle å savne Jon, hans rolige væremåte, raushet, hjelpsomhet, kunnskap, hans gode humør og humor. Hedersmann og medmenneske.
    Bisettelsen vil finne sted i morgen, 28.11.
    666C0A57-CF0A-4A3C-821F-15A41B2342F5.jpeg
    FB3D0A38-6EBB-4579-B67B-64F1FDE5D6AA.jpeg
    917F7C7F-2891-4139-88A6-82AD87006473.jpeg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn