Har lite med den Musk fyren å gjøre, har overhode ikke noe særlig sans for han. Men jeg var jo klar over at noen kunne forstå det sånn. Forslag til en annen bokstav da ?
Er Z bedre ? Da får vel noen assisjoner til han idioten i Russland. Eller kanskje A1r ? Eller kanskje A1rj
Men jeg burde kanskje styre unna den x`en så ikke folk trur jeg er tilhenger.....
Når det gjelder fabrikanter og modeller så skal en være klar over at alt bygger på alt. Det er ikke store forskjelen mellom en 6.3 og 6.4 foreks. Er heller ikke så stor forskjell mellom Hegel Modeller, eller de forskjellige FPB xxx Krellene.
Så da vil jeg si det er meget stor forskjell mellom s og foreløpig kalt x.
Nytt chassis, nye XLR, messingplate med gravert inn logo og bokstaver. Det betyr at man kan pusse plata uten at alt forsvinner.
Nye nett-trafoer som er kjent for å være stille, selv med flisat og hakkete nettspenning i topp og bunn av sinuskurven, mere en man kan si om Noratel.
Ny negativ tilbakekobling som sørger for littegrann mindre THD. Men det er bare for å tilfredstille meg, vi er på et nivå som er langt under hørbart uansett.
Nye opamper som tar seg av autobiasen. Litt andre komponenter her og der. Har sett mange amper som har fått helt nytt modellnavn med mindre endringer en det......