hos meg : ikke ennå...må få fikset 2x A80 og Airtangent kommer til å få prioritet......om ikke du vil ta den likevel ?Får vi snart se et bilde av ferdig ryddet arbeidsbenk?
Klar for GM70.
mere kødden å jobbe med enn A80 og B67...masse opamper og dritt å bypasse og klippe utEn all out 810-VU frister. Mye. Synd jag inte kan ta mig råd till det just nu. Annars känner jag att ett nytt projekt vore skoj. För en vars erfarenhet begränsar sig till recap av B67, hur stor chans är det att jag ror i land ett 810-projekt?
God helg!
for 301?Har pent brukt skiferplinth fra Stefano stående på låven klar for salg
SORANE ZA-12Den armen så snasen ut
Skulle gjort seg veldig fint på en SP 10
Hva er det for noe ?
Ny TSD 15 stereo?jommen tror jeg ikke at jeg har hatt en porsjon flaks:
i feilsøkingen på min Airtangent Reference fant jeg jaggu en Camozzi magnetventil til i kontrollenheten
ohmet den og satte så 12vdc rett på spolen og dermed klappet den til
satte deretter alt sammen og startet opp armen for å ta bilde av feilmeldingen som kom i displayen
men nå har jeg spilt på armen i 5-6 timer og alt funker perfekt...
mulig magnetventilen hadde brent seg fast eller noe, men nå funker det som bare den
så inntil videre er armen friskmeldt......
ellers var jeg og hentet denne på Posten i dag....skal på EMT929 armen på 938 drivverket
var ment som backup til Basis med Airtangent var operativ igjen......
Vis vedlegget 520209
prøvde å ringe ham isted for å avtale.....har fri tom tirsdagNå er vi godt og vel i begynnelsen av desember.
Har VW tatt seg tid til å besøke deg?
Hvilken arm er det snakk om her?en som har testet nesten alt av 12 tommere mener dette er en kandidat til beste....
Vis vedlegget 518759
https://malaaudio.no/Produkt/229/1002062/Sorane-ZA-12Hvilken arm er det snakk om her?en som har testet nesten alt av 12 tommere mener dette er en kandidat til beste....
Vis vedlegget 518759