Jowjow det kunne en tidligere Duelund entusiast sikkert finde på i fuldskab.Trodde det bare var dansker som kokte hifi deler i øl. Jaja
Smid det 6s45pi ud og smid EC8010 i med 200v på intertage og katode 120Ohm så skal du bare høregittermotstand - 6s45pi - interstage - 300B -OPT
Joda 100uf 16v elna silmic baypas med 1uf evt jensen kobberfoil de elna silmic lyder stort og glat med super stram basingen katode kondis?
så er der kommet lyd på mine babyhorn Vis vedlegget 879037
i dag kjører jeg filmcap Arcotronics 470µF/63v...lyder bedre enn BG/FC og Silmic...film lyder alltid bedre enn lytter uansett kvalitet imoJoda 100uf 16v elna silmic baypas med 1uf evt jensen kobberfoil de elna silmic lyder stort og glat med super stram bas
lyder bedre end black gate basen er som black gate men mellemtonen har flesh hvor black gate er lidt kølig også holder de det gør black gate ikke
og det koster ingenting hygge
måske har du ret lyder bare efter min mening 100 gange bedre end alle de tractrix horn jeg har prøvet gennem tidenfinnene virker som et notch filter som reduserer et bredt platå på rundt 3.500Hz
det lyder fansy har hørt 4003 mange gange i tractrix systemer hvor glathed dynamik opløsning er super men klangen er for kølig og der mangler dybde og rumTH4003 har asymmetrisk vertikal geometri og et hull som er en helmholzresonator
Hvilket horn er dette ?så er der kommet lyd på mine babyhorn Vis vedlegget 879037
Yamamoto F280AHvilket horn er dette ?
4 db fra 400 til 12kmåske har du ret lyder bare efter min mening 100 gange bedre end alle de tractrix horn jeg har prøvet gennem tiden
når man kigger på kurven ser den ret godt ud faktisk Vis vedlegget 879368
Mener du de er bedre end tantal modstanderne?mens jeg er i julestemning bestilte jeg like gjerne AN 2 watt Niobium silver motstnader til 300B blokkene
kun 5 i hver mono.....
ja de erMener du de er bedre end tantal modstanderne?
Denne preampen er under bygging med kopper varianten av denne motstanden.. Da har vi noe å glede oss til da?De er bedre oppløst og smoothere
For en gangs skyld får man det man betaler for