Nogen som har sammenlignet automat sikring kontra smeltesikring ?Hvor stor (mm2) er den?
jeg har 10m strekk fra 16A sikring med 2,5mm2 RS-kabel
Resultat = muy bueno, gracias
Nogen som har sammenlignet automat sikring kontra smeltesikring ?Hvor stor (mm2) er den?
jeg har 10m strekk fra 16A sikring med 2,5mm2 RS-kabel
Resultat = muy bueno, gracias
skavland har vi aldri sett. Faktisk tror jeg vi har sett noen talkshow programmer, eller de fleste andre for den saks skyld.Ja, Skavlan har ødelagt mang en god hifiøkt.. ikke stort bedre her, jeg er shanhgaiet til kinesisk nyttår event i aften.
Ja er de Mundorf gode ? Jeg bruger Nicichon FG.Leif; har du bytta ut de originale kondisene på Placid med Mundorf ? Ser forøvrig meget bra ut det du har gjort.
Mvh
Synes du skal prøve lyt på udgangen af Shunt. Du kan jo tage det af igen. Mener helt klart det har været en gevinst hos mig. Tak for info om kabler.han med Burmester går fra NO til LMC på nett og sølv i silke på balansert signal
NO nettkablene låt hardere sa han
bare doblet kapasiteten på kortet siden shunt psu ikke skal ha store lyttebanker påutg.
de er vel beste lytter utenom Cerafine uten at jeg har prøvd alle.
mvh
Leif
Nej det orker jeg ikke. Tror jeg laver det til en af vennerne en dag. Gider ik selv rode med PC.drit i drev
kjør pc audio og async usb!
mvh
Leif
Mundorf AG erstatter SI, så det er jo bare å kjøpe det i stedet? HFC har:Da er Mundorf MlyticSi 22000uf - 35vdc bestillt fra UK. De hadde dessverre bare 1 stk igjen da de er utgått. Denne blir plassert på Placid HD som igjen forsyner Buffalo m/Tridents. Takker for tipset Leif. Blir å lete litt rundt etter de resterende 4.
Takker Leif.poenget er at du ikke kan gå under den spenningen som kan "oppstå"på kortet
men du kan gå så mye over du orker
bare ikke noe poeng for de koster mere
noen hevder og at lytter har best av og låter best med arbeidsspenning tettest oppunder maks grensen
mvh
Leif