Pink_Panther
Æresmedlem
- Ble medlem
- 23.03.2006
- Antall liker
- 10.552
Drømmebilen? For meg har alltid gammel vw og porsche stått høyt i kurs. Dette er min buss, men kunne jo absolutt byttet den i en pre 60 23vinduer men absolutt en av mine drømmebiler realisert Vis vedlegget 758062
Jepp. Har et ønske om en golf 1 igjen også, å de har jeg kastet mange av min morfar eide i sin tid en 1952boble som ble hugd seint 80 tallet. Den hadde nok hvert verd 300k idag å drømmebilen til mange ihuga vw entusiaster som meg selv. Tidene forandrer seg absoluttRart hva som blir drømmebiler med åra. Denne var ingen drømmebil i sin samtid. Vi hadde en sånn når jeg var liten.....
Her er vi inne på noe vesentlig! Det trenger ikke være dyrt for å være gøy. Tvert om, antageligvis Men drømmer man, så drømmer man. Men flere burde kanskje heller realisere drømmene sine i noe som dette!Liker best italienske biler. Trenger ikke å være de råeste. Denne ble min for en stund tilbake. Noen som ser hva det er?
Jepp, GR. Flyr under radaren for de fleste. Digger det maxYaris?
Det er vel knapt noen gamle biler som er drømmebiler etter dagens standarder?Rart hva som blir drømmebiler med åra. Denne var ingen drømmebil i sin samtid. Vi hadde en sånn når jeg var liten.....
En utrolig bil!Hmmmm. Mulig ny bil inne på top 10 drømmegarasje.
Vis vedlegget 785390
Gordon Murray Automotive T33, bare 15mill + engangsavgift osv.
Saken er vel at en bildesigner ikke står særlig fri om dagen da veldig mye bestemmes av EU-krav mf.. Jeg syntes også at denne T.33 var litt same same same, men jo mer jeg ser på den synes jeg faktiskt at den er meget vellykket! Så jeg tok ut de ca 20 mill som den koster blott for å innse at den allerede er utsolgt!Jeg synes designet på de nye sportsbilene ofte blir så like. Det er mulig de MÅ se sånn ut på grunn av aerodynamikk og nødvendigheten av luftinntak til motor, men for meg er det ingenting annet enn en heftig motor og motorlyd (eventuelt, jeg så ikke hele videoen) som tiltaler meg med denne bilen. Jeg synes designet er dørgende kjedelig, og å presentere den i sølvgrått i tillegg, er jo rene sovemedisinen.
Roy
Alltid vært en sucker for eldre 911. Alltid likt ørkenrally og offroad.
Lage en slik av bilen til Fosse
Vis vedlegget 785667
Rothmans
Kjøpte nettopp en Quattroporte med brunt skinn og grå metallic lakk som familiebil nr.2. Tatt inn av forhandler i Norge fra Japan. Tittet egentlig etter QP i Sveits, men plutselig dukket jo denne opp 14 mil hjemmefra, så man kan være heldig!GranTurismo begynner å komme nedover i overkommelig prisklasse... bare synd utvalget ikke er allverdens, slik at man fort må til f.eks. Nederland om man ønsker noe annet enn sort/grå med sort skinn...
Hva slags prisklasse snakker vi om for en sånn godbit da? (Ja, er helt blank på området. Har ikke studert dette markedet.)Kjøpte nettopp en Quattroporte med brunt skinn og grå metallic lakk som familiebil nr.2. Tatt inn av forhandler i Norge fra Japan. Tittet egentlig etter QP i Sveits, men plutselig dukket jo denne opp 14 mil hjemmefra, så man kan være heldig!
Rundt 500 000 må du nok regne. Da med 6-trinns ZF girkasse, 2008-2011-mod og en plass mellom 40 og 100km på telleren. De hadde F1-girkassen som Ferrari omfavnet rundt 2000, men den ble stort sett kuttet ut rundt 2007, tror jeg det var. ZF er å foretrekke, og det er fantastisk å slippe nyere 8 og 9-trinns kasser som ALDRI får bestemt seg for hvilket gir de skal ligge iHva slags prisklasse snakker vi om for en sånn godbit da? (Ja, er helt blank på området. Har ikke studert dette markedet.)
Her er noen som bråvåkna fra drømmen ...
Bilen varte nesten en dag, men de overlevde da.
Vis vedlegget 806837
Hva skal folk med 600 hk på veien?
Kan vi gå ut fra at den ikke blir gjennoppbygget?
Hvorfor kjørte de ut?
Kan vi gå ut fra at den ikke blir gjennoppbygget?
Hvorfor kjørte de ut?
Når slike biler kjører ut, så er det vel manglende innsikt i hva man klarer å håndtere/fatal feilvurdering av av bilens begrensninger og ytelser som er årsaken?Kan vi gå ut fra at den ikke blir gjennoppbygget?
Hvorfor kjørte de ut?
Jeg hadde flere hundre Matchbox, Dinky Toys og Corgi Toys biler.