Penger overført og PM sendt.Fint du tar opp dette. I går sendte jeg PM til noen som har tilbudt seg å være med på betaling av video og har allerede fått innbetalt på min konto fra to som ikke kan møte på kurset. Kanskje det er like greit å ut her og oppfordre alle som i utgangspunket ønsket å være med, men ikke fikk anledning, om å bidra. Både i PMer og poster her på tråden synes det å være brei enighet om at kr. 200 er et ok beløp å bidra med for arbeidet med videoen. Kursdeltakerne betaler kr. 200 ved ankomst mellom kl 11 og 12:00 på lørdag. Disse bidragene går utelukkende til å dekke utgifter til video-opptaket og "lønn" til de to studentene som gjør selve opptaket og redigeringsarbeidet.
Alle andre som ønsker å bidra til denne videoen, som snickers-is ønsker skal legges ut nonkomersielt på You Tube, kan benytte følgende konto: 22701502969.
Når pengene er betalt sender du meg en PM. Vi vil gjerne vite hvem de glade giverne er På forhånd takk!!!
Eivind S
Flott jobbet folkens , skulle gjerne vært med "live" , men er glad for å få muligheten til å se dette på Youtube