BEF.
Bransjeaktør
Hvor mange trenger du da?Har ikke Itec også en liten DSP innebygget? Da kan vi evt kjøre en 6-kanals DSP i hornoppsettet også.
Hvor mange trenger du da?Har ikke Itec også en liten DSP innebygget? Da kan vi evt kjøre en 6-kanals DSP i hornoppsettet også.
ER full DSP i dem, så godt utvalg på LP og HP filter. Hvor mange kanaler har du behov/ønsker du?Vi behøver bare høypass og lavpass, samt level, i Itechene. Så kjører vi resten av oppsettet i DLCP eller noe annet. Vet dere om BEF sine har dette?
Vi trenger vel maksimalt 5 forsterkere. Da har vi en vil hver av de doble 18"-bassene, en kanal til hvert 15" midbass-par og en kanal til hver 2x8" bassrfleks i det andre rommet.ER full DSP i dem, så godt utvalg på LP og HP filter. Hvor mange kanaler har du behov/ønsker du?Vi behøver bare høypass og lavpass, samt level, i Itechene. Så kjører vi resten av oppsettet i DLCP eller noe annet. Vet dere om BEF sine har dette?
Diggbar løsning Midas, men jeg tror ikke vi har tid til å gjøre noe slikt denne gangen dessverre.Har vi behov for en fjernstyrt A/B-tester, hvor vi kan veksle mellom to kilder? Jeg kan ta med denne hvis det er ønske om det.
http://www.hifisentralen.no/forumet...a-d-10-kanals-b-tester-m-xlr.html#post2135839
Kan ta med meg 5 stk Itech 4000. Har du det du trenger av kabler?Vi trenger vel maksimalt 5 forsterkere. Da har vi en vil hver av de doble 18"-bassene, en kanal til hvert 15" midbass-par og en kanal til hver 2x8" bassrfleks i det andre rommet.ER full DSP i dem, så godt utvalg på LP og HP filter. Hvor mange kanaler har du behov/ønsker du?Vi behøver bare høypass og lavpass, samt level, i Itechene. Så kjører vi resten av oppsettet i DLCP eller noe annet. Vet dere om BEF sine har dette?
Det kan ordnes vettu. Tar med dette.Det hadde vært fint BEF.
Thohaug, hvis du har anledning til å ta med en maskin med ferdig installert program så hadde det vært forenklende.
Supert! Da mangler vi bare 4 kanaler.Som sagt har jeg 4 kanaler med NC400 jeg tenkte å stille med i tillegg til horna
Fredag og søndag, tror jeg.Er det behov for riggehjelp på lørdags formidag?
Når kommer du?Snickers,
Jeg får sikkert med meg DCN28 på flyet med litt smart pakking.. Ta kontakt om det er ønsket.
(Kan forsåvidt bruke pc/dcn28 som avspiller)
Flyet lander 10.00 Lørdags morgenNår kommer du?Snickers,
Jeg får sikkert med meg DCN28 på flyet med litt smart pakking.. Ta kontakt om det er ønsket.
Sonos behøver ikke lenger noen spesiell ruter. Så lenge det er trådløst nett vil dette fungere.Jeg har en Sonos Connect jeg kan ta med hvis det er ønske.
...men den må vel ha en eller annen form for kablet internett, siden jeg ikke har sonos router.
Da tror jeg du like gjerne kan pakke lett, vi må jo ha tid til å kalibrere dette på fredag.Flyet lander 10.00 Lørdags morgenNår kommer du?Snickers,
Ahh, skjønner. Vi burde diskutert dette tidligere, for da kunne jeg bare sendt den via post...Da tror jeg du like gjerne kan pakke lett, vi må jo ha tid til å kalibrere dette på fredag.Flyet lander 10.00 Lørdags morgenNår kommer du?Snickers,
Vi kjører 4x10HD på kassehøyttalerne, også kjører vi DLCP på hornoppsettet. Tror vi har en ordning med kilder også.