KH: Jeg håper iallefall du får det du ønsker- de er kjempefine, de der! Lykke til!
Ellers: Tidligere innlegg i sakens anledning lettere editert. for presisjons skyld. Ingen vits med misforståelser og annet guff... Tid for sommerpause nå, vel...God sommer til dere alle! Kos dere med Dynaudio
Peace!
Auditor OUT!
Auditor, vet du hva? Noen ganger lurer jeg virkelig på hva slags fyr du egentlig er. Tanken om at du sliter med komplekser har slått meg, og at du prøver å kompensere dette ved å opptre som om du har eid eller prøvd det meste og også sitter med topp utstyr pr. dato, og derfor er en med tyngde som det bør lyttes til her inne. Men så ille er det forhåpentligvis ikke fatt. Du får ha meg unnskyldt. Det er første gang jeg opptrer som hobbypsykolog og det skal ikke gjenta seg.
For å opprettholde denne status går du heller ikke av veien for små ufinheter og lettvint omgang med sannheten, noe siste dagers innlegg i denne tråden er et eksempel på.
Du skriver f.eks nå at dine tidligere innlegg er lettere editert. De som har fulgt tråden har forhåpentligvis merket seg at så ikke er tilfellet. Du har faktisk endret dine innlegg ganske så mye for å få dine opprinnelige innlegg mer spiselige. Bare for å ta et eksempel. Først "fastsatte" du riktig pris til mellom kr.10-15.000,-, mens kr.21.000,- som mine var lagt ut for inkl. stativer, var klar overprising. Nå heter det plutselig en liten smule overpriset, eller noe i den duren. Du kan nå også strekke deg til kr.17.500,- for et pent sett (produsert i 2002 som hele tiden var ditt utgangspunkt). Mine Sp.25 er produsert i 2011 og var inkl. kostbare stativer, så da blir det litt rart å se dem stemplet som overpriset.
God ferie!
For de som måtte ha interesse av det vil jeg avslutte denne sekvensen med å opplyse at jeg har besluttet å beholde Sp.25 inntil videre. Uansett overprising eller ikke og uansett om mye nå vurderes vesentlig bedre, skal de ikke ut av huset før jeg har sammenlignet med noe annet, kanskje ProAc D30.
Jeg ber også om unnskyldning for den støy jeg har bidratt til å skape i denne tråden, men noen ganger føles det riktig å si fra om ting man mener er urimelig. Uansett så kommer jeg nok til å holde en forholdsvis lav profil her inne i fremtiden, kort og godt fordi deltakelse ikke gir så mye lenger. Opplever også til tider at det er forskjell på folk. Noen kan tillate seg hva det måtte være, mens andre må trå mer varsomt for å unngå å få forumpolitiet på nakken.