Dynaudio's venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • eddie1

    Banned
    Ble medlem
    02.10.2006
    Innlegg
    3.361
    Antall liker
    726
    Torget vurderinger
    8
    Hei kan få byttet et par S3.4 med mine C1 samt noen kroner til meg! Det jeg savner på C1 er et litt større lydbilde og mer trykk/db! Vil det være en oppgradering på S3.4 ?
     

    ThomasO

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.12.2004
    Innlegg
    553
    Antall liker
    285
    Sted
    Skien
    Torget vurderinger
    1
    Uff...det der hørtes ikke ut som en god ide, Eddie1. C1 tegner et langt større lydbilde med langt mer luft enn S3.4. Litt mer fylde kanskje ja, men de låter tamt. Iallefall det jeg har hørt av de. Skulle det vært noe vits ville jeg vurdert S5.4...
     

    Shiraz

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    06.09.2006
    Innlegg
    59
    Antall liker
    34
    Torget vurderinger
    15
    Blir stadig øveraskad av hvor bra desse 1.3SE spiller... man kan tro at de er et full voksne golvstående.. her manglar det ikke noe dyp bass...De trenger bare godt med strøm...

    Legger et bilde av herligheten ;)
    hq.jpg
     
    Sist redigert:
    M

    Medlem 1792

    Gjest
    Hei kan få byttet et par S3.4 med mine C1 samt noen kroner til meg! Det jeg savner på C1 er et litt større lydbilde og mer trykk/db! Vil det være en oppgradering på S3.4 ?
    Dette kommer selvfølgelig an på musikk smak og størrelse på lytterommet.
    Har selv hatt Contour S3,4 (som er en super «all round» høyttaler) men har byttet de ut med Confidence C2 og jeg angrer i hvert fall ikke på det.
    Jeg har ikke selv hørt Confidence C1 men Contour S3,4 har jo et større membran areal (og spiller nok noe høyere) enn Confidence C1 og vil kanskje gi litt mere «skyv» i de nedre frekvensene men ikke med den samme presisjon/»oppløstheten». Tenk deg godt om før du eventuelt bytter (nedgraderer?) til S3,4…
     
    M

    Medlem 1792

    Gjest
    Blir stadig øveraskad på hvor bra desse 1.3SE spiller... man kan tro at de er et full voksne golvstående.. her manglar det ikke noe dyp bass...De trenger bare godt med strøm...

    Legger et bilde på herligheten ;) Vis vedlegget 304031
    Kult anlegg!
    Liker de "varmeskjoldene" bak de svære forsterkerne og strøm paddene «in front» (i tillegg til høyttalerne selvfølgelig) :cool:
     
    Sist redigert av en moderator:
    M

    MusicBear

    Gjest
    IKKE prøv Dynaudio Tventyfive Special, Shiraz, for på det kanonanlegget ditt vil det medføre at du ikke klarer å la være å kjøpe dem.

    Kan tenke meg det spiller aldeles råbra hos deg, så mye strøm du har å putte på. Men Tventyfive Special er en så råbra høyttaler at du ikke klarer å la være - får du tak i et sett :)
     

    Polka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.07.2003
    Innlegg
    5.554
    Antall liker
    3.746
    Torget vurderinger
    96
    Hei kan få byttet et par S3.4 med mine C1 samt noen kroner til meg! Det jeg savner på C1 er et litt større lydbilde og mer trykk/db! Vil det være en oppgradering på S3.4 ?
    Diskanten og en del annet er i en helt annen liga på Confidence vs. Contour. Du må aldri finne på å gå tilbake. Da ville jeg heller vært tålmodig, lagt opp penger og ventet på et par C2 på bruktmarkedet. Det er simpelthen som natt og dag. Spesielt diskanten er svært mye bedre på Confidence.
     

    Shiraz

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    06.09.2006
    Innlegg
    59
    Antall liker
    34
    Torget vurderinger
    15
    IKKE prøv Dynaudio Tventyfive Special, Shiraz, for på det kanonanlegget ditt vil det medføre at du ikke klarer å la være å kjøpe dem.

    Kan tenke meg det spiller aldeles råbra hos deg, så mye strøm du har å putte på. Men Tventyfive Special er en så råbra høyttaler at du ikke klarer å la være - får du tak i et sett :)

    Kan tenke meg at 25special og C1 er bedre høyttalere enn 1.3SE, men jeg er så pass førnøjd med mine 1.3SE at behovet for en oppgradering har ikke fristad meg(enda) ;)
     
    M

    Medlem 1792

    Gjest
    IKKE prøv Dynaudio Tventyfive Special, Shiraz, for på det kanonanlegget ditt vil det medføre at du ikke klarer å la være å kjøpe dem.

    Kan tenke meg det spiller aldeles råbra hos deg, så mye strøm du har å putte på. Men Tventyfive Special er en så råbra høyttaler at du ikke klarer å la være - får du tak i et sett :)

    Kan tenke meg at 25special og C1 er bedre høyttalere enn 1.3SE, men jeg er så pass førnøjd med mine 1.3SE at behovet for en oppgradering har ikke fristad meg(enda) ;)
    Helt enig, men om du skal bytte høyttalere så skal du bytte til C2 eller C4...
     

    Shiraz

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    06.09.2006
    Innlegg
    59
    Antall liker
    34
    Torget vurderinger
    15
    IKKE prøv Dynaudio Tventyfive Special, Shiraz, for på det kanonanlegget ditt vil det medføre at du ikke klarer å la være å kjøpe dem.

    Kan tenke meg det spiller aldeles råbra hos deg, så mye strøm du har å putte på. Men Tventyfive Special er en så råbra høyttaler at du ikke klarer å la være - får du tak i et sett :)

    Kan tenke meg at 25special og C1 er bedre høyttalere enn 1.3SE, men jeg er så pass førnøjd med mine 1.3SE at behovet for en oppgradering har ikke fristad meg(enda) ;)
    Helt enig, men om du skal bytte høyttalere så skal du bytte til C2 eller C4...[/QUOTE


    Jeg har dessverre allt for liten rum for C2 :/ Men vet at C2 er KONGE ;)
     

    ThomasO

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.12.2004
    Innlegg
    553
    Antall liker
    285
    Sted
    Skien
    Torget vurderinger
    1
    SP25 står fortsatt i eskene sine her, har ikke fått kjøpt forsterker til de ennå. Ble heller en platespiller til hovedoppsettet. Tar gjerne i mot tips fra dere som har hatt SP25 selv, hvilke forsterkere har dere brukt med stort hell?
     

    Focalius

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.02.2009
    Innlegg
    1.242
    Antall liker
    488
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    5
    Poster et foreløpig resultat av Dynaudio vs ADAM. Vel og merke så har det blitt brukt mest tid på Dynaudio-ene siden disse var nye og en selvfølge at man vil lytte mest til de.

    Jeg har ikke rukket å teste ADAM Compact så mye enda. Men jeg har kjøpt noen høyere stativer til Compact for å se om det gjør noe utslag for eller imot.
    Hele poenget med kjøpet av Dynaudio var å ha noe helt annerledes klangmessig. Samt at de kan brukes på soverommet og i stua når jeg vil spille litt høyere på kveldstid. De store frontene (Column MK3) høres godt inn til naboene på kveldstid hvis jeg ikke spiller lavt nok.

    Klangmessig så er forskjellen veldig stor, så det ble litt flaks og litt innertier. Når jeg hadde 2 kamerater på besøk i 2 anledninger valgte jeg å demonstrere Dynaudio. Folk vil jo høre på noe helt nytt. Samt at de kjenner jo ADAM frontene mine godt, så det som er annerledes er gøy å lytte til.

    Det er vanskelig å forklare hvordan man oppfatter lyd og forskjellen på høyttalere. Men jeg får gi det et forsøk.

    ADAM Compact MK3:

    - Måtte jobbe litt mer med nivået på bassen på disse. Der man tuner de på 150 hz bak på høyttalerene. Brukte også mer tid på å få lydbildet til å sitte på de. Litt urettferdig for ADAM-ene der så jeg kunne nok brukt enda mer tid på spesielt bassen som er viktig for sammenhengen og stramheten. De endet på -3db @150 hz. Så Dynaudio var enklere å sette opp for de som vil ha det "plug and play".

    - Dette er svært åpne og luftige høyttalere som gir mye detaljer. Dynaudio-ene blir mer sløret i forhold.

    - Lydbildet og stemmegjengivelsen er ren og tørr (kan man kalle det tørt?) og nøytral. Stemmer kommer mer fremover mot lytteren og det samme inntrykket har jeg av frontene Column MK3. Klønete forklart så kommer stemmer litt bak mellom høyttalerene og man får ikke det dype lydbildet der stemmer gjengis lenger bak mellom høyttalerene. Samtidig blir det engasjerende og ting er lett å plassere. Dybden på lydbildet tror jeg er en smakssak og der blir vel folk neppe enige om hva de selv liker.

    - Høyttalerene er i stand til å produsere like mye bass som en gulvstående med 2x6,5" basser. Vel og merke så har jeg kun testet opp mot ca 95 db. Men som et like ankepunkt skulle jeg ønske at de var et lite hakk strammere i bassen. Men det ville nesten vært for godt til å være sant hvis de hadde vært råe der også.

    Dynaudio Focus 110A:

    - En enkel høyttaler å sette opp og all EQ ble satt til 0. Men tidvis økte jeg diskanten 1 db på hver høyttaler for de ble for snille til tider.

    - En veldig imponerende, liten høyttaler som virkelig låter mye større enn de ser ut. Klangmessig så "smisker" de med lytteren. Fordi disse låter veldig pent og fyldig. Stilen er laidback.

    - Detaljenivået og åpenheten er et godt stykke ADAM-ene, men jeg føler likevel ikke at det er noe som mangler. F.eks applaus kan bli slitsomt å høre på live musikk, men disse glatter over dette på sin egen måte som likevel gjør det behagelig å lytte til. Gode allround egenskaper.

    - Lydbildet og stemmegjengivelsen er dypere enn på ADAM. Stemmene låter litt fyldigere som kan ha sin fordel på kvinnelig vokal.

    - Bassen er virkelig fyldig og bassen disse produserer i nesten 40 kvm er nesten komisk bra. Og bassen er virkelig stram.

    - Ble mye skryt av disse små rakkerene. Har de noen bakdeler? Tja. Fristet til å si heldigvis. De låter veldig behagelig og snilt. Tidvis litt kjedelig når man f.eks venter på dynamikken og råskapen i en gitarsolo man liker godt. Det gir deg ikke kicket, men du vil ikke mislike det heller. For det låter jo pent.

    I morgen tidlig skal disse i duell en gang til. Da med tilkoblet strømrenser og nye stativ til Compact for å se om det vil gjøre utslag.

    Ingen foreløpig konkluksjon. De låter veldig forskjellig. Men ADAM settet står trygt enda.
     

    eddie1

    Banned
    Ble medlem
    02.10.2006
    Innlegg
    3.361
    Antall liker
    726
    Torget vurderinger
    8
    Kan det være slik at Lyngdorf TDA2200 er for svak for C1 ?
     

    The Last One

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.01.2014
    Innlegg
    2.687
    Antall liker
    1.842
    Sted
    Trondheim.
    Fikk vite via mail i dag, at enkelte bruker Line Magnetic 216ia på Focus 140/60. Vil den ikke bli litt vel strømsvak mtp. at de skal yte godt?
     

    eddie1

    Banned
    Ble medlem
    02.10.2006
    Innlegg
    3.361
    Antall liker
    726
    Torget vurderinger
    8
    Fikk vite via mail i dag, at enkelte bruker Line Magnetic 216ia på Focus 140/60. Vil den ikke bli litt vel strømsvak mtp. at de skal yte godt?
    Kjører på Lyngdorf som skal ha brukbart med krefter men virker som det er for svak for C1 hvis da ikke det er de som sier stopp! Har hatt 216 og den vil ikke engang drive C1 på tomgang ihvertfall
     

    Focalius

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.02.2009
    Innlegg
    1.242
    Antall liker
    488
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    5
    Kan det være slik at Lyngdorf TDA2200 er for svak for C1 ?
    Mulig det ja. Har lite kjennskap til den, men har tidligere observert at brukere har ment at den var veikere enn 140 watts receivere. 200 watt ved 1khz ble antatt å være 120 watt.
    HFK påstod at den ikke var god på lave impedanser, så den var håpløs på B&W sin 800 serie. Men at den funket bra på bl.a Dali Helicon 800.
    Jeg har allerede googlet om dine C1 siden jeg vurderer de så smått. Der var det anbefalt med minst 200 gode watt.
    Nå er ikke watt alt, men 4 ohm og 85 db følsomhet krever litt for å våkne.
     

    The Last One

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.01.2014
    Innlegg
    2.687
    Antall liker
    1.842
    Sted
    Trondheim.
    Fikk vite via mail i dag, at enkelte bruker Line Magnetic 216ia på Focus 140/60. Vil den ikke bli litt vel strømsvak mtp. at de skal yte godt?
    Kjører på Lyngdorf som skal ha brukbart med krefter men virker som det er for svak for C1 hvis da ikke det er de som sier stopp! Har hatt 216 og den vil ikke engang drive C1 på tomgang ihvertfall
    Farsken.

    Takk, eddie.
     

    Shiraz

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    06.09.2006
    Innlegg
    59
    Antall liker
    34
    Torget vurderinger
    15
    Kan det være slik at Lyngdorf TDA2200 er for svak for C1 ?


    Kjører på Lyngdorf som skal ha brukbart med krefter men virker som det er for svak for C1 hvis da ikke det er de som sier stopp! Har hatt 216 og den vil ikke engang drive C1 på tomgang ihvertfall



    Jeg har 1.3SE som likhet med C1 så trenger desse monitorerne enormt med krafter for å prestere maximalt... selv har jeg mono blokker på 165W ren klasse A og det er NÅ jeg synes mine høyttalere BYNNER å våkne til... desse høyttalerne kan hantere effekt opp mot 1000w. Mer strøm bedre lydbilde mere dybde, stramare bass, du kan høye volumet uten at lyden blir hard eller spiss, mine blir enda mer behaglige når du høyer volumet, lydbilden vekser enormt... desse høyttalerne elsker rett og slett kraft forsterkere...

    P.S bor selv i Fredrikstad stikk inom når du får tid så får du høre vad desse conturene kan ;)

    Mvh
    Sam
     

    eddie1

    Banned
    Ble medlem
    02.10.2006
    Innlegg
    3.361
    Antall liker
    726
    Torget vurderinger
    8
    Kan det være slik at Lyngdorf TDA2200 er for svak for C1 ?


    Kjører på Lyngdorf som skal ha brukbart med krefter men virker som det er for svak for C1 hvis da ikke det er de som sier stopp! Har hatt 216 og den vil ikke engang drive C1 på tomgang ihvertfall



    Jeg har 1.3SE som likhet med C1 så trenger desse monitorerne enormt med krafter for å prestere maximalt... selv har jeg mono blokker på 165W ren klasse A og det er NÅ jeg synes mine høyttalere BYNNER å våkne til... desse høyttalerne kan hantere effekt opp mot 1000w. Mer strøm bedre lydbilde mere dybde, stramare bass, du kan høye volumet uten at lyden blir hard eller spiss, mine blir enda mer behaglige når du høyer volumet, lydbilden vekser enormt... desse høyttalerne elsker rett og slett kraft forsterkere...

    P.S bor selv i Fredrikstad stikk inom når du får tid så får du høre vad desse conturene kan ;)

    Mvh
    Sam
    Hvert spennende og testet C1 på noe kraftigere for og se om det er mer å gå på før jeg gir de opp men det har litt med økonomi og gjøre også hvis jeg må anskaffe dyrere elektronikk
     

    eddie1

    Banned
    Ble medlem
    02.10.2006
    Innlegg
    3.361
    Antall liker
    726
    Torget vurderinger
    8
    Blir stadig øveraskad på hvor bra desse 1.3SE spiller... man kan tro at de er et full voksne golvstående.. her manglar det ikke noe dyp bass...De trenger bare godt med strøm...

    Legger et bilde på herligheten ;) Vis vedlegget 304031
    Kult anlegg!
    Liker de "varmeskjoldene" bak de svære forsterkerne og strøm paddene «in front» (i tillegg til høyttalerne selvfølgelig) :cool:
    Ja da er det bevist at jeg ikke har gull ører :) Overstående høyttalere inngitt i en byttehandel med C1 og jeg måtte koble de opp for og teste ut forskjellen og regnet med langt større forskjell1
    Mulig det er elektronikken min som stopper men det jeg hører er detaljer og oppløsning i favør C1 men i mitt rom så synes jeg faktisk at lydbildet ble litt bredere med 1.3 samt litt fastere bass og litt mer frempå mellomtone. C1 virker litt mer nøytral! Uansett så synes jeg 1.3 henger bra med :/
     

    bambam

    Fersking
    Ble medlem
    12.02.2015
    Innlegg
    3
    Antall liker
    0
    Har bestilt meg et par med excite X34, og er veldig usikker på hvilken forsterker jeg skal kjøpe. Vil helst ikke bruke en halv formue, men vil utnytte potensialet i høytalerene. Er det noen forsterker i 5000kr klassen som vil fungere bra? Eller bør jeg gå høyere? Har sett litt på Nad D3020, som Lyd og Bilde brukte i X34 testen. Denne er på 2 x 30 watt, noe som høres lite ut. Setter pris på råd og innspill :)
     

    eddie1

    Banned
    Ble medlem
    02.10.2006
    Innlegg
    3.361
    Antall liker
    726
    Torget vurderinger
    8
    Har bestilt meg et par med excite X34, og er veldig usikker på hvilken forsterker jeg skal kjøpe. Vil helst ikke bruke en halv formue, men vil utnytte potensialet i høytalerene. Er det noen forsterker i 5000kr klassen som vil fungere bra? Eller bør jeg gå høyere? Har sett litt på Nad D3020, som Lyd og Bilde brukte i X34 testen. Denne er på 2 x 30 watt, noe som høres lite ut. Setter pris på råd og innspill :)
    Den fungerer ok med tanke på krefter til Klipsch RF52mkll men lyden er veldig bra mrn tror den vil slite med krefter til Dynaudio
     

    The Last One

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.01.2014
    Innlegg
    2.687
    Antall liker
    1.842
    Sted
    Trondheim.
    Hæ, Dynaduio Countor 1.3 SE nå, eddie?

    Hva må man gi for noe sånt i Norge? Kun sett noen annonser fra Danmark. Ca. pris.
     

    eddie1

    Banned
    Ble medlem
    02.10.2006
    Innlegg
    3.361
    Antall liker
    726
    Torget vurderinger
    8
    Hæ, Dynaduio Countor 1.3 SE nå, eddie?

    Hva må man gi for noe sånt i Norge? Kun sett noen annonser fra Danmark. Ca. pris.
    Tok de i innbytte med C1 så usikker på pris men slik de spiller så er de med min elektronikk ikke langt unna C1 men andre vil sikkert ikke være enige. Når jeg leser på utenlandske fora så har disse høy status blandt enkelte :) Da har jeg Klipsch til konsert og Dynaudio til kos ;)
     

    The Last One

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.01.2014
    Innlegg
    2.687
    Antall liker
    1.842
    Sted
    Trondheim.
    Hæ, Dynaduio Countor 1.3 SE nå, eddie?

    Hva må man gi for noe sånt i Norge? Kun sett noen annonser fra Danmark. Ca. pris.
    Tok de i innbytte med C1 så usikker på pris men slik de spiller så er de med min elektronikk ikke langt unna C1 men andre vil sikkert ikke være enige. Når jeg leser på utenlandske fora så har disse høy status blandt enkelte :) Da har jeg Klipsch til konsert og Dynaudio til kos ;)
    Ja. Av de "eldre" stativ fra Dynaudio, så er det 1.3 SE som går igjen i flere tråder som en knallgod HT. Ligger de på samme pris som de du byttet mot, så blir de nok litt for stive i pris for min del.

    Men, jeg tror og håper du lar de blir stående en stund den her gangen :) Fordi de faller mer i smak enn C1 gjorde.
     

    eddie1

    Banned
    Ble medlem
    02.10.2006
    Innlegg
    3.361
    Antall liker
    726
    Torget vurderinger
    8
    Hæ, Dynaduio Countor 1.3 SE nå, eddie?

    Hva må man gi for noe sånt i Norge? Kun sett noen annonser fra Danmark. Ca. pris.
    Tok de i innbytte med C1 så usikker på pris men slik de spiller så er de med min elektronikk ikke langt unna C1 men andre vil sikkert ikke være enige. Når jeg leser på utenlandske fora så har disse høy status blandt enkelte :) Da har jeg Klipsch til konsert og Dynaudio til kos ;)
    Ja. Av de "eldre" stativ fra Dynaudio, så er det 1.3 SE som går igjen i flere tråder som en knallgod HT. Ligger de på samme pris som de du byttet mot, så blir de nok litt for stive i pris for min del.

    Men, jeg tror og håper du lar de blir stående en stund den her gangen :) Fordi de faller mer i smak enn C1 gjorde.
    Nei jeg fikk greit med cash i mellom :)
     

    bambam

    Fersking
    Ble medlem
    12.02.2015
    Innlegg
    3
    Antall liker
    0
    Har bestilt meg et par med excite X34, og er veldig usikker på hvilken forsterker jeg skal kjøpe. Vil helst ikke bruke en halv formue, men vil utnytte potensialet i høytalerene. Er det noen forsterker i 5000kr klassen som vil fungere bra? Eller bør jeg gå høyere? Har sett litt på Nad D3020, som Lyd og Bilde brukte i X34 testen. Denne er på 2 x 30 watt, noe som høres lite ut. Setter pris på råd og innspill :)
    Den fungerer ok med tanke på krefter til Klipsch RF52mkll men lyden er veldig bra mrn tror den vil slite med krefter til Dynaudio
    Valget falt på Hegel H80. Etter det jeg har lest er Hegel og Dynaudio en god match.
     

    eddie1

    Banned
    Ble medlem
    02.10.2006
    Innlegg
    3.361
    Antall liker
    726
    Torget vurderinger
    8
    En ting er sikkert og det er at 1.3SE er mer lettdrevne enn C1 her!
    Det er en fordel her da Lyngdorfen orker litt mer...
    20150215_185637.jpg
    20150215_185629.jpg
     

    finnleon

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.04.2008
    Innlegg
    108
    Antall liker
    18
    Torget vurderinger
    5
    Ser at Contour s 1.4 LE veier 12.6 kg, og Confidence C1 Platinium veier 10.9 kg. Noen forklaringer på det ?

    Mvh
     

    finnleon

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.04.2008
    Innlegg
    108
    Antall liker
    18
    Torget vurderinger
    5
    Ser at det er kommet en PLATINIUM . Hva er forbedringene her, om det er noen ?
    mvh
     

    finnleon

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.04.2008
    Innlegg
    108
    Antall liker
    18
    Torget vurderinger
    5
    Synes det er lite opplysninger å finne om disse spørsmål på nettet !!
     

    MoonDust

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.10.2010
    Innlegg
    248
    Antall liker
    133
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Contour s1.4 LE

    Hei,

    Noen som vet om Contour s1.4 LE er å oppdrive enda? :confused:
     

    tkjoerlaug

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    23.05.2009
    Innlegg
    84
    Antall liker
    36
    Torget vurderinger
    2
    Da har jeg blitt (forhåpentligvis) lykkelig eier av Focus 340. Har Focus 160 fra før, men syntes jeg manglet mye bass ved lavt volum og når jeg dro høyttalerene ut fra veggen. Skikkelig ovverasket over hvor tamme 340-ene var like ut av eska. Ved første lytt så syntes jeg 160-ene spilte vel så fyldig og begynte nesten å lure på om det var noe galt med noen element. Nå har de fått 8-10 timer på seg og begynner de endelig å våkne skikkelig til liv, så den verste panikkfasen ser ut til å være over. Bruker Hegel H160 på disse.
     

    Soojonny

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.03.2010
    Innlegg
    401
    Antall liker
    256
    Sted
    Oslo
    Hei.
    Vurderer en liten endring i anlegget. Så spørsmålet er skal mine Dynaudio SP-25 selges til en som vil ta vare på de eller stå på lager til en annen mulighet for bruk???
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.696
    Antall liker
    32.806
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    SP-25...

    Hei.
    Vurderer en liten endring i anlegget. Så spørsmålet er skal mine Dynaudio SP-25 selges til en som vil ta vare på de eller stå på lager til en annen mulighet for bruk???
    Trur ikke du skal se helt bort i fra at det er noen som vil ta vare på dem:rolleyes:;);)

    DYN_SP25.jpg



    SP25.jpg



    gismo
     

    Soojonny

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.03.2010
    Innlegg
    401
    Antall liker
    256
    Sted
    Oslo
    Det blir nok ikke slik at jeg går bort fra Dynaudio, men over til en mer leilighets/konevennelig variant.
    Xeo 6 var tanken... Slipper da forsterker/kabler/DAC match og lyden som var hos Soundgarden var slett ikke dårlig.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn