Sevald
Avviker.
Nå ser det muligens ut som jeg og Dynavector XX2 skiller lag. ( vær grei og ikke spekuler i årsak i denne tråden) Jeg har vært strålende fornøyd med hvordan den låter. Liker at den er veldig dynamisk, oppløst, organisk og tilgivende. Jeg hører på all musikk, men faller ofte tilbake på gammel 70 talls rock. Så jeg har ikke lyst å skille lag men føler jeg ikke har noe valg.
Hva er mine alternativer i samme prisklasse? Ortofon cadenza bronze eller black er det første jeg tenker på. Black har jeg hørt og synes den låter flott. Men jeg har ikke hørt den hos meg. Bronze og black. Hva skiller de?
Lyra Delos og kanskje SOUNDSMITH er jo et alternativ. Men er disse like "livlige" som XX2? Er redd andre jeg skal havne på den litt mer analytiske siden, noe jeg ikke ønsker.
Hilsen en som står i uønsket separasjon med Dynavector.
Hva er mine alternativer i samme prisklasse? Ortofon cadenza bronze eller black er det første jeg tenker på. Black har jeg hørt og synes den låter flott. Men jeg har ikke hørt den hos meg. Bronze og black. Hva skiller de?
Lyra Delos og kanskje SOUNDSMITH er jo et alternativ. Men er disse like "livlige" som XX2? Er redd andre jeg skal havne på den litt mer analytiske siden, noe jeg ikke ønsker.
Hilsen en som står i uønsket separasjon med Dynavector.