EC 4-Ever Electrocompaniets venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Geir Kristiansen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.01.2011
    Innlegg
    2.853
    Antall liker
    2.281
    Sted
    Tromsø

    Distinctive

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2006
    Innlegg
    11.063
    Antall liker
    3.589
    Sted
    Stavanger
    Oppo kan fjernstyres med app til iPad. Denne Appen finner ikke EC EMP2, om den finner EMP3 vet jeg ikke.
    Jeg lurer på om vi snakker forbi hverandre her?
    Oppo BDP-93 styres på samme måte som EMP2.
    Hvis du skal lete etter koder i databasen til Oppo, så er Electrocompaniet EMP2 helt ukjent, men Oppo BDP-93 vil du finne.
    Det er altså denne du skal bruke for å styre EMP2.
    Prøv å søke etter Oppo BDP-93 med Appen.
     

    roddis

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.11.2010
    Innlegg
    193
    Antall liker
    55
    Torget vurderinger
    2
    Sitter å lurer på om jeg får fullt utbytte av 250r ved ikke å bruke EC forforsterker? Bruker en Cambridge som nok toner det litt lysere, selv om jeg ikke har hørt EC pre i forhold. Dukket en Cary opp på brukten og som skal være bra, men det blir kanskje for mørkt og varmt med rør på 250r?
     
    Sist redigert:

    roddis

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.11.2010
    Innlegg
    193
    Antall liker
    55
    Torget vurderinger
    2
    Har det noe for seg å bruke to sett med høyttalerkabler fra 250r?
     

    anderstollefsen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.07.2008
    Innlegg
    193
    Antall liker
    136
    Sted
    Ålgård
    Torget vurderinger
    3
    Har det noe for seg å bruke to sett med høyttalerkabler fra 250r?
    ja, det vil jeg absolutt påstå. Jeg gjør det samme, da jeg har tri-wire på HT. Strammet opp endel i bunn, og litt mere detaljer. En anbefaling!
    Jeg kjører biwire på toppene, og en egen til bunn.

    AndersT
     

    roddis

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.11.2010
    Innlegg
    193
    Antall liker
    55
    Torget vurderinger
    2
    Takk for svar.

    Har nettopp kjøpt en AW-220 jeg har koblet i mono til senterhøyttaler og rca pre out med rca-xlr overgang fra en Onkyo reciever. Har problemer med at lyden fra senter er ustabil, volumet går opp og ned og lyden detter ut. Har en ide selv om at det kan være for lite spenning fra pre out. Noen ideer?
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.183
    Antall liker
    10.720
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Hei, EC venner. Jeg eier ikke noe særlig EC selv men har fått i "oppgave" å formidle noe salg av noe strøkent EC utstyr. Dette er ikke en annonse sånn sett. Bare et innlegg for å finne ut omtrentlig prisleie for dette.

    Det er snakk om en EC4.7 preamp, EMC1 cd spiller, AW100 poweramp. CD spiller har hatt en "kit1" oppgradering (kvittering medfølger) og har også skiftet laser engang hos EC.

    Alt ser helt strøkent ut og kvitteringer mm er også inntakt. Røykfritt og alt det der :)

    Grunnen til at jeg legger inn dette innlegget her er at jeg egentlig ikke aner verdien av dette og jeg har nok rimelig stor "påvirkningskraft" på akkurat beløp og slikt.

    Er det noen som aner hvor i prisleie disse komponentene ligger? Utstyret befinner seg i Oslo og jeg er jo ikke der men av og til.

    Og jeg liker å skrive pris på annonser på børsen.

    Vennetråder har alltid godt av bilder :)

    CD spilleren.
    IMG_1417+%u002528Large%29.jpg


    Preampen
    IMG_1418+%u002528Large%29.jpg


    Effekttrinn
    IMG_1419+%u002528Large%29.jpg
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.906
    Antall liker
    2.096
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Hei, EC venner. Jeg eier ikke noe særlig EC selv men har fått i "oppgave" å formidle noe salg av noe strøkent EC utstyr. Dette er ikke en annonse sånn sett. Bare et innlegg for å finne ut omtrentlig prisleie for dette.

    Det er snakk om en EC4.7 preamp, EMC1 cd spiller, AW100 poweramp. CD spiller har hatt en "kit1" oppgradering (kvittering medfølger) og har også skiftet laser engang hos EC.

    Alt ser helt strøkent ut og kvitteringer mm er også inntakt. Røykfritt og alt det der :)

    Grunnen til at jeg legger inn dette innlegget her er at jeg egentlig ikke aner verdien av dette og jeg har nok rimelig stor "påvirkningskraft" på akkurat beløp og slikt.

    Er det noen som aner hvor i prisleie disse komponentene ligger? Utstyret befinner seg i Oslo og jeg er jo ikke der men av og til.

    Og jeg liker å skrive pris på annonser på børsen.

    Vennetråder har alltid godt av bilder :)
    Eldstemann solgte sitt AW100 DMB effekttrinn - nytt i 1996 - for et drøyt år siden for 4.500 kroner. Med emballasje og sertifikat. Maken til "ditt" - med bøyler - og røykfritt og strøkent. Vi strevde lenge med å prøve å få litt mer, men den gang ei.... Et bra effekttrinn som jeg gjerne hadde overtatt hvis jeg hadde hatt plass på arbeidsrommet mitt - men det hadde jeg ikke. Det verste av alt er at han som kjøpte det, greide å kortslutte forsterkeren i et røykfylt smell.
     

    JørgenK

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.05.2012
    Innlegg
    121
    Antall liker
    83
    Sted
    Ringsaker
    Torget vurderinger
    9
    Jeg hadde også en 96 mod AW100DMB som jeg solgte for ca halvannet år siden. Solgte den til slutt for 4000, for å bli kvitt den. Den var i tillegg oppgradert hos Abrahamsen et par år i forveien. Ville i utgangspunktet ha 5000 for den, men fikk ingen respons. det var forøvrig ganske mang som ville ha den for 4k.

    Jeg vil også tippe at den på bildet er litt eldre, siden den ikke har "E" logo på fronten. Ei heller blanke føtter.
     

    NLS

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    06.01.2013
    Innlegg
    633
    Antall liker
    330
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    2
    Hej!
    Spørgsmål angående aw100: Gir det mening at koble den på en eci-2 integreret forstærker? Ja helt enkelt: ka det la sig gøre :D

    Med venlig hilsen
     

    Audirvana

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.09.2012
    Innlegg
    1.478
    Antall liker
    881
    Torget vurderinger
    5
    Jeg vet ikke med ECI-2, men jeg har en ECI-1, og den har pre out-kontakt på baksiden. Om ECI-2 har det samme, så lar det seg gjøre.
     

    JørgenK

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.05.2012
    Innlegg
    121
    Antall liker
    83
    Sted
    Ringsaker
    Torget vurderinger
    9
    Om ECI-2 har pre out, så skal det vel ikke være noe problem. Strømforsyningen på aw100 er endel større, så det er sikkert ikke så dumt.
     

    NLS

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    06.01.2013
    Innlegg
    633
    Antall liker
    330
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    2
    Hold da op, I drenge er sgu hurtige... :D
    Har checket og joda: Pre Out left and right forefindes :D

    Tak for svarene, og fortsat god helg!
     

    Norcane

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.07.2005
    Innlegg
    1.453
    Antall liker
    308
    Sted
    Tomter
    Torget vurderinger
    34
    EC har mange preamper og jeg leser veldig mange forskjellige utsagn angående hvem som spiller best til andre EC effekter. Hvilken regnes som den beste preampen til EC250r? Med unntak av 4.8.
     

    Geir Kristiansen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.01.2011
    Innlegg
    2.853
    Antall liker
    2.281
    Sted
    Tromsø
    Nå har jeg stor sans for å kombinere stereo og surround der man kan holde stereodelen helt adskilt. Jeg gikk derfor på 4.9 6.kanals. Lydsignaturen er rimelig lik på 4.8 og 4.9 og er kanskje defor ikke aktuell for deg.
     

    Norcane

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.07.2005
    Innlegg
    1.453
    Antall liker
    308
    Sted
    Tomter
    Torget vurderinger
    34
    Det er det som er målet Geir. Skal skille stereo og surround. Så forfor må ha HT bypass. Er vel eneste kriteriet. 4.9 hadde jeg faktisk ikke fått med meg. Men er kostbar...
     

    NLS

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    06.01.2013
    Innlegg
    633
    Antall liker
    330
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    2
    Opgradering af EMC-1, ECI-2 og AW-100dmb? Råd efterlyses...

    Hej! Spørgsmål om opgradering af mit ældre EC sæt, der består af EMC-1 24 bits cdspiller (allerede med "Kit 1" opgradering, usikker på hvad det er), ECI-2 integreret forstærker og AW-100dmb effektforstærker.
    Har nedenfor klistret svaret fra Electrocompaniet ind, om hvilke opgraderinger de tilbyder. Er der nogen der har erfaringer med en eller flere af disse? Anbefalinger eller pengene-ud-af-vinduet advarsler? :)
    Først og fremmest ønsker jeg at beholde den varme signaturlyd, så hvis en eller flere af opgraderingerne ødelægger denne er de ikke interessante. Jeg har uanset tænkt at beholde sættet mange år, så gensalgsværdi - eller mangel på samme - er ikke vigtig.

    med venlig hilsen


    Aw100dmb- upgrade will cost 4600,-NOK. We replace all output transistors and components in the power supply and DC servo circuit.

    EMC1 - different upgrades are available:
    new upsampling DAC board - 4800,-NOK
    new cdpro transport - 4800,-NOK
    power supply - 2000,-NOK

    ECI2 - 2900,-NOK - same procedure then aw100 but no DC servo upgrade possible.

    All prices are including work and taxes.
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.183
    Antall liker
    10.720
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Hei mine 0,02
    Aw100dmb- upgrade will cost 4600,-NOK. We replace all output transistors and components in the power supply and DC servo circuit.
    Jeg vil anta at du mister noe av den "varme klangen" på bekostning av stramhet og mer moderne lyd. Kanskje når du får den inn så liker du den? Jeg vet ikke. Jeg visste ikke at EC tilbød denne form for oppgradering heller. Og det er litt interessant.

    EMC1 - different upgrades are available:
    new upsampling DAC board - 4800,-NOK
    Det er delte meninger om dette. Noen liker EMC1 med upsampling bedre enn uten. Andre liker motsatt. Smak og behag. Uansett så er cd spilleren en glitrende musikkformidler

    new cdpro transport - 4800,-NOK
    Ingen vits om ikke transporten slutter å lese cder. Noen av de første cdpro drivverkene hadde problemer med brente cder. Lydmessig ingen forskjell (har selv hatt noen i drivverk) - syntes dette egentlig var litt dyrt. Det er en enkel operasjon å bytte men timer arbeid koster.

    power supply - 2000,-NOK
    Dette er gjort på cd spilleren - Kit1 var power supply upgrade.

    ECI2 - 2900,-NOK - same procedure then aw100 but no DC servo upgrade possible.
    Siden du bruker ECI2 kun som preamp er nok ikke dette noe særlig nyttig


    Så: :)
    Som jeg sa til deg.. Med tid og stunder bytter du ut ECI2 forsterken din :) Lett å selge og skaffer deg en dedikert EC preamp som er bedre til det formålet.
    Og for å gjøre det komplett så ligger en like pen AW100 her og gliser til meg så biamper du.. Og alt til en mye rimeligere pris enn det EC skisserer :) Selv om i dagens Norske samfunn ikke var noe å si på de prisene... Og jo en super eldre EC e4r preamp med flott fyldig vintage lyd har jeg selvsagt også. Om akkurat det er den du evt. bør gå for er jeg usikker på? EC4.5 fåes jo med remote også....
     

    NLS

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    06.01.2013
    Innlegg
    633
    Antall liker
    330
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    2
    Tak for svaret bambadoo - og tak for sidst! Nyder virkelig lyden, bare lækkert :)
    Godt at du gad bruge lidt tid på svaret - har jo søgt forums her, og masse info dukker op - men det meste kan ikke bruges. Kombinationer af udstyr og preferencer og varianter af spørgsmål er jo nærmest uendelige.

    Ok: EMC1 opgradering falder (utrolig lækker ting altså!).
    ECI2 også forsåvidt, "problemet" er at jeg vil beholde den. Har fulgt mig de sidste 10-12 år er er nok støvet godt ned. Et slags 100.000 km eftersyn kunne være påkrævet :) 3 grunde til at beholder ECI2en: Sætter en slags stopklods for de vildeste udskejelser, er i bund og grund ikke nok audiofil til at retfærdiggør anlæg jeg ser på dette forum. Definerer den lyd jeg vil ha. Køn som fan med drejeknapper! :)
    AW100dmb opgradering falder hvis den gir "moderne strammere lyd". Har ikke lyst at gamble her. Biamp har jeg ikke overvejet, har faktisk lige læst mig op på Wikipedia for at være sikker på hvad du taler om :) "Egentlig" gir biamp vel bare mere punch til højtalerne, sådan at man (ved samme lydvolum) får bedre lyd, med samme signatur som uden biamp?

    Straks på vej til danskefærgen med diverse digitale og film kamera - kanon lys de næste dage!

    God påske!
     

    thespiderman

    Fersking
    Ble medlem
    12.08.2012
    Innlegg
    3
    Antall liker
    0
    Torget vurderinger
    1
    Hei!
    Ser at du kombinerer 250R og EC 4.8. Jeg har nettopp bestilt disse via Soundgarden. Under litt googling opplever jeg at flere finner 250 en litt slank og udynamisk. Det skremmer meg litt, da jeg føler meg ferdig med slank og overnøytral lyd. Jeg ønsker dynamikk og dybde, i et riktig, gjerne litt mørkt lydbilde. Jeg har eid 4.8 før, og var fornøyd med den. 250 kjenner jeg ikke overhodet. Gambler litt på denne. Hva er din mening om dette?
     

    thespiderman

    Fersking
    Ble medlem
    12.08.2012
    Innlegg
    3
    Antall liker
    0
    Torget vurderinger
    1
    Vis vedlegget 176656
    Legger ut et bilde av mine EC-komponenter. Litt dårlig mobiltelefonbilde, beklager

    EMC-1 UP, Ec4.8 og 250R
    Nordost SPM Ref
    Nordost Baldur
    Synergistic Research Ten-x active og Soundstring HT-kabler
    Hei!
    Ser at du kombinerer 250R og EC 4.8. Jeg har nettopp bestilt disse via Soundgarden. Under litt googling opplever jeg at flere finner 250 en litt slank og udynamisk. Det skremmer meg litt, da jeg føler meg ferdig med slank og overnøytral lyd. Jeg ønsker dynamikk og dybde, i et riktig, gjerne litt mørkt lydbilde. Jeg har eid 4.8 før, og var fornøyd med den. 250 kjenner jeg ikke overhodet. Gambler litt på denne. Hva er din mening om dette?
     

    thespiderman

    Fersking
    Ble medlem
    12.08.2012
    Innlegg
    3
    Antall liker
    0
    Torget vurderinger
    1
    Hei
    På tide og melde seg inn her



    Electrocompaniet EMC-1 UP
    Electrocompaniet Ec 4.8
    Electrocompaniet AW 250-R

    Vis vedlegget 172498


    Hei!
    Ser at du kombinerer 250R og EC 4.8. Jeg har nettopp bestilt disse via Soundgarden. Under litt googling opplever jeg at flere finner 250 en litt slank og udynamisk. Det skremmer meg litt, da jeg føler meg ferdig med slank og overnøytral lyd. Jeg ønsker dynamikk og dybde, i et riktig, gjerne litt mørkt lydbilde. Jeg har eid 4.8 før, og var fornøyd med den. 250 kjenner jeg ikke overhodet. Gambler litt på denne. Hva er din mening om dette?
     

    Norcane

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.07.2005
    Innlegg
    1.453
    Antall liker
    308
    Sted
    Tomter
    Torget vurderinger
    34
    Noen som har prøvd Electrocompaniet PD-1 og Hegel HD20 og kan dele erfaringene?
     

    Norcane

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.07.2005
    Innlegg
    1.453
    Antall liker
    308
    Sted
    Tomter
    Torget vurderinger
    34
    Noen som kan svare på om AW 100 kan brokobles.? Og hva er eventuell specs.
    Det står ingenting om det på EC sine nettsider.
     

    Norcane

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.07.2005
    Innlegg
    1.453
    Antall liker
    308
    Sted
    Tomter
    Torget vurderinger
    34
    Ok. Trodde man kunne det med alle EC sine effekter men som sagt så fant ikke jeg heller det. Takk.
    Er på utkikk etter EC 250r, AW180 eller to stk AW 120 som skal brokobles. Har du hørt de forskjellige oppmot hverandre og kan si kort noen ord Ulf? Mener jeg har lest tidligere at du har endel kunnskap om EC..
     
    Sist redigert:

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.906
    Antall liker
    2.096
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Ok. Trodde man kunne det med alle EC sine effekter men som sagt så fant ikke jeg heller det. Da fikk jeg ihvertfall bekreftet det 100%. Takk.
    Er på utkikk etter EC 250r, AW180 eller to stk AW 120 som skal brokobles. Har du hørt de forskjellige oppmot hverandre og kan si kort noen ord Ulf? Mener jeg har lest tidligere at du har endel kunnskap om EC..
    Du kan jo ta kontakt med EC eller med ECS Holding - bare for å være helt sikker.

    M.h.t. min kompetanse på EC, er nok den noe oppskrytt. Eldstemann hadde et AW100 effekttrinn som jeg fikk overta, så det kjenner jeg godt. Yngstemann har et AW120 effekttrinn - så det kjenner også ganske godt. Sammen med yngstemann prøvelyttet vi ved et par anledninger på AW250 - som han hadde veldig lyst på, men ikke nok plass til. Ellers har jeg bare hørt de større EC effekttrinnene i fremmede oppsett - det gir jo en viss pekepinn, men gjør meg nok ikke til ekspert.

    Av de nevnte, synes både yngstemann og jeg at AW120 spiller overraskende bra. Ikke fullt så mørkt i klangen som AW100, synes jeg. Og i et lettdrevet oppsett fullt på høyde med AW250. Nok på høyde til at yngstemann slo seg til ro med AW120, fremfor å stresse med å begynne å tenke på ny stereobenk og slikt. Men det er klart: snakker du om større og krevende høyttalere, er det bare de store EC effekttrinnene som gjør jobben. Da blir AW120 for puslete.
     

    Norcane

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.07.2005
    Innlegg
    1.453
    Antall liker
    308
    Sted
    Tomter
    Torget vurderinger
    34
    Tenkte på og brokoble to stk AW 120. Leverer 400w 8ohm. Da blir det nok effekt ihvertfall. Men med en til Platinum PL200 blir for lite ja.
     

    Norcane

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.07.2005
    Innlegg
    1.453
    Antall liker
    308
    Sted
    Tomter
    Torget vurderinger
    34
    Noen som vet når Tau produserte de første AW250R?

    edit. De tok over etter 2004. Regner da med at alle komponenter fra 2004-2005 er Tau.
     
    Sist redigert:

    Ketil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.05.2004
    Innlegg
    2.318
    Antall liker
    886
    Er på utkikk etter EC 250r, AW180 eller to stk AW 120 som skal brokobles..
    De selger ut demomodeller av de nevnte modellene til rundt halv pris hos Soundgarden hvis du ikke er klar over dette.
     

    Eviledorf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    1.381
    Antall liker
    1.044
    Sted
    Bergen
    Jeg har en ECI5 som jeg er veldig fornøyd med. Men jeg skal handle nye høyttalere og håper noen kan komme med noen tips. Har ikke tenkt å bruke så mye mer enn 15.000. Og handler gjerne brukt. Både stativ og gulvhøytalere kan være aktuelt.
     

    rosros

    HIFI Entusiast
    Ble medlem
    16.03.2007
    Innlegg
    105
    Antall liker
    62
    Sted
    Nittedal
    Torget vurderinger
    10
    Har hatt EC 120 men bruker nå DP 6.4! Beklager og si det DP er nok noe av det beste som kan oppdrives av forsterkere til VW priser her i landet. Et fyrverkeri av en forsterker. EC er bar men ligger nok en del etter....
     

    Norcane

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.07.2005
    Innlegg
    1.453
    Antall liker
    308
    Sted
    Tomter
    Torget vurderinger
    34
    Har hatt EC 120 men bruker nå DP 6.4! Beklager og si det DP er nok noe av det beste som kan oppdrives av forsterkere til VW priser her i landet. Et fyrverkeri av en forsterker. EC er bar men ligger nok en del etter....
    Nå er jo DP 6.4 dobbelt så stor som EC120 også da:) Nærmeste sammeligning blir aw250r.
     

    rosros

    HIFI Entusiast
    Ble medlem
    16.03.2007
    Innlegg
    105
    Antall liker
    62
    Sted
    Nittedal
    Torget vurderinger
    10
    Hadde 2. stk EC 120, så det er skrevet! Men for all del EC 120 er meget gode forsterkere!
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.906
    Antall liker
    2.096
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Jeg har en ECI5 som jeg er veldig fornøyd med. Men jeg skal handle nye høyttalere og håper noen kan komme med noen tips. Har ikke tenkt å bruke så mye mer enn 15.000. Og handler gjerne brukt. Både stativ og gulvhøytalere kan være aktuelt.
    Jeg synes Audiovector generelt (M-, Mi- og S-modellene) fungerer bra sammen med EC - både gulvstående og stativmodeller. Broren min bruker et par Audiovector M3 Signature sammen med sin ECI-5. Det låter veldig bra. Han sper ganske forsiktig på i bassen med en Audiovector M Sub - men det er strengt tatt ikke nødvendig. Det burde ikke by på noen særlige problemer å finne noe brukt innenfor budsjettrammen din.
     

    Norcane

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.07.2005
    Innlegg
    1.453
    Antall liker
    308
    Sted
    Tomter
    Torget vurderinger
    34
    Noen som vet hva en ny front til AW250R koster?

    Kan ikke love EC 4-ever men jeg håper at jeg blir værende her lenge:) Fikk endelig tak i en AW250R brukt, Abrahamsens versjon:) Blir oppgradering imorgen!

    Er ikke så veldig mye aktivitet her og føler jeg snakker med meg selv men allikevel:

    edit: ny front koster 2500kr fra Dynabel.Var ikke så dyrt som jeg fryktet. Men slipper å bytte da det viste seg at fronten var mye bedre enn det bilde ga uttrykk for.

    AW250R er levert i dag for oppgradering hos ECS Holdings/Abrahamsen. Svært hyggelig overlevering ved Lillestrøm Torggata 3 der både far og sønn var tilstede!!

    Har nå fått prøvd både ny(TAU) og gammel AW250R(1997). Gleder meg stort til den nye kommer i hus..
     
    Sist redigert:

    Norcane

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.07.2005
    Innlegg
    1.453
    Antall liker
    308
    Sted
    Tomter
    Torget vurderinger
    34
    AW250R bruker minimum 230w. Har man som jeg, koblet opp TV på anlegget hva blir strømforbruket da, noen som har peil?
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn