skorob
Hi-Fi freak
Ser bra ut.. Bra Sonos ikke er like i "saksøkemodus" som apple . Ser veldig likt ut, designmessig. Håper spesielt lyden er endel bedre på EC sitt . Brukervennligheten til Sonos er jo allerede bra .
Fikk svar fra Soundgarden: Det går ikke, wf100 mottaker sender kun analog lyd fra minijack.Hei!
Noen som vet om Audiopro wf100 kan brukes fra pc til usb på EMP3 til å overføre lyd?
Det skal følge med kabler (lå i esken med mine AW180).Hadde gledet meg som en unge til å skryte av at jeg nå var et fullverdig medlem av denne tråden. Pakket opp mine aw180 idag, men til min store skuffelse så fulgte det ikke med strømkabler, gjorde et relativt dyrt bruktkjøp så jeg tok det som en selvfølge at strømkabler fulgte med. Så jeg må jo såklart spørre det mest spurte spørsmålet. Hva anbefaler dere av strømkabler når kriteriet er tom pengebok og man vil ha max kvalitet?
Er veldig fornøyd med In-akustik Reference 2,5mm2, som jeg setter sammen selv med tilhørende plugger. Kommer på ca 1000 kr hos Dynabel, men du må i tillegg ha to..Hadde gledet meg som en unge til å skryte av at jeg nå var et fullverdig medlem av denne tråden. Pakket opp mine aw180 idag, men til min store skuffelse så fulgte det ikke med strømkabler, gjorde et relativt dyrt bruktkjøp så jeg tok det som en selvfølge at strømkabler fulgte med. Så jeg må jo såklart spørre det mest spurte spørsmålet. Hva anbefaler dere av strømkabler når kriteriet er tom pengebok og man vil ha max kvalitet?
Heisann. Dynabel fikser sånne...Ja, takk... Trenger visst en fasesnudd XLR kabel til dette for at det skal bli riktig. Hvor får en sånt tro?
Jeg har gjort det med min 4.8, så det går an. Brukte ECT-3 for å gjøre det, har et menyvalg for å endre "Source names"...Er det mulig å programere om teksten som står på displayet til ec 4.8? Hadde vært penere/rettere om jeg fikk byttet sacd/dcd til dac og tape til lp
Hold inne mute knappen noen sekunder
Se det ja. Kunne og tenkt å bytte navn. Elendig original kontroll som fulgte med, den plastgreia står ikke helt i stil for å si det mildt.Jeg har gjort det med min 4.8, så det går an. Brukte ECT-3 for å gjøre det, har et menyvalg for å endre "Source names"...Er det mulig å programere om teksten som står på displayet til ec 4.8? Hadde vært penere/rettere om jeg fikk byttet sacd/dcd til dac og tape til lp
Bumper mitt eget innlegg her med litt flere spørsmål.Min nye mobiltelefon har IR sender noe som er helt supert da jeg kan bruke telefonen som fjernkontroll. Jeg bruker en app som heter Smart Remote og den fungerer utmerket. Eneste skjær i sjøen er at Electrocompaniet er ikke er listet i enhetene.
Jeg har da en ECI-5 og telefonen er en Android. Jeg kan legge til ukjente enheter dersom jeg har Pronto HEX kodene.
Er det noen her inne som har Pronto HEX kodene til en ECI-5 kontroll?
Eller er det noen som vet om en app som fungerer på min ECI-5?
Kan man hente ut kodene fra en Logitech kontroll? Hvordan gjør man evt. det?Logitech har i alle fall støtte for EC4.8, du kan jo sjekke om det er samme koder.
ECM2 kodene står i manualen, der er noen felles med EC4.8 (lyd og mute)