Eirik's anlegg

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Eirik84

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Innlegg
    5.712
    Antall liker
    7.824
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Nei men det skaper lite tillit for min del at de øker prisen 100% på et produkt uten at produktet er endret :) da får man ikke like mye lyd for pengene lengre.

    Hadde de vært litt smartere så hadde de lansert en «mk2» utgave for å i allefall framstå som at man fikk noe igjen for pengene :)
    Ja det hadde jo vært en enkel måte, da er det jo bare å skryte på seg oppgradert delefilter - så er det få som setter spørsmål som det faktisk er noen reell forbedring ;)

    Nei største utfordringen min er nok at jeg merker jeg har en veldig forkjærlighet for B&W sine høyttalere, så det er få andre høyttalere som klarer å gi meg noe "kjøpesug". I alle fall i prisklasser jeg har råd til 😅
     

    Eirik84

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Innlegg
    5.712
    Antall liker
    7.824
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Går med rundt 100k på bunad og selskap ifbm eldste datters konfirmasjon nå i mai, så hadde det ikke vært pga det så kunne jeg lagt litt mer i potten. Men må være realist denne gangen også 🙈
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.429
    Antall liker
    17.136
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Dropp bunad - det er «ut» allikevel og gå for «ny» bekledning fra Fretex (gjenbruk gir kred i de fleste miljøer), så åpner det seg muligheter.
    Bekledning til en konfirmasjon er kun en dags «glede».
    Riktige høyttalere kan gi glede i årevis :cool:
     

    Eirik84

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Innlegg
    5.712
    Antall liker
    7.824
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Dropp bunad - det er «ut» allikevel og gå for «ny» bekledning fra Fretex (gjenbruk gir kred i de fleste miljøer), så åpner det seg muligheter.
    Bekledning til en konfirmasjon er kun en dags «glede».
    Riktige høyttalere kan gi glede i årevis :cool:
    Bunaden er i hus allerede, ca 65k med sølvet. Blir heldigvis brukt hver eneste 17. mai resten av livet inkl div andre anledninger, så blir masse muligheter for bruk sånn sett. Alle damene (både gamle og unge) på begge sider av familier har bunad, så det ville være rart å ikke fortsette tradisjonen. Litt annerledes for oss menn som stort sett klarer oss med en fin dress 😊
     

    Dolbytor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Innlegg
    7.190
    Antall liker
    22.835
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Palladium og KHorn,Lascala II og RF 63. RF 63 får du jo faktisk for 10K🤔😂
    Jeg har ikke hørt RF-63, men ut ifra omtale så hadde jeg tatt sjansen og kjøpt et par tvert hvis jeg skulle hatt et par HT til ca. 10K. De er ganske sikkert lettsolgte hvis det skulle bli helt feil…(y) :giggle:
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.258
    Antall liker
    9.048
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Ikke så veldi vanskelig å få kjøpesug på noe annet.. :) b&w er flott, men i de billigere seriene er det nok mye Anna der ute som gir mer :)
     

    Eirik84

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Innlegg
    5.712
    Antall liker
    7.824
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Noen har gode erfaringer med noe, mens andre har dårlige eller mindre gode erfaringer med det samme. Så det hele blir egentlig en runddans som gir like mange skritt frem og tilbake. Jeg får holde kortene til brystet og lande på noe jeg selv har en godfølelse på, så skal jeg gi en oppdatering når det faktisk står noe fysisk her 👍🏻
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.390
    Antall liker
    83.909
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Går med rundt 100k på bunad og selskap ifbm eldste datters konfirmasjon nå i mai, så hadde det ikke vært pga det så kunne jeg lagt litt mer i potten. Men må være realist denne gangen også 🙈
    Prøvd adopsjon noen år? 😂
     

    Eirik84

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Innlegg
    5.712
    Antall liker
    7.824
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    @Eirik84 blir spennende å se hva du velger😎
    Ja er spent selv! Når man handler brukt så blir det man ender opp med ikke nødvendigvis den modellen man har aller mest lyst på, da man ikke styrer hva som er tilgjengelig på markedet akkurat da man skal handle. Også påvirker det jo også hva selger ønsker for høyttalerne. Selv om noen normalt sett går for ca 10k, så kan det jo hende at den aktuelle selgeren faktisk ønsker mer enn det for å la de gå. Så det er mange faktorer som spiller inn :)

    Så det er bare å legge inn gode autosøk på FINN, følge med på Torget her og satse på at ønsket art går i garnet 🤞
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn