Ja bestilte 05.01. men enda ikke mottatt den. Var helt tomt på hovedlageret og Denon har tydeligvis slitt med å levere da anslåtte datoer for levering har blitt skjøvet på gang på gang..Kjøpte du den lydplanken fra Denon? Er du fornøyd med den? Jeg vurderer å kjøpe samme modell.
Så braJeg hørte på Denon dht-s316 da jeg var innom Hifiklubben forrige helg. Lyden var slettes ikke ille.
Ja sett opp på listen, er 316 modellen men ønsker du noe enda kraftigere så er sikkert 516 et godt valg - den har også en del flere funksjoner som innebygget HEOS og Airplay2 etc. Men koster da også litt mer enn det dobbelte.Gratulerer, er selv på jakt etter en god lydplanke, setter Denon på listen.
Da var de ankommet, greit å ha på CD-lageret for 20kr stk.Ønsker alle en god 1. mai!
Nyter selv litt musikk og har bestilt litt CDer på FINN.
Gjorde det fra mobilen, men tror jeg har fått rettet opp nåBildet var så idyllisk at vi nok hadde tålt at du blåste det opp i full størrelse
Fortsatt god sommer!
Hehe, nei holder meg unna slike stederHmm... Er du på nudist stranda nå igjen? Ha, ja, ikke bli for solbrent der sola skjelden skinner.. . Og nyt oppholdet.
Går fra revisjon til regnskapsføring, så ikke noe HELT annet - men allikevel går man fra å kontrollere til å faktisk produsere. Heldigvis er den nye arbeidsgiveren langt frempå hva gjelder skybaserte systemer og automatisering, slik at det ikke blir all verden av manuell punchingGratulerer, spennende. Hva skal du over i?
Hei MarkusViablue sc-6 uteble av høyttalerkabler, ja. Jeg har disse og er meget fornøyd, men noe herk å terminere. 12 mm^2 per leder, så det kan være noe herk å finne spader/bananer som er store nok også, det har blitt en midlertidig løsning med bananer for min del. Hvilke kabel endte du opp med og hvorfor?
Så bra XQ10 signatur som du hadde med i innlegget kan i allefall jeg gå god for
No bullshit og meget vellydende
Hadde med spader først og den kan jeg ikke klage på.. funket snus.Så bra X
Hadde du utgave med spader?
Følte du i så fall at du fikk god kontakt i terminaler med disse slik at du ikke slet med at de løsnet over tid?
Ja må jobbe litt mer med den - men tror ørene sier det er bra før et eventuelt måleapparat hadde sagt det er perfekt.godt justert sub er fort litt vidundermedisin
Har mine søte små justert veldig snilt og man merker ikke at dem er der før man slår av..