Ja har bra stemmeVeldig bra album liker stemmen hennes veldig godt
mvh
Ja det kan du si men det er mange som har ramlet i den fellaJa har bra stemme
Bare synd de ikke klarte Ä fÞlge opp pÄ de neste albumene, men er klart at fallhÞyden blir stor nÄr debutalbumet nesten kun inneholdt topplÄter..
Ja fÞrste gangen man slipper et album har man kanskje i Ärevis laget (og forkastet) lÄter og perfeksjonert debuten, mens tiden til Ä slippe album nr 2 for Ä holde pÄ populÊriteten oftest er betraktelig kortereJa det kan du si men det er mange som har ramlet i den fella
mvh
Steely Dan,north east corridorFÄtt sansen for gode live-innspillinger, sÄ om noen har noen tips sÄ tas de imot med takk
Ps - er ganske altetende pÄ sjanger
Imponerende, manglet ikke pÄ hverken lidenskap, innlevelse eller talent her
Temperament, lidenskap... Og god lyd pÄ mye av det de gjÞr live
BÞre Ä Þnske god bedring pÄ alle i huset. Ikke kjekt det der.Hadde gledet meg veldig til Ärets messe, men skjebnen hadde et siste ess i ermet. Eldste datteren har kastet opp i hele natt, og siden jeg har gÄtt med bÞtter kan jeg i respekt for andre deltakere pÄ messen ikke gjÞre annet enn Ä droppe det i Är. FÄr se frem mot neste Är..
Hehe, sÄ bra - satser pÄ at det ikke blir ekstraomganger her hellerEn meget god vokalist Ä en fin mÄte Ä starten dag pÄ
Jeg og kona gjorde unna julas ute-pynt i gÄr, ble en liten gÄtur utpÄ kvelden for Ä se om jobben sto til godkjent pÄ litt avstand.
Til min store glede ble jeg ikke pÄlagt ekstraarbeid i dag
Helt klart verst for de som jobber i bransjer som blir direkte berÞrt, fÄr hÄpe tiltakene de gjÞr nÄ fÄr roet smitten og at viruset til slutt har mutert seg sÄ svakt som "et vanlig virus". Vi fÄr ta det med godt mot og holde litt avstand til folk igjen sÄ gÄr det nok braJeg har hjemmekontor til vanlig sÄ mÄ si jeg ikke merker stort, Ä barna er pÄ skolen her jeg bor. Minne tanker gÄr mer til de som nok en gang gÄr inn i permittering og stengte arbeidsplasser.
Men nÄr smitten er sÄ stigende og de ikke vet med sikkerhet hvor syke vi blir er vel ingen vei utenom. Men fÞr eller siden mÄ de slippe opp og la det gÄ sin gang, for cowid er kommet for Ä bli. Og antar det vil muttere seg til det har tilpasset seg mennesket og at vi ikke vil fÄ like kraftige symptomer. Det virker jo for et virus mot sin hensikt Ä drepe sin vÊrt.
Ja jeg mÄ nok vende meg til bruktmarkedet i hovedsak, unger og kone sÞrger forelÞpig for at utgiftene matcher inntekteneBegynner Ä bli mange gode forsterkere til betalbar pris. Spesielt har effekt blitt billigere nÄ med klasse D og mange av disse spiller veldig bra nÄ.
Man finner mye bra under 30k som Gato, Peachtree, og mange av de mer kjente merkene ser det ut til at forsĂžker Ă„ gi mest mulig for pengen i det prissiktet.
ForsÞk Ä fÄ testet forsterker hjemme fÞr du eventuelt kjÞper, om mulig flere forskjellige samtidig.