Bærekraft er viktig derfor har hun i løpet av 7 år kjøpt 2 elbiler (som jo har mest forurensning ved produksjon - mer enn en bil med fossilmotor). Hadde hun tenkt bærekraft ville hun fremdeles kjørt den elbilen hun kjøpte i 2016.
Heilt sant. Det er den store elefanten når det gjeld etisk forbruk.
Eg tenkjer at kanskje den relativt høgre utskiftingstakta på elbilar litt kan forklarast eller forsvarast ved at det har vore "emerging tech", litt slik smarttelefonar var for 10-15 år sidan. Eg beheld iallfall telefonane mine veldig mykje lenger enn eg gjorde før - ikkje
berre fordi eg er vesentleg mindre interessert i ny teknologi enn eg var før, men også fordi dei faktisk fungerer heilt fint mykje lenger, også, og "betre kamera" står veldig langt nede på ønskjelista mi.
Ellers viser jo dette budsjettet at når "alle" har kjøpt elbil og statens inntekter fra biler med fossilmotor har gått kraftig ned, må elbilistene betale mer. Ikke helt uventet vel?
Man ønsker vel generelt å få ned biltrafikken, men med lave avgifter for elbilistene øker jo bilbruken.
Ja, det er ikkje overraskande at elbil vert dyrare i drift, og heilt fair å kontra. Dette er største ripa i mitt elles plettfrie forbruksmønster, også: Fordi driftskostnadene for elbil er så små, er det så lett, og ofte så rasjonelt, å ta elbilen: på butikken, henta i bhg og sfo, svippa ungdomane rundt osb. Slik erstattar elbil ikkje berre ekspedisjonar med dieselbilen, men også buss, bein og sykkel.
Det er reagerer på, er at eg las lista som at dei samtidig senkar avgiftene for fossilbil?